Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 05 mar 2008 11:48

rosalie83 schreef:
MissF schreef:Ik heb een normaal gewicht, wat doet Herbalife dan? Ik geloof niet dat dat middeltje precies weet hoeveel ik weeg en hoeveel ik wil gaan wegen eigenlijk ;)

Dat 'middeltje' voedt je lijf goed en daardoor val je af of kom je aan of blijf je stabiel.



Dat vraag ik eigenlijk niet. Ik wil afvallen, een paar kilo. Maar ik heb wel een normaal gewicht. En toch wil ik er wat kilo's af om het net wat mooier te laten zijn, dta gewicht.
Maar zoals jij het zegt houdt herbalife mij dan op gewicht.
Tja, dan begin ik er al helemaal niet aan. Ik snap nog steeds niet hoe dat middeltje aan mij kan merken of ik meer of minder wil wegen...
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 05 mar 2008 12:02

AikonGirl schreef:
rosalie83 schreef:
Flappie schreef:Dan wil ik dat onderzoek waaruit dat bewezen word wel eens lezen. Ik vermoed dat ze het in verband brengen met de kant-en-klaar-maaltijden en het snelle eten uit de supermarkt etc. Ik neem aan dat als je gewoon vlees, aardappelen van de boer en verse groente eet, dat je nog altijd genoeg voedingsstoffen binnen krijgt.
Debadeend heeft gewoon gelijk gevarieerd eten, genoeg bewegen dan kom je al een heel eind. Dat herbalife, tsja ieder zijn/haar eigen keus. Misschien ben ik ook veel te nuchter voor dat soort dingen. Je moet toch een soort geloof hebben in dat soort methodes.

Voor dat soort onderzoeken en meer: zie internet.

Zie internet ook voor meer informatie over dat Herbalife oplichterij is.

Zucht...
Als je het niet wilt gebruiken: prima. Maar ga niet zitten piepen over dat het oplichterij is. Ik gebruik het nu al jaren en jaren, heb ook zakelijke trainingen bezocht, omdat ik benieuwd was naar hoe het bedrijf op zich in elkaar zit en ik ben voor mezelf tot de conclusie gekomen dat er met de bedrijfsvoering niets mis is. Er zijn altijd en overal mensen die beweren dat iets oplichterij of wat dan ook is. Bij welk product en welke bedrijf dan ook. Het is maar wat je wilt geloven.

MissF schreef:
rosalie83 schreef:
MissF schreef:Ik heb een normaal gewicht, wat doet Herbalife dan? Ik geloof niet dat dat middeltje precies weet hoeveel ik weeg en hoeveel ik wil gaan wegen eigenlijk ;)

Dat 'middeltje' voedt je lijf goed en daardoor val je af of kom je aan of blijf je stabiel.

Dat vraag ik eigenlijk niet. Ik wil afvallen, een paar kilo. Maar ik heb wel een normaal gewicht. En toch wil ik er wat kilo's af om het net wat mooier te laten zijn, dta gewicht.
Maar zoals jij het zegt houdt herbalife mij dan op gewicht.
Tja, dan begin ik er al helemaal niet aan. Ik snap nog steeds niet hoe dat middeltje aan mij kan merken of ik meer of minder wil wegen...

Als jij een gezond gewicht hebt (hoe weet je dat zo zeker?) dan zul je vermoedelijk geen paar kilo gaan afvallen nee.

En dat 'middeltje' kan dat niet merken natuurlijk. Maar dat 'middeltje' voedt je lichaam en je cellen. En je lichaam zelf reageert daar dan op. Gaat dan vet verbranden bijvoorbeeld.

Gebruikersavatar
Flappie
Kapitein
Kapitein
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 feb 2004 00:12
Locatie: London (UK)
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 05 mar 2008 12:45

rosalie83 schreef:
Flappie schreef:Dan wil ik dat onderzoek waaruit dat bewezen word wel eens lezen. Ik vermoed dat ze het in verband brengen met de kant-en-klaar-maaltijden en het snelle eten uit de supermarkt etc. Ik neem aan dat als je gewoon vlees, aardappelen van de boer en verse groente eet, dat je nog altijd genoeg voedingsstoffen binnen krijgt.
Debadeend heeft gewoon gelijk gevarieerd eten, genoeg bewegen dan kom je al een heel eind. Dat herbalife, tsja ieder zijn/haar eigen keus. Misschien ben ik ook veel te nuchter voor dat soort dingen. Je moet toch een soort geloof hebben in dat soort methodes.

Voor dat soort onderzoeken en meer: zie internet.

Wat betreft geloof hebben in dingen en dat het dan werkt: daar geloof ik dus niet in 8) Het werkt of het werkt niet.


Je hebt toch wel eens van het placebo effect gehoord?

Overigens het feit dat jij er van overtuigd bent dat het werkt en het onderzocht hebt of de formule en het bedrijf oke zijn, wil natuurlijk nog niet zeggen dat het geen oplichterij is. Dat is vaak het sterke van oplichterij mensen er in laten geloven :wink:

Maar goed, zelf ken ik te weinig van het bedrijf of de formule om hard te maken dat het oplichterij is. Tot nu toe denk ik maar als het mensen helpt, ach laat het lekker.
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 05 mar 2008 13:38

Of het bedrijf okay is en of de producten goed werken vind ik sowieso twee verschillende dingen. Als er kritiek komt op de bedrijfsvoering kan je gewoonweg de feiten op internet vinden en je conclusies trekken. Over de producten, tsja, de één heeft goede ervaringen en de ander slechte, waar dat dan ook door komt. En daardoor hou je altijd mensen die laaiend enthousiast zijn en mensen die het helemaal niets vinden.

Gebruikersavatar
AikonGirl
Majoor
Majoor
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 apr 2004 12:34

Berichtdoor AikonGirl » 05 mar 2008 13:47

rosalie83 schreef:
AikonGirl schreef:Zie internet ook voor meer informatie over dat Herbalife oplichterij is.

Zucht...
Als je het niet wilt gebruiken: prima. Maar ga niet zitten piepen over dat het oplichterij is.

Ik wil alleen zeggen dat de bron "internet" niet altijd juiste informatie geeft.
Jij gaf namelijk als argument voor bepaalde beweringen "zie internet".
Wilde aangeven met mijn opmerking dat je niet alles hoeft geloven wat daar op staat.

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Berichtdoor jamillah » 05 mar 2008 14:05

MissF, je zult misschien geen kilo's afvallen maar wel centimeters kwijt raken. Je vet gaat weg namelijk. Andere stoffen zorgen ervoor dat je lichaam het verder 'goed' blijft doen. Verder heeft Rosalie het keurig verwoord :wink:

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 05 mar 2008 17:52

rosalie83 schreef:Of het bedrijf okay is en of de producten goed werken vind ik sowieso twee verschillende dingen. Als er kritiek komt op de bedrijfsvoering kan je gewoonweg de feiten op internet vinden en je conclusies trekken. Over de producten, tsja, de één heeft goede ervaringen en de ander slechte, waar dat dan ook door komt. En daardoor hou je altijd mensen die laaiend enthousiast zijn en mensen die het helemaal niets vinden.


Je zegt nu dat we de "feiten"van internet moeten halen, daar haal ik juist heel negatieve feiten vandaan. Die geloof ik dan maar.
Slechte bedrijfvoering, voorlichting, pyramide gebeuren, hersenspoeling van de verkopers, gewoon een poeder wat je oplost in wat dan ook met een msaakje. Wat iedereen kan maken maar je moet de pillen erbij nemen anders gaat het niet goed. De ongekend hoge prijzen van dat spul. Je kunt precies hetzelfde kopen en dan goedkoper in de gewonen winkel als je dan perse op die manier wilt afvallen.
En dan de vele mensen die nadat ze stopten dubbel zo hard weer aankwamen.
Of die bleven zitten met een schildklierziekte.
Genoeg om er ver weg van te blijven....
Allemaal feiten gehaald van internet :mrgreen:

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 06 mar 2008 09:50

tante-tortel schreef:
rosalie83 schreef:Of het bedrijf okay is en of de producten goed werken vind ik sowieso twee verschillende dingen. Als er kritiek komt op de bedrijfsvoering kan je gewoonweg de feiten op internet vinden en je conclusies trekken. Over de producten, tsja, de één heeft goede ervaringen en de ander slechte, waar dat dan ook door komt. En daardoor hou je altijd mensen die laaiend enthousiast zijn en mensen die het helemaal niets vinden.


Je zegt nu dat we de "feiten"van internet moeten halen, daar haal ik juist heel negatieve feiten vandaan. Die geloof ik dan maar.
Slechte bedrijfvoering, voorlichting, pyramide gebeuren, hersenspoeling van de verkopers, gewoon een poeder wat je oplost in wat dan ook met een msaakje. Wat iedereen kan maken maar je moet de pillen erbij nemen anders gaat het niet goed. De ongekend hoge prijzen van dat spul. Je kunt precies hetzelfde kopen en dan goedkoper in de gewonen winkel als je dan perse op die manier wilt afvallen.
En dan de vele mensen die nadat ze stopten dubbel zo hard weer aankwamen.
Of die bleven zitten met een schildklierziekte.
Genoeg om er ver weg van te blijven....
Allemaal feiten gehaald van internet :mrgreen:

Ik heb echt geen zin om jou te gaan uitleggen wat het verschil tussen feiten en meningen is...
Op het merendeel van wat je zegt ben ik al ingegaan, dus dat doe ik niet nog een keer. Ik zou zeggen, lees mijn posts nog een keer goed door.

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Berichtdoor Memmem » 06 mar 2008 13:29

We gaan hier verder.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 60 gasten