Moedervlekken

Moderators: Memmem, Moderafo's

*|Scatie
Luitenant
Luitenant
Berichten: 742
Lid geworden op: 11 okt 2007 20:41
Locatie: Drenthe

Berichtdoor *|Scatie » 24 aug 2008 18:55

Wow wat erg! Ik heb er eentje op m'n arm weg laten halen. Kwam een bultje op. Wegsnijden is echt een fluitje van een cent. Verdoving is idd 't vervelendst. En ik kon m'n arm een week lang niet omhoog krijgen of er op liggen maar nadat de hechtingen eruit waren was dat weer prima.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Berichtdoor Jo'tje » 25 aug 2008 08:38

Poeh meissie88, dat is wel heftig zeg!

Bij mijn behandeling hebben ze niet eens gesneden. Het werd eerst verdoofd (voelde ook niet vervelend, maar dat verschilt per plek) en toen gingen ze met één of ander apparaatje electronische stralen schieten ofzo. Weet nog steeds niet precies hoe het nou werkte. Ik moest in ieder geval wel iest vasthouden waardoor ik niet onder stroom kwam te staan.
De paar dagen erna werd de vlek steeds zwarter en op den duur viel het er gewoon af! Geen wond, geen hechting, niks! Best handig. Het ziet er alleen een beetje raar uit dat je met een 'verbrande' moedervlek rondloopt, maar dat is maar 2 dagen o.i.d.

Iemand anders ook zo'n behandeling gehad?
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 25 aug 2008 11:27

Bumba schreef:Zeker even naar de huisarts gaan, dan ben je meteen gerustgesteld. Ik heb wel eens gehoord dat een moedervlek waar haartjes uitgroeien goedaardig is.

Zelf heb ik ook een moedervlek op mijn wang laten verwijderen. Dat is heel mooi gelukt en een ingreep van niks.


ik heb een moedervlek rechts boven m'n lip (een van de zeven schoonheden :mrgreen: ) die ik zelf mooi vind staan, maar die af en toe wel eens bloed en waar ook haartjes uit groeien. Ben er mee naar de huisarts gegaan maar hij hoefde niet weggehaald te worden want hij zag er verder normaal uit.
Ik zou 't ook jammer vinden als die moedervlek zou worden weggehaald maar ja, als 't zou moeten, dan moet het natuurlijk...

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 25 aug 2008 21:51

Ik heb 't zelf nog nooit bij de hand gehad, heb er wel eentje zitten die ook een beetje wrat-achtig is, maar omdat 'ie op een btje rare plek zit ben ik er nog nooit mee naar de dokter geweest. Dat maakt voor mij wel verschil, waar 'ie zit, onzin natuurlijk... maar je kan er maar last van hebben :roll: :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 27 aug 2008 15:51

Nou, ik ben inmiddels bij de dokter geweest.
Ik hoef me nergens zorgen over te maken!
Dit vooral omdat ik er niets aan voel, geen jeuk, het gaat niet zomaar bloeden, ze veranderen niet, enz...
Er werd er wel eentje lichter, dat zei ik ook, maar ook daar hoefde ik me niet druk om te maken! :)
Kmoes wel even opletten met zonnen en zodra ze wel zouden veranderen, of jeuken of wat dan ook, moest ik wel even terug komen.
Pfoeiii...Gelukkig :D
Afbeelding

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Berichtdoor Jo'tje » 28 aug 2008 10:21

Mooi! :)
pobody's nerfect

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 29 aug 2008 14:23

Oeh..ik heb 'n moedervlek op m'n rug, had ik eigks geen aandacht ana besteed, maar heb er wel regelmatig dat ie jeukt ofzo...Dus denk dat ik die ook maar ff laat bekijken...!

Gebruikersavatar
Wolfie
Verkenner
Verkenner
Berichten: 29
Lid geworden op: 30 jan 2008 14:47

Berichtdoor Wolfie » 29 aug 2008 14:37

Heb er ook twee op mijn rug. Nooit last van, maar misschien toch slim om even langs de dokter te gaan :!: :?:
Treat first what kills first!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 29 aug 2008 14:53

Ja dat was ik deze week van plan..maar moest veel werken dus is er niet van gekomen, ik zou vandaag, maar onze eigne huisarts is er vandaag niet, dus ga ik nou dinsdag ;-)

esli
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1023
Lid geworden op: 27 nov 2007 21:38
Locatie: Leiden

Berichtdoor esli » 29 aug 2008 17:38

Wolfie schreef:Heb er ook twee op mijn rug. Nooit last van, maar misschien toch slim om even langs de dokter te gaan :!: :?:


Als je er geen last van hebt en als ze er niet raar uit zien of veranderen lijkt me dat niet nodig. Vooral moedervlekken met een donkere plek kunnen gevaarlijk zijn volgens mij.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 02 sep 2008 12:56

ik moet over 'n uurtje bij de huisarts zijn...Zal 's horen wat 'ie er van zegt ;-)

Gebruikersavatar
Ansje
Kapitein
Kapitein
Berichten: 812
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:20
Locatie: La casa più bella di Capelle!
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 02 sep 2008 18:57

meissie88 schreef:ik moet over 'n uurtje bij de huisarts zijn...Zal 's horen wat 'ie er van zegt ;-)

En? :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 02 sep 2008 21:19

Ansje schreef:
meissie88 schreef:ik moet over 'n uurtje bij de huisarts zijn...Zal 's horen wat 'ie er van zegt ;-)

En? :wink:


Nou...Zolang ie niet groter word, wil de HA 'm lATEN zitten, maar zodra hij wél groter word, moet 'ie weggehaald worden, met alle moedervlekken die in de buurt van die plek zitten(gezicht/hals), dat houd dus in dat dat er wel aardig wat zijn :shock: Maar goed...Hopen dat 'ie zo blijft :)

Gebruikersavatar
Lorijntje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 414
Lid geworden op: 25 feb 2004 11:55
Locatie: Leiden

Berichtdoor Lorijntje » 05 sep 2008 10:40

Ik heb ook drie moedervlekken op mn rug waar ik helemaal geen last van heb maar op aanraden van een vriend moet ik er toch misschien even na laten kijken..Alleen voel ik me dan zo voor niets bij de arts komen, ik heb er geeneens last van...

Gebruikersavatar
petra85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 965
Lid geworden op: 17 apr 2008 16:29

Berichtdoor petra85 » 05 sep 2008 14:47

heb er ook een aantal op mijn rug,armen en benen.
moet ze ook in de gaten houden en als er iets veranderd terug komen :?


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten