Seksueel Misbruik Binnen Religieuze Gemeenschappen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

anna-lynn

Seksueel Misbruik Binnen Religieuze Gemeenschappen

Berichtdoor anna-lynn » 21 jan 2013 13:18

Beste iedereen,

Mijn naam is Andrea, ik ben een international masterstudent uit Canada. Ik ben opgegroeid in de Canadese Gereformeerde Kerk. Momenteel ben ik bezig met mijn masterscriptie aan de Universiteit van Utrecht over incestueel seksueel misbruik binnen religieuze gemeenschappen. Ik zou graag in contact willen komen met mensen die ervaringen hebben met deze kwestie; zowel als slachtoffer van seksueel misbruik, of als vriend, familielid of medeparochiaan van iemand die met seksueel misbruik te maken heeft gehad.

Ik begrijp dat het een erg gevoelig onderwerp is, en ik wil benadrukken, dat mocht het tot een interview komen, jij volledige controle hebt. We zullen enkel praten over waar jij je gemakkelijk bij voelt. Alle interviews zullen volledig anoniem zijn. Als je het niet prettig vindt mij face-to-face te ontmoeten, kunnen we ook over email converseren, zonder dat je je naam kenbaar hoeft te maken. Bovendien kan de geinterviewde het interview lezen voor ik het in mijn scriptie verwerk en inlever.

Aarzel niet om contact met me op te nemen, via dit platform of via email:

A.L.Spithoff@students.uu.nl

Andrea


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Hi everyone

My name is Andrea. I am an international master’s student from Canada. I was raised in the Canadian Reformed Church. I am working on my master’s thesis at Unversiteit of Utrecht on incestuous sexual abuse within religious communities. I am hoping to speak with anyone who has had experiences with this topic, whether as a survivor of sexual abuse, or as a friend, a family member or a brother and sister in a church that has dealt with sexual abuse.