Fibreuze dysplasie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor Bumba » 03 jun 2011 19:20

hoe ging het vandaag?

Lidia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 457
Lid geworden op: 08 sep 2009 12:15
Contacteer:

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor Lidia » 03 jun 2011 19:20

@Nita, is alles goed gegaan? En nu wachten, wachten wachten... Sterkte hoor!

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor nita » 03 jun 2011 20:53

het was zo raar vandaag, zodra het anders als anders gaat krijg ik al zo`n naar gevoel. Toen de eerste scan ooit kwam er ook een arts en toen was het ook `foute boel`. Nu moest ik vandaag opeens naast de MRI ook foto`s maken. Ze zei, dat is al een jaar hoor. Maar in het afgelopen jaar heb ik +/ 20 scans gehad, en nooit foto`s erbij gedaan. ik had nl alleen een aanvraag voor de MRI. Wel beetje dure grap lijkt me als ze dat bij iedereen doen opeens. Bovendien in de scan kun je alles zien, maar ze zei dat ze met de foto`s een beter beeld konden krijgen. Geloof jij het, nou ik moet het nog maar zien....


ben trouwens zo benieuwd hoe het met lotte is, is echt heel lang geleden dat we iets van haar hebben gehoord. Dus lotte als je af en toe meeleest, laat aub iets van je horen!!

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor vpk » 03 jun 2011 20:56

hmm, vervelend nita, ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt..
heel veel sterkte met wachten de komende 2 weken, hopelijk mag je goed bericht ontvangen!!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor Bumba » 03 jun 2011 20:58

Vervelend dat het zo raar ging. Dat maakt het wachten ook alleen maar naarder en voor het gevoel extra lang....

Sterkte!

Hoe voel je je verder?

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor nita » 03 jun 2011 21:52

bedankt vpk!!

@ bumba, ik voel me steeds beter, alleen ik moet mezelf nog even in acht blijven nemen, voelde me 3 weken heel goed, en heb toen te veel gedaan, en toen een week een terugslag gehad, nu doe ik weer rustig aan, en merk weer dat ik me beter ga voelen, dus dat moet ik even blijven volhouden. Ik heb nog wel af en toe pijn in mijn been, en een rare bobbel bij mijn litteken.

Maar als ik zie mn conditie van nu en een maand terug, wow ik ben gewoon trots, kan zonder armpje aanhaken gewoon naar de stad fietsen, en naar het volgende dorp. Dat kon ik een maand terug nog niet.

en nu nog positiever ben alweer 7 kg kwijt, (van al dat liggen op bed, ben ik flink wat aangekomen, niet dat je het super zag, maar heb wel stevige benen :wink: ) iig, nog een paar kilo eraf, en ik weeg weer wat ik was..

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor Bumba » 04 jun 2011 11:54

nita schreef:bedankt vpk!!

@ bumba, ik voel me steeds beter, alleen ik moet mezelf nog even in acht blijven nemen, voelde me 3 weken heel goed, en heb toen te veel gedaan, en toen een week een terugslag gehad, nu doe ik weer rustig aan, en merk weer dat ik me beter ga voelen, dus dat moet ik even blijven volhouden. Ik heb nog wel af en toe pijn in mijn been, en een rare bobbel bij mijn litteken.

Maar als ik zie mn conditie van nu en een maand terug, wow ik ben gewoon trots, kan zonder armpje aanhaken gewoon naar de stad fietsen, en naar het volgende dorp. Dat kon ik een maand terug nog niet.

en nu nog positiever ben alweer 7 kg kwijt, (van al dat liggen op bed, ben ik flink wat aangekomen, niet dat je het super zag, maar heb wel stevige benen :wink: ) iig, nog een paar kilo eraf, en ik weeg weer wat ik was..


Misschien is die bobbel littekenweefsel, of kan dat niet? Fijn dat je je zo goed voelt hoor en idd jezelf in acht nemen!

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor nita » 04 jun 2011 19:31

die bobbel (:lol:) zit er de ene dag wel en de andere dag niet. De ene dag is ie ook veel groter als de andere dag. Ik weet niet of dat kan met littekenweefsel, misschien dat iemand dat hier weet?

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor LeChat » 05 jun 2011 12:58

Hè, jammer dat het allemaal vragen opriep zoals het ging, succes/sterkte met wachten op de uitslag nu!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor nita » 05 jun 2011 16:32

LeChat schreef:Hè, jammer dat het allemaal vragen opriep zoals het ging, succes/sterkte met wachten op de uitslag nu!


misschien heeft het niets te betekenen natuurlijk, maar ja de schrik zit er wel even in, want stel je voor, daar moet ik echt niet aan denken...maar ik houd me dan maar vast aan hopen, bidden, en vertrouwen, en wetend dat God me niet vergeet en niet verlaat, en dat Hij nooit meer zal geven, dan ik aankan..

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor kwebbel » 09 jun 2011 04:10

mooie woorden Nita, fijn dat je zoveel vertrouwen hebt in Hem.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor nita » 11 jun 2011 20:33

dank je wel kwebbel!!

ik ben zoooo super zenuwachtig. Kon gisteren de uitslag ophalen (die moet ik dan meenemen naar belgie), maar ze waren iets vergeten te printen, dus dat deed ze waar ik bij stond, pff dr kwam toch een lap tekst uit. Als het normaal goed is, dan staan er een paar regels, ik zit er de hele dag aan te denken. Vooral ook omdat mn been zeer doet zo af en toe. Al heb ik sinds twee weken wel heel vaak zeurende pijn, pijnstillers werken niet, dat was vorig jaar ook met pijn. Dus misschien is het toch geen spierpijn, maar foute boel..ik zit me hier echt af en toe helemaal gek te maken....

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor Bumba » 13 jun 2011 10:18

Ach Nita, wat is dat vervelend! Mag je dan niet al vast lezen?

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor vpk » 13 jun 2011 12:52

oei, echt zenuwslopend lijkt me dat inderdaad nita...
wanneer moet je naar belgie??
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Fibreuze dysplasie

Berichtdoor nita » 13 jun 2011 20:14

:oops: ik heb het ook stiekem gelezen... :-$
donderdag moet ik naar belgie


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 gasten