voeding

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
suus_
Sergeant
Sergeant
Berichten: 342
Lid geworden op: 13 dec 2004 11:18
Locatie: veluwe
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 07 feb 2005 12:59

ik geloof dat ik vandaag niet zo gezond bezig ben.

gaat je wekker en dan denk je meteen; nog effe blijven liggen. dan schrik je in 1 keer wakker en heb je nog net een klein half uurtje. mmm er zitten nog lekkere koeken in mijn tas :mrgreen:

dus van middag eten we: koeken :oops:

ooo, heb jij ook wel eens van die dagen? :oops: :oops:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 feb 2005 14:12

Zareb schreef:60 euro voor een maaltijd? Normaal eet ik voor minder dan de helft. En als ik echt eens uit eten ga, tja dan is 60 euro alleen al de prijs van de wijn.

|:)| That's the spirit! 8)

Philindertje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 66
Lid geworden op: 15 nov 2004 14:03

Berichtdoor Philindertje » 08 feb 2005 12:39

:D :D haha nou ik ga gwoon voor de caneij... die blijft t lekkerst... en bij de aldi hebben ze gloof ik (sorry hoor...) ook n lekkere witte zoete.

maar ik ga nie zo vaak uit eten... mn moeder kan lkkr koken duszz en zelf heb ik nie zo veel geld!!

maarruhh ik zou eigenlijk meer moeten bewegen, lkkr af en toe een uurtje wandelen in mn eentje... volgens mij kom ik dan ook lkkr tot rust. Met eten denk ik nie zo na. t zou wel beter zijn als ik dat es zou doen want nu pak ik rustig 6 koekjes achter elkaar en dan nog chips... :shock:
Spoedig zullen wij Hem zien
en voor altijd op Hem lijken
en Jezus kennen, zoals Hij is...
Amen!!

Overkill

Berichtdoor Overkill » 08 feb 2005 12:45

De Aldi is geweldig. De pizza's daar kosten 1,69, voor een pizza van 515 gram. Half uur in de oven, zonder voorverwarmen, en schranzen maar.
Lekker? Mwa, matige pizza. Maar boeiend, het hoeft niet lekker te zijn, als het maar veel is.

Philindertje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 66
Lid geworden op: 15 nov 2004 14:03

Berichtdoor Philindertje » 08 feb 2005 12:59

:lol: :lol:
idd :)
maar ik ga toch maar es proberen wat minder te eten... t voordeel is dat als je standaard minder gaat eten, je maag ook kleiner wordt en dan zit je dus automatisch sneller vol!! ga ik es proberen...
Spoedig zullen wij Hem zien

en voor altijd op Hem lijken

en Jezus kennen, zoals Hij is...

Amen!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 feb 2005 14:47

Overkill schreef:De Aldi is geweldig. De pizza's daar kosten 1,69, voor een pizza van 515 gram. Half uur in de oven, zonder voorverwarmen, en schranzen maar.
Lekker? Mwa, matige pizza. Maar boeiend, het hoeft niet lekker te zijn, als het maar veel is.

Ha, dat doet de Netto hier beter: 2 pizza's voor 1.99 pound. (dat is dus 1.40 per stuk) 8) Ik weet alleen niet hoeveel gram ze zijn..


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 45 gasten