Moderator: Moderafo's
amigo schreef:Een nadeel is dat het niet leuk is voor je famillie dat er dus om het zo te zeggen in je gesneden wordt.
Ook is bekent dat het nooit helemaal piccobello in orde dan wordt gemaakt.
Het is ook zo dat als jij iets nieuw nodig hebt dat er dan vanuit een dood iemand iets kan overgezet worden. Ik wil graag jullie mening erover horen.
MrSokkie schreef:Wullimpie schreef:´k Ben ook donor.
Maar of het op bijbelse gronden aan te tonen is dat het wel of niet mag weet ik ook niet.
Sommigen zeggen dat het naasteliefde is, anderen noemen het onteren van het lichaam.![]()
![]()
Tja, wat weegt er dan zwaarder? Voor mij naastenliefde, voor jou?
MrSokkie schreef:Wullimpie schreef:´k Ben ook donor.
Maar of het op bijbelse gronden aan te tonen is dat het wel of niet mag weet ik ook niet.
Sommigen zeggen dat het naasteliefde is, anderen noemen het onteren van het lichaam.![]()
![]()
Tja, wat weegt er dan zwaarder? Voor mij naastenliefde, voor jou?
liefie schreef:ik heb nog niks binnen gekregen van donor worden zal binnen kort wel komen maar als je thuis komt te overlijden KUN je niet eens donor wijn behalve als je in het ziekenhuis overlijd anders zit er veel te veel tijd tussen zelf ben ik wel bloeddonor al heel mijn familie doet het behalve mijn pa want die slikt bloedverdunners het is een kleine moeite om iets te doen voor je medemens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten