Reacties op vragenrubriek

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Suggesties zijn altijd welkom.

Moderators: henkie, Moderafo's

pindas83
Kapitein
Kapitein

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor pindas83 » 18 mei 2017 18:18

StillAwake schreef:Dat mag, maar alleen als je hem na 12uur in de droger doet (of aan de waslijn hangt...), en in de kast legt als hij droog is...

De term 'hamsteren' heeft een geheel nieuwe betekenis gekregen, zo lijkt het. :-k

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 18 mei 2017 19:41

Afbeelding

Chaya
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Chaya » 18 mei 2017 19:52

hans0166 schreef:tja..een man he :)

ik koop m'n kleren erop.. bij voorkeur alles zelfde temperatuur, zelfde wasbeurt en drogerbestendig :)

Tja.... jij gaat voor het gemak wat kleding betreft. But not for me. :D
pindas83 schreef:De term 'hamsteren' heeft een geheel nieuwe betekenis gekregen, zo lijkt het

Op de route 99 :mrgreen:
irmo schreef:bullsh*t. ik kan mij redelijk vinden in het antwoord van de heer Slurink, voor de verandering.

=D>
Gelukkig, maar dit is lang niet altijd zo en het betreft niet alleen jij. Dus.
henkie schreef:Afbeelding

Uhh ik weet niet hoor maar irmo en ik voelen hier ons niet aan verwant.
Eerder
Afbeelding

denk ik. Toch Irmo? :wink:
Geloof is getrooste vertwijfeling ~ Maarten Luther

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 19 mei 2017 06:15

Chaya: Je mag wel de was doen en die in de droger doen danwel uithangen. Die was ruikt dan weer fris, hetgeen de mens vrolijk maakt. Dat kan weer zorgdragen dat je eerder geneigd bent om in het kwajongens stripboek van het Vliegende Spaghettimonster te lezen. En zodoende is de cirkel weer rond... Dit aldus een voorganger van het Genootschap van het Vlieghende Spaghettimonster in uitgetreden, wederom opgenomen en weer uitgekookt verband in herstelde oprichting in Nederland en binnen en buiten Spaghettidorp onderhoudende artikel 6984 van de Herziene Nieuwe Vergietvertaling versie 3,7 sub 2.
Wat dan weer de vraag oproept: Als ik slecht ter been ben, mag ik dan wel met de traplift naar boven? Of is dat dan weer onnodig werken voor de energiemaatschappij? Ik zit hier enorrum mee dus graag binnen 2 dagen een antwoord van een deskundige. Anders doe ik het Spaghettimonster wat aan en daar krijg je zo'n troep van met al die saus.
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

irmo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor irmo » 19 mei 2017 08:20

Race406 schreef:Wat dan weer de vraag oproept: Als ik slecht ter been ben, mag ik dan wel met de traplift naar boven? Of is dat dan weer onnodig werken voor de energiemaatschappij?

Nee. In deze participatie maatschappij moet je aan je partner vragen of die je naar boven wil dragen. Dat voorkomt onnodige electriciteitverspilling. Als je geen partner hebt, dan vraag je het maar aan de buurvrouw. Pas als je helemaal alleen woont en je hebt binnen een straal van 5 kilometer geen mensen om je huis, kan je een traplift aan vragen. Moet je wel minimaal een eigen bijdrage doen van 1000 euro.

Tevreden? :wink: 8)

irmo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor irmo » 19 mei 2017 08:43

Chaya schreef:
Uhh ik weet niet hoor maar irmo en ik voelen hier ons niet aan verwant.
Eerder
Afbeelding

denk ik. Toch Irmo? :wink:

Jaaaaaaaaaaaa Kermit! Maar vanwaar de breuk tussen ons? Waar is het misgegaan? *snif* :D :mrgreen:

Chaya
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Chaya » 19 mei 2017 14:08

Race406 schreef:Chaya: Je mag wel de was doen en die in de droger doen danwel uithangen. Die was ruikt dan weer fris, hetgeen de mens vrolijk maakt. Dat kan weer zorgdragen dat je eerder geneigd bent om in het kwajongens stripboek van het Vliegende Spaghettimonster te lezen. En zodoende is de cirkel weer rond... Dit aldus een voorganger van het Genootschap van het Vlieghende Spaghettimonster in uitgetreden, wederom opgenomen en weer uitgekookt verband in herstelde oprichting in Nederland en binnen en buiten Spaghettidorp onderhoudende artikel 6984 van de Herziene Nieuwe Vergietvertaling versie 3,7 sub 2.
Wat dan weer de vraag oproept: Als ik slecht ter been ben, mag ik dan wel met de traplift naar boven? Of is dat dan weer onnodig werken voor de energiemaatschappij? Ik zit hier enorrum mee dus graag binnen 2 dagen een antwoord van een deskundige. Anders doe ik het Spaghettimonster wat aan en daar krijg je zo'n troep van met al die saus.

:lol:
irmo schreef:aaaaaaaaaaaa Kermit! Maar vanwaar de breuk tussen ons? Waar is het misgegaan? *snif*
`
Tis weer helemaal goed zag ik
Afbeelding
Geloof is getrooste vertwijfeling ~ Maarten Luther

Prisma23
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Prisma23 » 19 mei 2017 16:35

drernie schreef:Het is wachten op een vraag over partnerruil en dan hebben we alles wel zo'n beetje gehad.

Dat was een vooruitziende blik van jou! Vraag is (min-of-meer) binnen en er wordt ook nog serieus op in gegaan.
Hebben wij nu echt alles gehad?

Prisma23
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Prisma23 » 19 mei 2017 16:41

irmo schreef:Nee. In deze participatie maatschappij moet je aan je partner vragen of die je naar boven wil dragen. Dat voorkomt onnodige electriciteitverspilling. Als je geen partner hebt, dan vraag je het maar aan de buurvrouw. Pas als je helemaal alleen woont en je hebt binnen een straal van 5 kilometer geen mensen om je huis, kan je een traplift aan vragen. Moet je wel minimaal een eigen bijdrage doen van 1000 euro.

Tevreden? :wink: 8)

Nog niet tevreden. Irmo maakt de oplossing onnodig smal, wij moeten elkaar geen overbodige lasten opleggen. Als je zonnepanelen op je dak hebt en de zon schijnt is het niet verkeerd om je traplift te gebruiken. Met zonnepanelen is het zelf op zondag geoorloofd.

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 19 mei 2017 17:32

Prisma23 schreef:Nog niet tevreden. Irmo maakt de oplossing onnodig smal, wij moeten elkaar geen overbodige lasten opleggen. Als je zonnepanelen op je dak hebt en de zon schijnt is het niet verkeerd om je traplift te gebruiken. Met zonnepanelen is het zelf op zondag geoorloofd.
Tenzij je voor een deel dan ook gewone stroom gebruikt. Dan mag je maar tot halverwege de trap. De oudvaders hadden ook geen stroom, dus dan kunnen wij ons ook wel zonder redden. Nu nog alle mannen de baard laten staan en een flinke mat in de nek, dan begint het er qua degelijkheid een beetje op te lijken... :mrgreen:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Mortlach » 25 mei 2017 12:37

Je mag blijkbaar geen boeken aanbevelen in de vragenrubriek :mrgreen:
"Hydrogen is a light, odorless gas that, given enough time, starts wondering where it came from."
Edward Robert Harisson

drernie
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor drernie » 25 mei 2017 19:24

Prisma23 schreef:Dat was een vooruitziende blik van jou! Vraag is (min-of-meer) binnen en er wordt ook nog serieus op in gegaan.
Hebben wij nu echt alles gehad?

Hahahaha, nou die vraag komt niet bij mij vandaan. Ben zeer benieuwd.

blijblij
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor blijblij » 25 mei 2017 20:16

Een gedachte bij de vraag over kangaroe's: CITATION NEEDED

hans0166
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hans0166 » 25 mei 2017 21:30

tja .. kangaroes kun je niet meer herkennen als de buidel vergaan is...

ik denk maar zo... een doctor ingenieur weet ook niet alles.. of moet er een paar rare draaien aan geven.

Terug naar “RefoWeb”