Moedervlekken

Moderators: Memmem, Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Berichtdoor Jo'tje » 05 sep 2008 15:17

Lorijntje schreef:Ik heb ook drie moedervlekken op mn rug waar ik helemaal geen last van heb maar op aanraden van een vriend moet ik er toch misschien even na laten kijken..Alleen voel ik me dan zo voor niets bij de arts komen, ik heb er geeneens last van...


Zolang er niets aan verandert en die dingen niet jeuken is dat toch helemaal niet nodig?
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
Lorijntje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 414
Lid geworden op: 25 feb 2004 11:55
Locatie: Leiden

Berichtdoor Lorijntje » 05 sep 2008 18:08

Jo'tje schreef:
Lorijntje schreef:Ik heb ook drie moedervlekken op mn rug waar ik helemaal geen last van heb maar op aanraden van een vriend moet ik er toch misschien even na laten kijken..Alleen voel ik me dan zo voor niets bij de arts komen, ik heb er geeneens last van...


Zolang er niets aan verandert en die dingen niet jeuken is dat toch helemaal niet nodig?


Nee, right. Maar als andere mensen zeggen: je moet er toch eens na laten kijken ga ik twijfelen :)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 08 sep 2008 13:51

Lorijntje schreef:
Jo'tje schreef:
Lorijntje schreef:Ik heb ook drie moedervlekken op mn rug waar ik helemaal geen last van heb maar op aanraden van een vriend moet ik er toch misschien even na laten kijken..Alleen voel ik me dan zo voor niets bij de arts komen, ik heb er geeneens last van...


Zolang er niets aan verandert en die dingen niet jeuken is dat toch helemaal niet nodig?


Nee, right. Maar als andere mensen zeggen: je moet er toch eens na laten kijken ga ik twijfelen :)


M'n huisarts zei nog dat 't nie uit maakte dat er (gelukkig) niks aan de hand was, het was maar goed dat ik er wel op lette! En je kan beter een x voor niks komen, dan te laat he ;-)

meissie88

Re: Moedervlekken

Berichtdoor meissie88 » 25 nov 2009 09:19

Na heel wat geneuzel van mn huisarts is er nu eindelijk een fax naar het ziekenhuis, om een afspraak te maken om een stuk of 2/3 moedervlekken weg te laten halen in m'n gezicht...
Telkens vond hij het 'niet nodig', maar één ontstak telkens, en vorig weekend bloedde hij telkens...Ik vertrouw die moedervlek niet, en wil 'm liever kwijt! Maar m'n huisarts bleef er bij dat het niet nodig was!
Zonder dat ik het wist, is m'n moeder naar de assistente gegaan en die heeft eens even 'vriendelijk' gevraagd waarom ik niet serieus werd genomen, toen de assistente het verhaal hoorde begreep ze niet waarom de huisarts zo aan net neuzelen was.... ](*,)
M'n moeder heeft gelijk geregeld dat ik naar het ziekenhuis kon, want eerst wilde de huisarts het zelf doen, maar m'n moeder heeft 'm gezegd dat wij geen vertrouwen meer in hem hebben, en dus het hem niet 'toevertrouwen' om een moedervlek die 'vol in het zicht' zit, weg te halen...

Maar goed...Het is nu afwachten tot ik bericht krijg van 't ziekenhuis...Hoop dat ik z.s.m. kan komen, want 8 januari trouwt m'n zus...En om dan met 'verse' littekens te lopen....

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3134
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Moedervlekken

Berichtdoor johannes1 » 09 mei 2017 12:02

tijd geleden dat hier gereageerd werd. Maar weten degene die nog aanwezig zijn uit deze topic. Of er verschil bestaat tussen wegscheren of snijden?
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten