En wat nu als die vrouw hakken wil dragen omdat ze die gewoon mooi vindt (of comfortabel, alhoewel ik me dat lastig kan voorstellen). Dan doet ze dat dus niet doelbewust om mensen te prikkelen. Ga jij elke vrouw ondervragen of zie die schoenen wel om de juiste redenen heeft aangetrokken?
Nee, ik ga geen vrouwen ondervragen. Dat is ook NIET mijn verantwoording, maar ieder heeft zijn EIGEN verantwoording.
Waarom kunnen vrouwen dan niet gewoon schoenen aantrekken zonder dat mensen denken dat ze dat doen om mannen te prikkelen?
Ten eerste kunnen vrouwen prima schoenen aantrekken, zonder dat ik gelijk denk, dat ze me daarmee bewust zouden willen prikkelen. Ik heb ook duidelijk in mijn reactie benoemd, dat ik begeerte ervaar, als een vrouw met hele HOGE hakken rondloopt.
Hoe bedoel je dit? Het lijkt wel alsof je de hele contekst van het verschil tussen een man en een vrouw vergeet. Je weet toch heel goed dat de man, anders is als de vrouw? En een man word geprikkeld door wat hij ziet, terwijl een vrouw dat veel minder heeft.Dat is dan toch meten met twee maten?