Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 21 aug 2006 09:03

Nou, dat dus. Met zijn allen op hometrainers een uur lang keihard fietsen op muziek. Soms met heel veel weerstand en dan staand op de pedalen, soms met heel weinig weerstand en dan supersnel sprinten. Het mooie eraan is wel dat je het zo zwaar kan maken als je zelf wil dus kun je meedoen op je eigen niveau.

Gebruikersavatar
tweetietwee
Luitenant
Luitenant
Berichten: 663
Lid geworden op: 17 sep 2002 15:29

Berichtdoor tweetietwee » 21 aug 2006 09:15

MrSokkie schreef:Nou, dat dus. Met zijn allen op hometrainers een uur lang keihard fietsen op muziek. Soms met heel veel weerstand en dan staand op de pedalen, soms met heel weinig weerstand en dan supersnel sprinten. Het mooie eraan is wel dat je het zo zwaar kan maken als je zelf wil dus kun je meedoen op je eigen niveau.


:mrgreen: eigen niveau :mrgreen:

*loves spinning*

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 21 aug 2006 12:04

tweetietwee schreef:
MrSokkie schreef:Nou, dat dus. Met zijn allen op hometrainers een uur lang keihard fietsen op muziek. Soms met heel veel weerstand en dan staand op de pedalen, soms met heel weinig weerstand en dan supersnel sprinten. Het mooie eraan is wel dat je het zo zwaar kan maken als je zelf wil dus kun je meedoen op je eigen niveau.


:mrgreen: eigen niveau :mrgreen:

*loves spinning*


Ik had het idee dat mijn einde gekomen was! :oops:

Gebruikersavatar
tweetietwee
Luitenant
Luitenant
Berichten: 663
Lid geworden op: 17 sep 2002 15:29

Berichtdoor tweetietwee » 21 aug 2006 12:10

essieee schreef:
tweetietwee schreef:
MrSokkie schreef:Nou, dat dus. Met zijn allen op hometrainers een uur lang keihard fietsen op muziek. Soms met heel veel weerstand en dan staand op de pedalen, soms met heel weinig weerstand en dan supersnel sprinten. Het mooie eraan is wel dat je het zo zwaar kan maken als je zelf wil dus kun je meedoen op je eigen niveau.


:mrgreen: eigen niveau :mrgreen:

*loves spinning*


Ik had het idee dat mijn einde gekomen was! :oops:


daarom essiee: eigen niveau, eigen niveau. Als dat ventje vooraan op de fiets (of dame, nog erger :mrgreen: ) zegt, omhoog , of staan oid...
dan doe jij lekker waar je zin in hebt en zet die fiets standen lichter of gaat lekekr zitten.

echt spinnen kun je niet zomaar (tenminste ikke niet), dus hou vooral het woord: eigen niveau in je hoofd!

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 21 aug 2006 12:18

MrSokkie schreef:Nou, dat dus. Met zijn allen op hometrainers een uur lang keihard fietsen op muziek. Soms met heel veel weerstand en dan staand op de pedalen, soms met heel weinig weerstand en dan supersnel sprinten. Het mooie eraan is wel dat je het zo zwaar kan maken als je zelf wil dus kun je meedoen op je eigen niveau.


Oke :)

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 21 aug 2006 12:39

essieee schreef:Ik had het idee dat mijn einde gekomen was! :oops:


Ja, dat heb ik ook, nog steeds trouwens. Er gaat in een uur 1,5 liter water doorheen (ik kan het voortaan beter meteen op mijn shirt gooien 8) ) Het is voor mij niet eens het geval dat mijn spieren niet meer kunnen, maar een kwestie van oververhitting. Maar idd, als de weerstand goed staat voor mij komt ik er ook niet meer aan, hoe vaak de instructeur ook "zwaarder" roept.

EN gelukkig is het vaak snel wel weer over. Afstappen, stretchen, zweet opdweilen, even onder de koude stortemmer en je kan er weer tegen :mrgreen:

Afgelopen zaterdag gaf onze instructeur tijdens 1 nummer een demonstratie van "body-attack" (weer iets nieuws, een soort high impact aerobics). Nou wist ik wel dat die gast een top-conditie heeft (moet ook wel als je 10 lessen per week geeft) maar van die demonstratie was iedereen wel erg onder de indruk.

Gebruikersavatar
tweetietwee
Luitenant
Luitenant
Berichten: 663
Lid geworden op: 17 sep 2002 15:29

Berichtdoor tweetietwee » 21 aug 2006 13:13

MrSokkie schreef:
essieee schreef:Ik had het idee dat mijn einde gekomen was! :oops:


Ja, dat heb ik ook, nog steeds trouwens. Er gaat in een uur 1,5 liter water doorheen (ik kan het voortaan beter meteen op mijn shirt gooien 8) ) Het is voor mij niet eens het geval dat mijn spieren niet meer kunnen, maar een kwestie van oververhitting. Maar idd, als de weerstand goed staat voor mij komt ik er ook niet meer aan, hoe vaak de instructeur ook "zwaarder" roept.

EN gelukkig is het vaak snel wel weer over. Afstappen, stretchen, zweet opdweilen, even onder de koude stortemmer en je kan er weer tegen :mrgreen:

Afgelopen zaterdag gaf onze instructeur tijdens 1 nummer een demonstratie van "body-attack" (weer iets nieuws, een soort high impact aerobics). Nou wist ik wel dat die gast een top-conditie heeft (moet ook wel als je 10 lessen per week geeft) maar van die demonstratie was iedereen wel erg onder de indruk.


haha, dan ben jij zeker zo iemand die ook een plasje om zn fiets heeft :mrgreen:

dat probeer ik ook nog steeds... misschien moet ik ook meer gaan drinken...

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 21 aug 2006 13:23

tweetietwee schreef:haha, dan ben jij zeker zo iemand die ook een plasje om zn fiets heeft :mrgreen:


Ja, zeker weten.

dat probeer ik ook nog steeds... misschien moet ik ook meer gaan drinken...


Mijn vriendin zwwet ook een stuk minder tijdens zo'n les. Geen flauw idee waar hjet aan ligt. volgens mij doet ze wel haar best.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 aug 2006 13:26

Sommige mensen zweten nu eenmaal veel meer. Opzich wel gezond natuurlijk, dan wordt je tenminste goed doorgespoeld. 8)

Gebruikersavatar
tweetietwee
Luitenant
Luitenant
Berichten: 663
Lid geworden op: 17 sep 2002 15:29

Berichtdoor tweetietwee » 21 aug 2006 13:28

maar daarna zit in de sauna en dan komt er wel zweet uit lijkt het.... :mrgreen:

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Berichtdoor jans1 » 21 aug 2006 23:24

Mijn moeder en zus zijn op dit moment bezig aan het dieet van sonja bakker. Je mag bijna alles eten (en nog lekker ook :lol: )
m'n zus is in 2 weken tijd geloof ik 4 of 5 kg afgevallen.

www.sonjabakker.nl
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Berichten: 611
Lid geworden op: 26 feb 2004 20:29
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 22 aug 2006 09:48

Sonja Bakker :shock:

Dat is weer zo'n hype-dieet, Montignac is uit, Sonja Bakker is in! Ik ga ook een dieet maken denk ik, is goed geld in te verdienen :D

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor Funlover » 25 aug 2006 19:53

Hoe gaat het eigenlijk met de afvallers...uh volhouders? :wink:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gebruikersavatar
Johanne
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1126
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:41
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 25 aug 2006 23:11

Zit nu op de - 32 en eh.. er moet gestaagjes nog veel meer af.. dus ja t gaat wel weer redelijk hierr.. :)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"


-Narnia-

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor Funlover » 26 aug 2006 09:16

Johanne schreef:Zit nu op de - 32 en eh.. er moet gestaagjes nog veel meer af.. dus ja t gaat wel weer redelijk hierr.. :)


Toppie!! Kan je het nog beetje volhouden enzo? En tot hoever ga je?
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten