Waar droom jij van?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Waar droom jij van?

Berichtdoor Lalage » 17 apr 2012 06:18

Welke grote en kleine dromen heb jij? En hoe belangrijk zijn dromen voor je? Leef je ervoor of zijn het dingen waarvan je denkt dat je ze toch nooit zult bereiken?

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Waar droom jij van?

Berichtdoor mw » 17 apr 2012 21:12

Mijn dromen, ik heb er teveel geloof ik 8)

Mijn allergrootste droom, waarvoor (of waaruit) ik ook leef: straks met een heleboel broeders&zusters uit alle landen te zingen voor Gods troon!

Voor dit leven:
In een land waar ik en mijn kennis te gebruiken zijn een project opzetten om daar de kwaliteit van leven beter te maken! Of hier in nederland met een lieve man een grote woonboerderij kopen en daarin een liefdevolle gezin vormen voor kinderen die dat keihard nodig hebben.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waar droom jij van?

Berichtdoor Mortlach » 17 apr 2012 23:46

Ik onthoud mijn dromen nooit, maar dat bedoel je geloof ik niet.

Verder ben ik erg tevreden, dus dromen, tja... leuk werk, lekker wonen, paar goede vrienden, beetje gamen. Dat heb ik allemaal al.:-)

Mooi gespierd worden: work in progress :-)

Misschien ooit weer terug naar mijn 'oude' bedrijf en vertalen voor Playstation en Xbox, maar zo dringend is dat op dit moment niet.

Gezin, kinderen, ja, dat zal er hopelijk ooit ook een keer van komen. En zo niet, ook goed.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Waar droom jij van?

Berichtdoor ajl » 18 apr 2012 14:25

Vanwaar je vraag Lalage?

Eeerder droomde ik wel van een glanzende carriere, maar inmiddels helemaal niet meer. Nu wil ik ooit wel eens een mooi groot huis/woonboerderij waar wij met zn allen kunnen wonen. En misschien wel stoppen met werken zodat alles in een rustiger vaarwater terecht komt.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Waar droom jij van?

Berichtdoor Lalage » 18 apr 2012 18:22

@ajl: Gewoon nieuwsgierigheid... Soms denk ik na over 'wat ik wil met mijn leven' en dan kom ik er vaak op uit dat het niet om één groot doel gaat, maar juist om de kleine dagelijkse dingen.

Ik wilde zelf al jaren weer gaan schilderen en volg nu een teken- en schildercursus, zo leuk :)
Verder droom ik er momenteel van om mijn rijbewijs te halen en dan met mijn man samen op vakantie te gaan met de auto, naar Scandinavië bijvoorbeeld.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Waar droom jij van?

Berichtdoor ajl » 19 apr 2012 14:36

Dat zijn inderdaad de leuke dingen.

Voorheen wilde ik echt van alles, maar ik ben nu wel tot de conlusie gekomen dat ik eigenlijk wel heel gelukkig ben. Werk is leuk, leuke man, leuke kinderen, fijn huis, lieve vrienden, en familie, leuke buren, iedereen waar wij van houden is gezond. Eigenlijk hebben wij niets te wensen.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Waar droom jij van?

Berichtdoor juffiejuf » 19 apr 2012 17:38

@ mw; wat een mooie droom voor het leven!!

Mijn droom is om een goede gezondheid te mogen krijgen. Ik blijf maar tobben. Verder voel ik me erg gelukkig met man, kind, wonen en werk.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten