jong-oud?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 11 mei 2004 22:27

Mja, mijn huisgenoot is 32 en gedraagt zich als iemand van 25 (omdat hij ook weer studeert). Ik geloofde het eerst echt niet. Verder heb je ook mensen die op hun 16de al heel volwassen zijn.

Aan mij is het niet besteed, maar alles kan ;) Andere stellen zullen weer tegen andere dingen aanlopen waarin ze verschillen.

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 11 mei 2004 22:49

Lalage schreef:Mja, mijn huisgenoot is 32 en gedraagt zich als iemand van 25 (omdat hij ook weer studeert). Ik geloofde het eerst echt niet. Verder heb je ook mensen die op hun 16de al heel volwassen zijn.

Aan mij is het niet besteed, maar alles kan ;) Andere stellen zullen weer tegen andere dingen aanlopen waarin ze verschillen.


Doe ik ook, maar ik studeer niet :mrgreen:

Gebruikersavatar
liefje
Majoor
Majoor
Berichten: 2360
Lid geworden op: 13 apr 2004 17:55

jong-oud?

Berichtdoor liefje » 13 mei 2004 17:02

ik vind het ook een leeftijdverschil maakt niet uit maar met je 14ende zeg nou eerlijk dan ben je toch nog een kind!!!!!!!!
en ik hoop dat columbus en rosekapje heel gelukkig worden en alle andere stellen met een enorm leeftijdverschil ik moet er niet aan denken!!!!! de een is al toe om in te laten schrijven voor een bejaardenhuis en de andere is nog druk met zijn carriere.

p.s de relatie van mn vriendin staat onder vuur en vlam!

Aragorn

Re: jong-oud?

Berichtdoor Aragorn » 13 mei 2004 17:15

liefje schreef:p.s de relatie van mn vriendin staat onder vuur en vlam!


Wat bedoel je?

In vuur en vlam?
Of onder druk?

Gebruikersavatar
liefje
Majoor
Majoor
Berichten: 2360
Lid geworden op: 13 apr 2004 17:55

jong-oud?

Berichtdoor liefje » 13 mei 2004 17:25

onder druk bedoel ik ja.

denk niet dat het lang stand houd!

persoonlijk ben ik er blij om!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 mei 2004 18:15

Nounou, of je daar nu blij om moet zijn... het is toch altijd jammer als mensen die van elkaar houden/hielden uit elkaar gaan..

Is het interne of externe druk?

Gebruikersavatar
liefje
Majoor
Majoor
Berichten: 2360
Lid geworden op: 13 apr 2004 17:55

jong-oud?

Berichtdoor liefje » 13 mei 2004 18:44

ik denk dat de buitenwereld een grote rol speelt! :roll:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 mei 2004 18:50

Dat is dan eigenlijk toch heel jammer? Misschien dat ze anders samen wel heel gelukkig zouden worden...

Gebruikersavatar
liefje
Majoor
Majoor
Berichten: 2360
Lid geworden op: 13 apr 2004 17:55

jong-oud?

Berichtdoor liefje » 13 mei 2004 18:58

nee maar dat is het kind zijn dan kun je waarschijnlijk niet zelf je beslissingen nemen

Aragorn

Re: jong-oud?

Berichtdoor Aragorn » 13 mei 2004 19:01

liefje schreef:nee maar dat is het kind zijn dan kun je waarschijnlijk niet zelf je beslissingen nemen


Huh? Ze was toch 18?

Me dunkt dat je dan toch redelijk in staat bent zelf na te denken en beslissingen te nemen...

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 13 mei 2004 20:29

Hier zijn een aantal opmerkingen gemaakt waar me dan ook echt de haren van recht overeind gaan staan.

Buitenwereld, dikke, dikke onzin, waarom willen we anderen zo graag beinvloeden, beter weten dan hunzelf. Altijd maar met advies en 'wijze raad' klaarstaan.... Denken we nou echt dat dat altijd verstandig is. Als je 18 bent (en nee, dus geen kind meer, ik denk dat je ook al wel eerder fatstoenlijke beslissingen voor jezelf kan nemen) kan je prima beslissen en weten wat goed voor je is. Mocht het dan toch niet zo zijn, dan kom je er achter, misschien soms pijnlijk, maar niks mis mee als je door een eigen beslissing eens flink onderuit gaat.

ik ben 21 en hoop dat het kind in me, er nog lang zijn zal.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Berichten: 537
Lid geworden op: 21 jul 2003 18:03
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 14 mei 2004 08:14

Prins Charles en prinses Diana scheelden 12 jaar in leeftijd. Dat het huwelijk stuk ging kwam niet zozeer door het leeftijdsverschil maar doordat er geen liefde was van hem naar haar toe. Prins Claus was 12 jaar ouder dan zijn vrouw en de koningin heeft een goed huwelijk met hem gehad. Gisteren zag ik een foto van graaf Bernadotte uit Zweden. Die is nu 95 en wordt door zijn vrouw van 60 liefdevol rondgereden in een rolstoel. Die zijn al meer dan 25 jaar getrouwd ...
God geve mij, Jeruzalem,
dat ik eens op een dag
een pelgrim aan uw poorten ben
en dat ik binnen mag.

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 14 mei 2004 08:30

met dank aan Tanteoranje, dat zijn pas goede berichten :)
het gaat om houden van, helemaal mee eens
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 mei 2004 07:05

ik denk dat het wel verschil maakt of je 14 en 24 bent of 34 en 44

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 19 mei 2004 11:07

Tralala, bij mijn ouders is er ook een groot verschil: Mijn moeder is 12 jaar ouder dan mijn vader!!! Ze zijn nu 24 jaar getrouwd ofzo, ze zijn nog steeds erg gelukkig met elkaar, en ze hebben PRAAAAAAAAACHTIGE kinderen :mrgreen: :mrgreen:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 88 gasten

cron