GBP

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ehaasnoot
Verkenner
Verkenner
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2013 17:57

Re: GBP

Berichtdoor ehaasnoot » 27 mar 2013 15:43

Ik ben juist gestopt een half jaar geleden in de zorg ivm werk/gezin combi. Wel ben ik nog gastouder, maar in de winter is dat niet best voor je conditie.

Sinds een half jaar mij ingeschreven bij een sportschool, daar ga ik 2x per week naar toe.
Maar sinds deze week meer motivatie gevonden, misschien door de zon ik weet het niet :) Nu ook 's ochtends thuis 25-30 minuten voor de tv. Via youtube (smart tv) of net 5 move that body (iets pittiger dan NL in beweging).

Ik wil graag uiteindelijk buiten kunnen hardlopen. Nu kan ik op de hardloopband tot 1,5km rennen maar dan houd het op. Ik heb hier echt de pee in! Wil ik vorderingen maken dan zal ik het sport tempo omhoog moeten gooien denk ik zo.

Maar in tegenstelling tot vorig jaar doe je automatisch veel meer aan bewegen. Meer lopen, meer fietsen, meer naar buiten. Van toen express spullen boven laten liggen omdat je geen zin hebt in de trap, nu de lift niet meer nemen als je maar 2 of 3 hoog hoeft. Roltrap laten staan, maar gewoon de trap ernaast. En de laatste vakantie was oersaai. Normaal vind ik het heerlijk om niets te doen, nou dat hoeft voor mij dus ook niet meer :)
Elisabeth

Lock&Stock

Re: GBP

Berichtdoor Lock&Stock » 27 mar 2013 18:23

ehaasnoot schreef:Normaal vind ik het heerlijk om niets te doen, nou dat hoeft voor mij dus ook niet meer :)


Haha, precies hetzelfde bij mij toen ik was gestopt met blowen ;)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 98 gasten

cron