Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 21 sep 2006 08:50

Wat zijn we weer lief!!! :lol: :lol:

Hier gaat het lekker! Ga maandag op vakantie, dan ist altijd wat lastiger! Heb besloten met eten goed op te passen, maar wel een wijntje extra drink! Qua bewegiing zit het wel goed....dus ik ben blij!! :lol:

@ lijners en niet lijners, hou vol!!

girliegirl
Verkenner
Verkenner
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 jul 2006 09:56

Berichtdoor girliegirl » 21 sep 2006 09:41

essieee schreef:Wat zijn we weer lief!!! :lol: :lol:

Hier gaat het lekker! Ga maandag op vakantie, dan ist altijd wat lastiger! Heb besloten met eten goed op te passen, maar wel een wijntje extra drink! Qua bewegiing zit het wel goed....dus ik ben blij!! :lol:

@ lijners en niet lijners, hou vol!!


Heey essieeee:)

Fijne vakantie!! :wink:
Allen die hoop vestigen op de Heer: wees sterk en houd moed. (Psalm 31: 24)

Lisette.V

Re: lijnen

Berichtdoor Lisette.V » 22 sep 2006 11:28

Zo 32 kilo egt heel knap :) bij mij lukt het denk ik niet hoor :?

Gebruikersavatar
JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2002 13:52
Locatie: dordrecht =)
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 22 sep 2006 13:42

Als je nog maar 15 bent zou ik ook maar niet gaan proberen er zomaar 32 af te willen vallen :)
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 22 sep 2006 14:02

Je zou kunnen beginnen met eten! Dat klinkt heel raar, maar gewoon goed eten is het belangrijkste! En juist daardoor raak je centimeters in omvang kwijt! Neem om te beginnen een heel goed ontbijt. En verder op regelmatige tijden gezonde maaltijden. En niet elke dag snoep, koek en taart.

Gebruikersavatar
Johanne
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1126
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:41
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 22 sep 2006 14:12

Idd juist door te eten val je af, hoe gek dat ook klinkt misschien.. dan moet je alleen wel de goede producten eten natuurlijk.. ;)

Zoals rosalie al aangaf is een goed ontbijt sowieso heel erg belangrijk om je dag mee te beginnen, dat zorgt er o.a. voor dat je stofwisseling goed op gang komt enzo.
Verder heb ik hier een link voor je van wat je ongeveer binnen moet krijgen op een dag, probeer je hier ook zo veel mogelijk aan te houden.. http://www.voedingscentrum.nl/voedingsc ... r+dag_.htm

En JK zegt het ook al.. 32 kg is sowieso erg veel als je 15 bent.. probeer een beetje uit te kijken met afvallen op deze leeftijd omdat je ook nog in de groei bent enzo..
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"


-Narnia-

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 22 sep 2006 16:35

essieee schreef:Wat zijn we weer lief!!! :lol: :lol:

Hier gaat het lekker! Ga maandag op vakantie, dan ist altijd wat lastiger! Heb besloten met eten goed op te passen, maar wel een wijntje extra drink! Qua bewegiing zit het wel goed....dus ik ben blij!! :lol:

@ lijners en niet lijners, hou vol!!


jij mag mijn extra wijntje er wel bij.
Morgen ga ik kijken of het nog allemaal meevalt of niet. :lol:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 22 sep 2006 16:44

JialiKelly schreef:Als je nog maar 15 bent zou ik ook maar niet gaan proberen er zomaar 32 af te willen vallen :)


HEt is idd te veel voor mij om 32 kilo af te vallen.
Maar het zou mij denk ik ook niet gelukt zijn hoor :(

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 22 sep 2006 17:00

Johanne schreef:Idd juist door te eten val je af, hoe gek dat ook klinkt misschien.. dan moet je alleen wel de goede producten eten natuurlijk.. ;)

Zoals rosalie al aangaf is een goed ontbijt sowieso heel erg belangrijk om je dag mee te beginnen, dat zorgt er o.a. voor dat je stofwisseling goed op gang komt enzo.
Verder heb ik hier een link voor je van wat je ongeveer binnen moet krijgen op een dag, probeer je hier ook zo veel mogelijk aan te houden.. http://www.voedingscentrum.nl/voedingsc ... r+dag_.htm

En JK zegt het ook al.. 32 kg is sowieso erg veel als je 15 bent.. probeer een beetje uit te kijken met afvallen op deze leeftijd omdat je ook nog in de groei bent enzo..



Je hebt wel gelijk.
Maar ik ben wel jaloers op jou bijvoorbeeld :( 35 kilo eraf egt mega veel. :o
Kvind het egt super knap. :D
Hoe heb je dat gedaan?
Misschien een goede tip voor mij :?:

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 22 sep 2006 17:07

Lisette.V schreef:
Johanne schreef:Idd juist door te eten val je af, hoe gek dat ook klinkt misschien.. dan moet je alleen wel de goede producten eten natuurlijk.. ;)

Zoals rosalie al aangaf is een goed ontbijt sowieso heel erg belangrijk om je dag mee te beginnen, dat zorgt er o.a. voor dat je stofwisseling goed op gang komt enzo.
Verder heb ik hier een link voor je van wat je ongeveer binnen moet krijgen op een dag, probeer je hier ook zo veel mogelijk aan te houden.. http://www.voedingscentrum.nl/voedingsc ... r+dag_.htm

En JK zegt het ook al.. 32 kg is sowieso erg veel als je 15 bent.. probeer een beetje uit te kijken met afvallen op deze leeftijd omdat je ook nog in de groei bent enzo..



Je hebt wel gelijk.
Maar ik ben wel jaloers op jou bijvoorbeeld :( 35 kilo eraf egt mega veel. :o
Kvind het egt super knap. :D
Hoe heb je dat gedaan?
Misschien een goede tip voor mij :?:


Hoe lang ben je, en hoeveel weeg je? Overigens mag je in de pubertijd best wat zwaarder zijn hoor..Ik ben in verhouding met toen ook lichter nu. De kans dat er nog wat afgaat is vrij groot, áls je maar een normaal eetpatroon hebt.

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 22 sep 2006 18:31

Ik ben ong 1,75 maar me gewicht zeg ik liever niet maar ik heb wel overgewicht.
Ik hoop dat er zo''n 10 a 15 kilo afkrijg.
Dat zou wel beter zijn

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 22 sep 2006 18:41

Lisette.V schreef:Ik ben ong 1,75 maar me gewicht zeg ik liever niet maar ik heb wel overgewicht.
Ik hoop dat er zo''n 10 a 15 kilo afkrijg.
Dat zou wel beter zijn


Hm, dan kan ik (en niemand hier) je advies geven :wink:
Je hoeft je niet te schamen hoor, er zijn/waren hier mensen met 30 kilo overgewicht. Niet dat díe zich hoeven te schamen overigens :)

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 23 sep 2006 08:25

Smurffie schreef:
Lisette.V schreef:Ik ben ong 1,75 maar me gewicht zeg ik liever niet maar ik heb wel overgewicht.
Ik hoop dat er zo''n 10 a 15 kilo afkrijg.
Dat zou wel beter zijn


Hm, dan kan ik (en niemand hier) je advies geven :wink:
Je hoeft je niet te schamen hoor, er zijn/waren hier mensen met 30 kilo overgewicht. Niet dat díe zich hoeven te schamen overigens :)


Sorry het ligt misschien aan mij maar moet je perse iemand zijn gewicht weten om iemand te helpen.
Dat vat ik even niet :?: :(

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 23 sep 2006 08:46

Lisette.V schreef:Sorry het ligt misschien aan mij maar moet je perse iemand zijn gewicht weten om iemand te helpen.
Dat vat ik even niet :?: :(


Nou, je kunt 55 wegen en vinden dat je 15 kilo moet afvallen of 90 wegen en vinden dat je 15 kilo moet afvallen, en dat verschilt nogal.

Gebruikersavatar
marina87
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 03 jun 2005 12:15

Berichtdoor marina87 » 23 sep 2006 08:47

Smurffie wil dit waarschijnlijk weten om na te gaan of dat echt wel nodig is die 30 kilo afvallen wat jij wel zou willen. Het zou zo kunnen zijn dat je dan hartstikke mager ben. Als jij 30 kilo af gaat vallen om 45 kilo te wegen ga ik jou niet aanmoedigen :wink:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten