Kan jij goed met je vriend/vriendin praten?!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor
Berichten: 1763
Lid geworden op: 27 okt 2003 11:04

Berichtdoor Mariamagdalena » 15 mar 2004 14:10

Als hij jaloers is omdat iemand aan je zit te frunniken vind ik het wel normaal, maar als je gewoon met iemand praat en hij is dan al jaloers, dat gaat mij ietsjes te ver. Dan voel je je zo gevangen. Praten kan wel, maar niet dat hij de hele avond met een andere vrouw praat en je zit er voor spek en bonen bij. Hij moet wel de meeste aandacht van de vrouwen aan mij geven, vind ik. Als hij de hele avond met mannen praat vind ik wel okee. Maar mijn man is lief en die praat alleen soms met vrouwen, en hij vind vrouwenpraat al gauw onzin, dus praat hij liever met mannen over muziek. Dat vind ik ook tof.

Gebruikersavatar
janneman83
Sergeant
Sergeant
Berichten: 277
Lid geworden op: 14 dec 2003 21:58
Locatie: rondom utrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 15 mar 2004 16:23

idd maria..

zeker als je met het andere geslacht omgaat moet je je partner de meeste aandacht geven (als ze er bij is)... is wel net zo sociaal.
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

Gebruikersavatar
Tuppy
Verkenner
Verkenner
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 okt 2002 18:04
Locatie: thuis

Berichtdoor Tuppy » 15 mar 2004 21:02

Ben ik het ook helemaal mee eens. Oke ik praat ook met andere jongens. ook als mijn eigen virend erbij is. Ik hoop op dat moment dat hij niet jaloers is. Maar ook al praat ik met andere jongens, dan nog probeer ik wel de meeste aandacht te geven aan mijn vaste vriend. lijkt me eigenlijk ook wel logisch. :roll: Maar het zou jammer zijn als iemand jaloers zou worden omdat jij met andere jongens/meiden praat. Als je ook aandacht hebt voor je eigen partner moet dat toch geen problemen geven lijkt me. :wink:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten