Verstandskiezen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Verstandskiezen

Berichtdoor Evelien » 24 feb 2013 12:05

Hier zat kies nummer drie zo vast dat er een gat was ontstaan in het bot.. gelukkig is dat na een paar weken dicht gegaan.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Verstandskiezen

Berichtdoor LeChat » 25 feb 2013 13:09

Er is een oud topic over verstandskiezen trekken hier op RW - moet je maar niet lezen als je bang bent voor horrorverhalen :mrgreen: - Waaronder een horrorverhaal van mij. Gelukkig kan het ook anders, kan ik inmiddels melden: een tijdje terug ging ik op maandagmorgen voor controle naar de (nieuwe/andere na verhuizing) tandarts en die zei tot mijn schrik dat er een gaatje in een verstandskies zat, en dat hij wel tijd had die meteen te trekken ook. Nou, dat heb ik dus niet direct laten doen, want ik was alleen en manlief werken - stel dat ik weer door moest naar de kaakchirurg, dan moet er wel vervoer 'stand-by' zijn... Ik heb meteen verteld van mijn slechte ervaring van de vorige keer, maar wel voor op korte termijn (die donderdag) een afspraak gemaakt, dan ben je er maar van af tenslotte..
Die donderdag bleek dat de tandarts mijn verhaal onthouden had en met het oog daarop ging hij extra foto's maken, zodat hij wist hoe de wortel liep en daarop kon anticiperen. Met succes: met 5 minuten stond ik weer buiten, zónder verstandskies!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Verstandskiezen

Berichtdoor jaccootje85 » 28 feb 2013 07:17

Ik schijn 3 van die kiezen te hebben, maar ze zitten er allemaal nog in. Volgens de orthodontist kunnen ze er in blijven zitten. Af en toe wel bobbels en pijnlijk maar ze komen nog niet echt door. En aangezien dat al bijna 10 jaar zo gaat, hoop ik dat t hierbij blijft.
Szent az Úr

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Verstandskiezen

Berichtdoor jeepeecee » 28 feb 2013 14:08

Onder zijn er bij mij 2 door, maar daar is niets mee aan de hand en ook geen last van. Dus we laten ze lekker zitten (ook aldus de tandarts)
Afbeelding

pannenkoek
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1430
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:02

Re: Verstandskiezen

Berichtdoor pannenkoek » 28 feb 2013 17:59

Toen ik ongeveer 30 was zijn er in een aantal keren 3 verwijderd. Gelukkig kon dat gewoon bij de tandarts.
De laatste brak af . Thuis. iedere keer een stukje. 3 wk geleden het laatste stukje verwijderd. ( 10 jr na de andere 3) Kon ook gelukkig bij de tandarts.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 82 gasten