Suggesties

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Suggesties

Berichtdoor LeChat » 15 apr 2013 16:05

Nog niet gezien, ik kom hier standaard door forum.refoweb.nl in te tikken, dus de rest van de site zie ik alleen als ik bewust een column ofzo wil lezen.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3651
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Suggesties

Berichtdoor henkie » 15 apr 2013 22:31

schelpje3 schreef:Ik heb geen bezwaar tegen reclame in het algemeen, maar die van de veilingen is heel irritant, omdat hij zo lang blijft staan. Iedereen gaat deze nu omzeilen dus het schiet zijn doel ver voorbij.


Tsja, is 15 seconden vrij lang? :?
Neem maar van mij aan dat de reclame zijn doel niet voorbij schiet, anders zouden we het niet plaatsen.

Geduld, beste mensen, alles is gratis hier en dat kun we op deze manier zo houden ;-)

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Suggesties

Berichtdoor Spons » 16 apr 2013 10:22

suggestie maak de advertentie iets korter bv 10 seconden en doe er een countdown bij ! ik denk dat mensen dan meer de aandacht er bij houden dan nu.

Een mens is snel geneigd dit soort (noodzakelijke maar vaak wel irritante ) reclames zo snel mogelijk weg te klikken. Als ik bij You Tube zie dat het nog 10 seconden duurt wacht ik, zodra het langer is druk ik op ververs en kan ik 9 van de 10 x door !

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Suggesties

Berichtdoor schelpje3 » 23 apr 2013 10:51

Er wordt door Mc Afee regelmatig één of meerdere advertenties hier, geblokkeerd. Ze zijn verdacht.

Gebruikersavatar
mluther
Verkenner
Verkenner
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:01

Re: Suggesties

Berichtdoor mluther » 15 mei 2013 22:29

Ik ben hier net nieuw, maar ben al een langere tijd actief in de vragenrubriek. Eind vorig of begin dit jaar mijn account laten verwijderen, maar weer terug. Nu heb ik mijn 'afscheidsmail' een suggestie gedaan. Deze zou ik graag nog eens willen plaatsen.

Zoals bekend is het forum bedoeld voor discussies. Bij de vragenrubriek is het de bedoeling dat je geen reacties geeft die in strijd zijn met die van de deskundige. Nu is het me vaak opgevallen dat de grens erg vaag is, waar reacties in strijd zijn met die van de deskundige. Verder denk ik dat het voor een vraagsteller niet altijd even fijn is om alle reacties te zien. Dit kan juist verwarrend zijn of worden. Ik heb oudere vragen gezien (uit 2004), waarbij waarschijnlijk de mogelijkheid nog niet aanwezig was om te reageren. Reageren/discussiëren is natuurlijk goed, maar zou het niet beter zijn om de reacties op een vraag van Refoweb leden, naar het forum toe te leiden. Wat ik bedoel is een constructie dat de vraag + antwoord van deskundige op het forum worden geplaatst (automatisch) en dat er vanuit de vragenrubriek een link komt naar het betreffende forum onderwerp. Er kan dan altijd nog gereageerd worden door Refoweb leden, maar de vraagsteller kiest er zelf voor of hij/zij deze wil lezen, door op de link te klikken. Zoiets als bijv. Tweakers heeft voor Feedback (staat onder de titel van het bericht) Klik voor voorbeeld

Verder vraag ik me af of het niet mogelijk is om een eenmalige reactie te realiseren. Er zijn nu twee registraties nodig. Eentje voor het forum en het vragengedeelte. Voor mij is dit al die tijd een drempel geweest die ik pas na ruim een jaar over ben gegaan. Ik snap dat dit wat lastig is, daar er wellicht gebruikers zijn in het vragengedeelte en het forum met dezelfde gebruikersnaam, maar met een verschillende emailadres (dus zeer waarschijnlijk een andere persoon). Echter wanneer het reageren op vragen wordt verplaatst naar het forum, los je dit probleem in principe ook gelijk op.

blijblij
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1124
Lid geworden op: 29 dec 2010 10:09

Re: Suggesties

Berichtdoor blijblij » 24 jun 2013 21:39

is het wellicht mogelijk om de HTML-code voor doorstrepen [s] ... [/s] mogelijk te maken?

blijblij
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1124
Lid geworden op: 29 dec 2010 10:09

Re: Suggesties

Berichtdoor blijblij » 09 aug 2013 11:10

Wat volgens mij wel verbeterd kan worden is het doorverwijzen na linkjes.

Steeds als ik een link aan klik, het lees en weer wegklik kom ik tot de ontdekking dat de link niet in een nieuw tabblad is geopend en moet ik weer opnieuw naar refoweb gaan en op zoek naar het betreffende topic op refoweb....

Is het niet mogelijk om in te stellen dat een link in een nieuw tabblad opent?
(ik kan natuurlijk ook zelf daar rekening mee gaan houden, maar gemak dient de mens)

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Suggesties

Berichtdoor Mortlach » 09 aug 2013 16:49

blijblij schreef:is het wellicht mogelijk om de HTML-code voor doorstrepen [s] ... [/s] mogelijk te maken?


Jaaaaa!!! =D>
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3651
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Suggesties

Berichtdoor henkie » 12 aug 2013 09:36

dooorhalen doorhaelen doorhalen wat niet van toepassing is, kan nu door de tags

Code: Selecteer alles

[s]
[/s]
te gebruiken. Goede tip!

Een nieuwe tab/pagina openen bij een link is lastiger. Dan moet het script van het forum aangepast worden. Een optie is om een rechtsklik op de link te doen en dan 'koppeling openen in nieuw venster/tab'.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Suggesties

Berichtdoor Mortlach » 14 aug 2013 16:48

henkie schreef:dooorhalen doorhaelen doorhalen wat niet van toepassing is, kan nu door de tags

Code: Selecteer alles

[s]
[/s]
te gebruiken. Goede tip!

Een nieuwe tab/pagina openen bij een link is lastiger. Dan moet het script van het forum aangepast worden. Een optie is om een rechtsklik op de link te doen en dan 'koppeling openen in nieuw venster/tab'.


Te gek, bednakt, benadkt, bedankt!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

blijblij
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1124
Lid geworden op: 29 dec 2010 10:09

Re: Suggesties

Berichtdoor blijblij » 15 aug 2013 14:30

waarom wordt er nooit naar mijn suggesties geluisterd

Ah mooi! super! nu nog wachten op de eerste keer dat ik lekker kan gaan strepen!

Linkjes: die optie ken ik :), maar de mens is soms zo dom onnadenkend en vergeet dat dan...
Maar goed, ik zal dus nog wel een paar keer vaak de fout in gaan.

ricky70
Verkenner
Verkenner
Berichten: 80
Lid geworden op: 02 okt 2012 14:47
Locatie: Veenendaal

Re: Suggesties

Berichtdoor ricky70 » 16 aug 2013 13:46

Jammer dat er tot op heden nog niets is gebeurd met de suggesties de militaire termen van deze site te verwijderen. Als Christen heb ik destijds miltaire dienst geweigerd.

blijblij
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1124
Lid geworden op: 29 dec 2010 10:09

Re: Suggesties

Berichtdoor blijblij » 02 sep 2013 09:05

Gaat hier wat aan gedaan worden?

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Suggesties

Berichtdoor Tante Pollewop » 02 sep 2013 09:11

Inderdaad. Ik heb niet graag dat mijn emailadres op straat ligt, mensen..

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: Suggesties

Berichtdoor schaapje » 02 sep 2013 09:23

Ik heb zeven berichten van Refoweb ontvangen dat ik mijn wachtwoord kan veranderen.

Dus wel naar het juiste e-mailadres ?

:shock:
Laatst gewijzigd door schaapje op 02 sep 2013 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten