Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor nita » 09 feb 2012 14:13

Heej meiden ik was jullie niet vergeten hoor, ik kon alleen maar lezen, maar ik kon niet inloggen!!

@ annette, wat een verhaal weer voor jou, dat is niet makkelijk zeg! Fijn dat ze nu wel tijd hebben genomen, voor je. Red je het nog een beetje? Fijn dat ze op stage en school wel met je meedenken. Meid weet je ik heb echt zo met je te doen! Je krijgt echt een zwaar pakketje mee, t lijkt me vreselijk altijd pijn te hebben! Of heb je ook pijnvrije momenten? Heb je vrienden in de buurt en familie waar je wat aan hebt? Dikke *hug* 8>) voor jou! Wanneer moet jij weer terug?


@mw, hoe is het nu met jou, jij bent toch weer volledig aan het werk? wanneer moet je weer vit b12 prikken?

@liesien, fijn dat het gesprek goed ging, geeft het je ook weer rust, nu je weet dat het financieel weer geregeld is voor jou? Ben benieuwd waar ze mee komen. Lukt het je om je dagen door te komen?

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor mw » 10 feb 2012 23:00

Annette.... 'k weet even niet wat ik tegen je kan zeggen. Er zijn zoveel vragen, maar helaas zo weinig antwoorden. Wist je nou maar wat het wel is en wat je er echt concreet aan kan doen. 'k Denk veel aan je en blijf met je hopen op betere tijden! 8>)

@Nita: ja klopt! Ik werk idd weer volledig :D Was heel erg wennen, maar ik geniet er weer volop van!
Je bedoeld de bloedwaarde B12? Die prikken we niet meer, die zal ongetwijfeld goed zijn omdat ik nu veel B12 injecteer. We zien wel weer verder wanneer echt alle klachten over zijn (over een paar jaar ofzo...). Half maart moet ik wel weer even de VitDwaarde laten bepalen.

Voor alles mensen hier, die hem nodig hebben: 8>)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Liesien
Luitenant
Luitenant
Berichten: 600
Lid geworden op: 17 sep 2004 20:03
Contacteer:

Re: Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor Liesien » 16 feb 2012 19:55

Sorry voor de trage reacties steeds.

@Annette: Wat enorm heftig allemaal zeg. Je krijgt heel wat te verwerken op deze manier elke keer. Wel fijn dat de arts het allemaal goed uitgelegd heeft. Denk aan je, dikke hug!!

@mw: Netjes dat je weer helemaal werkt! Fijn dat dat kan :) Hoop voor je dat je snel weer helemaal klachtenvrij kunt zijn.

Hier inmiddels weer bij het UWV geweest. De arbeidsdeskundige gaf aan dat er inderdaad nauwelijks werk te vinden zal zijn met deze criteria. Nu mag ik 3 maanden rustig nadenken of ik eventueel weer een studie op wil pakken. Het enige nadeel hierbij is dat als het een deeltijd studie is, ik wel verplicht ben om ook te solliciteren/te werken. Dus dan zou het een voltijd studie moeten zijn, maar of dat zo'n succes gaat worden... :roll:
Maar moet in mei dus weer terugkomen en als ik nog geen geschikte studie weet kom ik in een re-integratieproject terecht.
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor nita » 16 feb 2012 20:07

@mw. oh dat wist ik niet ik bedoel je prikt toch ook vit d ondanks dat je het slikt. Waarom dan niet de b12 controleren? mag je nu gewoon ook weer alle diensten draaien, ook nachten enzo? Fijn dat je er weer lekker van geniet!

@liesien, waar moet ik aan denken dan? wat doe/deed jij voor werk eigenlijk? of was je nog studerend? Heb je zelf een idee wat je wil? Ik heb dat toen aangepakt om een LOI studie te doen. Ik moest dan een stage doen, maar daar hoefde ik maar 3 dagen voor te werken. De rest kon ik lekker thuis doen.
Hoe gaat het nu verder met je?

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor mw » 16 feb 2012 23:22

@Liesien: fijn dat ze daar met je meedenken en je de ruimte geven! Hoe ist verder met je gezondheid?

@Nita: ik slik momenteel geen VitD. Ik heb eerst 10 wkn lang een hoge dosis VitD geslikt. De bloedwaarde was daarna goed. Binnekort moet ik weer prikken om te kijken of de waarde niet weer naar beneden keldert, ondertussen moet ik elke dag minimaal een half uur buiten zijn. Als het straks weer laag is dan weet ik dan ik het niet opneem vanuit zonlicht. Maar het zal vast goed zijn.
VitB12 hoef ik niet te prikken, omdat ik mijn tekort elke 3 weken aanvul. De klachten die ik heb zijn in 3-4 jaar ontstaan omdat mijn lichaam bezig was om de reserveB12 te gebruiken en niet aangevuld werd. Ook al is de waarde goed dan kan ik nog klachten hebben omdat de klachten niet over zijn als de waarde weer goed is. Klachten die in een paar jaar zijn ontstaan, doen er ook een paar jaar over om uit mijn leven te vertrekken :wink:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor *Annette* » 18 feb 2012 17:27

Allereerst bedankt voor de lieve reacties en kaartjes :)! Zo anoniem ben ik hier dus niet meer :mrgreen:... Fijn om te weten dat er mensen aan je denken, wat een kaartje al niet doen kan.

Vind het best wel heftig allemaal, het is net ofdat het niet helemaal land. Begrijpen doe ik het niet, je begrijpt je eigen lichaam gewoon niet en heb dan best wel eens het gevoel er alleen voor te staan. Ook doordat ik het gevoel heb dat de buitenwereld mijn pijn en verdriet erom niet begrijpt, weinig vrienden en sja :-k... Afgelopen week knapte het ballonnetje al een keer en dan reageer ik alles op me ouders af :oops:, niet altijd even netjes gaat het er dan aan toe. Maar ook zij laten zo weinig naar me merken, als ik dat dan aangeef dan krijg ik tehoren; wat moeten wij er aan doen, als we een oplossing wisten dan gaven we je die. Weet zelf ook wel dat er geen kant en klare antwoorden/oplossingen zijn... en die verwacht ik ook niet van ze. Maar dan nog... Hoe doen anderen dit? Hoe gaan jullie ouders/familie ermee om?

De komende week maar eens bellen ofdat er bij de huisarts al bericht is, hoop ik dat ik er daar nog wat meer uitleg over krijg en kijken hoe er gedacht wordt over doorverwijzing. Wil iig de brief van de revalidatiearts vragen zodat ik ook met de fysio kan overleggen wat zij op dit moment voor mij kunnen betekenen. En als ik er helemaal niet uit kom dan overweeg ik, wat Christien ook zei, nogmaals een gesprek met de revalidatiearts.

Als ik op de site van PsyQ kijk dan denk ik wel; wil ik dat wel (weer)? Als ik hoor dat het daar nog heftiger/dieper is als bij de revalidatie :-k, en nee dat is ook niet voor niets geweest, het heeft ook dingen opgeleverd en ben er sterker uit gekomen. En natuurlijk als ik er 'beter' van wordt dan heb ik het er voor over maar ik wil ook mijn schooljaar halen... Al kreeg ik van iemand de tip over; CranioSacraaltherapie, magoed dan denk ik, is dat voldoende? En daarbij als ik het zo las dan weet ik ook niet of het wel wat voor me is, daarbij vind ik het heel onprettig dat er iedere keer weer andere mensen aan me lijf zitten, ik vertrouwen winnen moet en me boekje moet open doen. Als die arts zegt dat de oorzaak veel dieper ligt... moet ik dan eigenwijs zijn en niet de handvaten pakken die me aangereikt worden? Wil niet over 2 jaar wéér een behandeling moeten volgen omdat het toch weer onvoldoende is geweest.

nita schreef:@ annette, wat een verhaal weer voor jou, dat is niet makkelijk zeg! Fijn dat ze nu wel tijd hebben genomen, voor je. Red je het nog een beetje? Fijn dat ze op stage en school wel met je meedenken. Meid weet je ik heb echt zo met je te doen! Je krijgt echt een zwaar pakketje mee, t lijkt me vreselijk altijd pijn te hebben! Of heb je ook pijnvrije momenten? Heb je vrienden in de buurt en familie waar je wat aan hebt? Dikke *hug* 8>) voor jou! Wanneer moet jij weer terug?

Thanks! Bij de revalidatiearts hoef ik niet meer terug te komen, het is nu verder aan de huisarts ook rond doorverwijzing. Heb eigenlijks continu pijn, maar met pijnstilling is het hele heftige eraf en ondertussen maar proberen gewoon me ding te doen. Merk nu ik de afgelopen week me heel netjes aan de 3,5-4 uur per dag school/stage hou het dan redelijk gaat, dan heb ik ook niet die heftige uitschieters. Dat haalt me gewoon ontzettend naar beneden (1 stap vooruit, 2 stappen achteruit), daardoor vermoed ik ook wel dat ik me de laatste tijd achteruit voelde gaan. Ik ging iedere keer tot of over m'n grenzen, hopelijk blijft het nu stabiel. Al werd ik maandagmorgen met veel pijn en erg vermoeid wakker dan is het ook de hele dag mis, 's morgens bij het wakker worden weet ik al voldoende. Het is een beetje op en af...

Soms vliegen de muren op mij af omdat ik het allemaal niet meer weet en dan lijk ik erin te verdrinken, Tot nu toe heb ik weinig achterstand op de opleiding, aantal dingen moet ik nog inhalen maar dat is de grootste klus niet. De vakken die ik eerst heb laten vallen, zijn wel makkelijk in tehalen. Aan het einde van het schooljaar word gekeken wat er gedaan wordt met de gemiste stageuren, of ik ze moet inhalen of ze worden kwijtgescholden, anders probeer ik te regelen dat ik de zomervakantie door kan gaan. Evt. kan er dan ook een aanvraag worden gedaan bij de examencommisie zodat ik met minder stageuren met opleiding kan behalen. Al moest ik er maar rekening mee houden dat ik wat langer over de opleiding deed, maar ik wil niet weer na een andere klas, dus ik probeer alles op alles te zetten om me schooljaar te halen en dus ook het examen over 3 maanden. Voordeel als je 's middags tijdje in je bed ligt; krijg je allerlei leuke ideeën voor je examen ;). Onlangs zag ik het absoluut niet zitten om weer te beginnen met stage, was ik geniegd me opleiding op te geven, maar eigenlijk wil ik dat toch ook weer niet en dus maar besloten om toch te proberen met stage, met een max. van 3,5 uur per dag. Gelukkig staat stage hier volledig achter en ik was al zover dus mocht echt niet opgeven en wat uren extra schrijven was niet zo moeilijk :mrgreen:.

Op schooldagen is afgesproken van 4 lesuren, als ik het niet volhield en mezelf er niet toe kon dwingen om na huis tegaan, dan moest ik me maar melden bij me coach die me dan linearecht na huis zou sturen :-oo.

@ Liesien; fijn dat er met je wordt meegedacht! Succes en sterkte met het maken van je keuze!

@ Funlover; hoe gaat het met jou? Lukt je werk wat?

@ Nita, mw en al de andere; sterkte!
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor nita » 18 feb 2012 18:50

@annette, leuk dat je allemaal kaartjes heb gekregen, het is je van harte gegund hoor!
kan me voorstellen dat het allemaal heel heftig is, als je lichaam je in de steek laat dat voelt zo raar, zeker omdat je er zelf geen invloed op heb. Het is logisch dat je af en toe even moet `ontladen`. Als ik kijk naar de familie die om me heen staat die weten vaak ook weinig te zeggen, en sommigen laten zelfs niets van zich horen, dat heeft me wel behoorlijk gefrustreerd. En omdat ik geen vrienden in de buurt had voelde ik me erg alleen. In het begin hoor je nog wel van mensen, maar dat wordt steeds minder. Ik heb me er maar bij neergelegd. Maar heb er zelf een les uit geleerd, dat als ik iemand ken die iets moeilijks doormaakt, ik daar ook na een paar weken of maanden nog eens naar terug wil vragen.

Soms klinkt het raar toch meen ik het echt, het hele ziekzijn zie ik als een proces waarin God mij heel veel heeft geleerd. Ik sta nu anders in mijn geloof. Ik had het liever niet gehad, en toch had ik het ook weer niet willen missen.

Ben jij wel eens naar een natuurarts geweest? Ik ben daar van het najaar geweest, en toen heb ik ook medicijnen gehad om mijn hele lichaam te ontgiften, en daarna heb ik supplementen gekregen, ik moet zeggen dat ik sinds die tijd me veel beter voel, ik heb veel meer energie. Ik ken nog meer mensen die hadden veel klachten, maar dan bleek b.v dat ze te weinig zink of zo hadden (daar wordt niet op geprikt door artsen), nu is die zink aangevuld en haar klachten zijn weg. Misschien dat hij iets voor je kan betekenen, al is het alleen al qua energie?

meid geef alsjeblieft die opleiding niet zo maar op hoor! je bent echt al zo ver! en dan heb je gelijk ook wat afleiding. je hebt echt een super stageplek he :) Fijn dat ze zo meedenken.

Houd jezelf in acht, en mocht je eens van je af willen praten, kom dan ff naar hier ofzo.
Denk goed na over wat jij wil, schrijf alles op, weeg af, en maak dan een keuze waar jij achter staat, en als daar nog een gesprek met die arts voor nodig hebt, doen hoor, erachter staan is heel belangrijk!

Sterkte!

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor Funlover » 03 mar 2012 20:03

Ha Meiden,

Wat een moeilijke dingen maken jullie mee zeg.
Keuzes die je moet maken door je ziektes die je niet wilt maken.
Frustrerende wegen en behandelingen.
Eigenlijk is dit een uit de hand gelopen Pfeiffer topic.

Sinds de kerstvakantie gaat het stukken beter met me.
Alleen in mijn maandelijkse periode week ben ik echt weer kapot!
Niet normaal.
Dan kan ik wel hele dagen slapen.
Maar als ik dat van jullie lees heb ik niets te klagen, en dat doe ik dus ook niet meer.
Ik heb respect voor jullie meiden!
Zet hem op!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Liesien
Luitenant
Luitenant
Berichten: 600
Lid geworden op: 17 sep 2004 20:03
Contacteer:

Re: Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor Liesien » 12 mar 2012 15:15

nita schreef:@liesien, waar moet ik aan denken dan? wat doe/deed jij voor werk eigenlijk? of was je nog studerend? Heb je zelf een idee wat je wil? Ik heb dat toen aangepakt om een LOI studie te doen. Ik moest dan een stage doen, maar daar hoefde ik maar 3 dagen voor te werken. De rest kon ik lekker thuis doen.
Hoe gaat het nu verder met je?

Ik studeerde ja. Voeding en Diëtetiek 3 maanden gedaan. Jaar daarna een jaartje Pedagogiek gedaan, wat niet meer ging omdat ik door stage ontslagen werd door ziekzijn. Ik heb geen idee meer wat ik nu wil eigenlijk. Als ik een LOI studie wil doen dan wordt dat gezien als deeltijd studie (zélfs als ik een volledige HBOopleiding via het LOI zou doen :( ) en betekent dat dus dat ik ook geacht word erbij te werken door het UWV. Zo legde de arbeidsdeskundige het tenminste uit. Dus als ik wil studeren is de enige optie om een 'gewone' voltijd studie te doen, maar of dat zo'n succes gaat worden weet ik niet. Werken zou ik prima willen als het lukt, maar de arbeidsdeskundige gaf al wel aan dat het zonder opleiding én met deze eisen heel moeilijk zou worden om iets te vinden.
Al met al is het een hoop gezoek :)

Qua gezondheid gaat het redelijk nu, alleen veel last van de PDS.

Hoe gaat het met de andere dames?
Annette: Heb je al meer duidelijkheid over doorverwijzing ed?
Funlover: Fijn dat het een stuk beter met je gaat! :) Gaat het ook goed met werken?
MW: Wanneer moest jij weer vitD prikken of is dat alweer gebeurd inmiddels?
Wacht niet, tot de dag voorbij is...

N'attends pas que le jour se lève...

=)

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor mw » 12 mar 2012 18:39

@Funlover: fijn dat het stukken beter gaat! Maar pas wel op, de nasleep kan lang duren!
@Annette: hoe is het met jou?
@Liesien: lastig zo om iets te vinden dat je kan&mag doen.

'k Moet volgende week weer de VitD waarde laten bepalen. Ik vermoed dat ie weer drastisch laag is, maar we wacht rustig af :wink:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor *Annette* » 16 mar 2012 23:54

Al degene van wie er nog meer kaartjes kwamen; THANKS :D!

Hier gaat het z'n gangetje, als ik me maar aan de 3,5/4 uur per dag school/stage hou dan gaat het 'goed'. Daarna eerst rust houden en vervolgens geen gekke dingen doen... Soms negeer ik het om me bed in te kruipen, maar dan aan het einde van de middag/'s avonds kan ik er van terug komen; veel pijn, erg moe, heftig zweten (koortsgevoel) en duizeligheid. Wat dat dan toch is :-k...

Tot nu toe is er nog steeds geen bericht bij de huisarts, pff snap niet waarom het allemaal zolang duren moet. Op advies van de doktersassistente naar het ziekenhuis gebeld, maar dan krijg je tehoren; ik stuur een mailtje naar de arts en dan komt er zo spoedig mogelijk bericht naar de huisarts. Over een weekje maar weer eens bellen... Al weet ik nog steeds niet wat ik moet.

Vorige week sprak ik de fysiotherapeut nog, die gaf aan dat ze mij niet konden helpen in deze situatie maar op het moment wel verlichting (pijnverlichting en proberen de ergste spanning weg te nemen) konden bieden. De keus was aan mij wat ik deed maar ik moest me dan ook aan die insteek houden, 'beter worden' zal ik er niet, anders zou het weer een grote tegenvaller worden. Slapen is op het moment weer niet alles, ik ben zo onrustig in me slaap, geregeld wakker, veel dromen (praten) en verkramp me weer flink. Woensdagmorgen werd ik met veel pijn wakker dat ik maar besloten heb om te bellen, vanmorgen heen geweest dus maar afwachten wat het nu gaat doen. Eerst wou die proberen om me lichaam weer wat tot rust te krijgen en dan verder kijken wat ze doen kunnen, maar in ieder geval er voor waken dat ik niet verder achteruit ga. Al is het nu wel 'stabiel' sinds ik me aan de afspraak van 3,5-4uur per dag houd.

@ Liesien; lastige keuze wat je toch doen moet! Ga je verder nog iets van behandeling volgen? Kom je je dagen wel een beetje door? Sterkte verder!

Sterkte allemaal verder!
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor nita » 17 mar 2012 22:37

@liesien hebben ze het bij jou niet over een IRO traject gehad. Ik deed namelijk een opleiding bij de LOI via het IRO traject.


@funlover, nee hoor funlover, kijk de ene heeft het gewoon wat agressiever misschien en wat langer als de ander, maar t is voor iedereen rot ook voor jou! Fijn dat je je wat beter voelt! Succes hoor! Lukt het werken wel goed?

dinsdag ga ik mn vit D laten prikken ben benieuwd!

8>) (ik weet dat jij mooiere kan maken annet ;) maar t gaat om de intentie he) bij deze dus een bloemetje voor alle kanjers hier!! Annette, mw, Liesien, en funlover.

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor mw » 19 mar 2012 13:40

@Annette: 'k blijf bewondering houden voor je doorzettingsvermogen!!! 8>)

@Nita: jij hebt ook een VIG achtergrond toch? Dan is een opleiding tot vpk 2 jr. Doktersassistente is volgens mij geen geschikte vooropleiding om de verkorte variant te mogen doen.
Supergaaf trouwens dat je zonder krukken mag! Wat moet dat heerlijk voor je zijn!

Ben benieuwd hoe je VitD is. Hoe laag was die eerst? EN je hebt een tijdje tabletten gehad toch?
De mijne was te laag -42- (moet onder de 50 zijn. Eerste waarde was 17, na medicatie was deze 90 en nu dus weer gedaald). Officieel weet ik de uitslag nog niet. Heb hem zelf opgezocht, nog even wachten tot de huisarts hem ook heeft ontvangen!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor Funlover » 23 mar 2012 10:41

Werken doe ik weer fulltime.
Ik merk wel dat ik echt vroeg naar bed moet omdat ik dan gewoon het beste werk.
Gelukkig gaat mijn werk me makkelijk af. Maar ik baal wel eens dat ik niet lekker af kan spreken met mensen en latertjes kan maken....

Deze week ist weer bout qua moeheid.
Ik beleef dingen te intensief en blijkbaar hebben bepaalde dingen weer zijn tol geeist.
Ik ben echt 'bewusteloos' als ik slaap. Ik slaap zoooo diep en ben helemaal gedesorienteerd als ik wakker word....
Van het weekend maar weer even chillen :D

De nasleep duurt inderdaad lang en je schijnt hem nooit helemaal kwijt te raken...

@MW Spannend rond je Vitamine D mw, en ga je dat dan slikken?!

@Annette Heftig Annette! Hopelijk krijg je gauw de uitslag bij de dokter, en meer Energie!

@Liesien, ik snap dat een voltijdstudie wel heel 'vol'tijd overkomt.... Wat zou je dan willen gaan doen?!

Stuiten jullie trouwens op onbegrip vanuit de omgeving?!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Pfeiffer: Hoe lang gaat dit nog duren?

Berichtdoor mw » 23 mar 2012 19:49

@Funlover: blijf op je zelf passen! Ga lekker in de zon zitten, en als je eens een gezellig avondje wil hebben dan nodig je gewoon mensen bij jou thuis uit met de mededeling dat het zelfbediening is en je om uiterlijk 22u (ofzo) ondergestopt wil worden :mrgreen: (hint werd hier wel begrepen).

Dat bewusteloos zijn als je slaapt is zó herkenbaar. Ik slaap zodra ik mijn kussen zie en als ik geen wekker zet wordt ik rustig 12 uur later voor het eerst weer wakker. En ondertussen levensecht dromen :roll:
Af&toe als ik echt heel moe ben dan ga ik gewoon na het avondeten op bed en slaap door tot laat in de volgende ochtend. Dan kan ik er weer even tegen!
En nu heerlijk in de zon zitten, daar komt een mens ook van bij!

Dat de naslaap nooit helemaal weg gaat hoor ik heel veel 'pfeifferpatiënten' zeggen. Ik merk heel duidelijk als ik de mijn grens nader en moet dan gelijk flink op de rem trappen.

En tralala: ik heb het medische advies om heerlijk van het zonnetje te genieten. Goede smoes om het héél vaak te doen :mrgreen:

@Nita: hoe was je VitD?
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 gasten

cron