Verkering... En toch zijn er meer verliefd op je!!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

A.jacobse

Verkering... En toch zijn er meer verliefd op je!!!

Berichtdoor A.jacobse » 11 nov 2002 14:51

:roll: :) Verkering en toch zijn er meer verliefd op je. Terwijl je jezelf niet kunt delen.

gegeven Situatie a en b hebben verkering en c is op a en N op B
Vraag: hoe denk je dat dit doorwerkt op die verkering en op die personen.(A en B) :oops:

iedereen reageren! :oops: :oops:

ps hoe zou jij je voelen als je verkering hebt en je dit is bekend en toch... zijn er meer op je verliefd :mrgreen: .

Komt liefde moet je leren meer naar buiten. of niet.. ga je naar die anderen toe verplaats je in de situatie van A of B. laat jij je vriend/ din in de steek.??? echte liefde???!!! :x :oops: :oops:
Laat je iets van je horen!!! :oops: :D

Gebruikersavatar
janneke
Sergeant
Sergeant
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:05
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Re: Verkering... En toch zijn er meer verliefd op je!!!

Berichtdoor janneke » 11 nov 2002 15:04

A.jacobse schreef:
gegeven Situatie a en b hebben verkering en c is op a en N op B
Vraag: hoe denk je dat dit doorwerkt op die verkering en op die personen.(A en B) :oops:



he??? Lekker vaag zeg maar :mrgreen:

A.jacobse

Berichtdoor A.jacobse » 11 nov 2002 15:21

Nee bennik het niet mee eens niet vaag:

ok kzal het beter uitleggen: je houd van iemand dat is wederzijds en je krijgt verkering ok?

nou toevallig zijn er ook meer verliefd op jou die denken dat ze ondanks dat je verkering hebt toch een kans maken.
dat is behoorlijk irritant. hoe maak je die persoon wijs dat je hem of haar niet wilt. zonder gevoelens te kwetsen.?

nadat je dit gedaan hebt. gaat die persoon toch door met" verliefd zijn op je en steeds aandacht van je vragen"

ik weet zeker uit ervaring dat dit veel spanning oplevert! :P
wie reageert??

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 11 nov 2002 15:22

mmm, als a en b een goede relatie hebben, hoeft het geen probleem te zijn. het kan zelfs zo zijn, dat wanneer a op c verliefd wordt, toch de verkering niet verbroken wordt, omdat a wel van b houdt, en niet van c. de relatie kan hier zelfs sterker van worden. als de verkering al wat wankelig was, kan het wel de oorzaak zijn van een verbroken relatie, maar in dat geval is het misschien maar goed, anders zou het toch wel een keer op een eind lopen
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

A.jacobse

Berichtdoor A.jacobse » 11 nov 2002 15:33

ja maar het is toch behoorlijk irritant: hoe los je dit op?? :oops:

het is wel waar dat als je verkering goed is en je kunt over alles praten
dat het dan niet geen probleem hoeft te zijn. maar ik denk wel dat je altijd bang blijft om je partner te verliezen. dit levert spanning rond je relatie op en dat is niet wenselijk.
waardoor je een aantal mogelijkheden krijgt in oorzaak gevolg volgorde A je partner gaat wantrouwend tegen je doen B je wordt moedeloos omdat je het vertrouwen moet terugwinnen. door duidelijk te zijn dat je wel van je partner houdt en diegene die ook verliefd op je ook moet afwijzen zonder gevoelens te kwetsen. hoe los je dat op. :oops:

je wordt moedeloos omdat je in feite een probleem hebt het kan dan ook zijn dat de relatie stukgaat. en je overloopt gevolg je expartner voelt zich gedupeerd als ze wel van je houd. 8)

Gebruikersavatar
janneke
Sergeant
Sergeant
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:05
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 11 nov 2002 15:35

A.jacobse schreef:ja maar het is toch behoorlijk irritant: hoe los je dit op?? :oops:


zeg gewoon dat die andere op moet rotten....doet deze dat niet, gewoon negeren.

A.jacobse

Berichtdoor A.jacobse » 11 nov 2002 15:45

ja dat is zo maar ik zei je hebt het al gezegd en dat negeert die persoon gewoon en gaat door:

ervaring:???? ik wel maar dat is erg moeilijk. nu is het eindelijk gelukt na 3 maanden maar m'n verkering is nu heel hecht!

I love m c v o

Gebruikersavatar
janneke
Sergeant
Sergeant
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:05
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 11 nov 2002 15:47

tis gelukt zeg je. Vanwaar dan deze topic?

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 11 nov 2002 15:48

deze oplossing is behoorlijk ridicuul, en zal niet noodzakelijkerwijs werken, omdat iemand die zo verblind is (verliefdheid maakt blind, liefde niet) dat hij of zij iemand blijft lastig vallen, het waarschijnlijk toch niet geloofd of wil geloven. punt twee (negeren) werkt denk ik beter, maar het lastige hiervan is wel dat het effect meestal niet a la minute merkbaar wordt, en in het begin waarschijnlijk zelfs het tegenovergestelde effect heeft, omdat degene die genegeerd wordt, nog wanhopiger zal proberen aandacht op te eisen. op de lange termijn denk ik wel dat het de beste oplossing is.
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

A.jacobse

Berichtdoor A.jacobse » 11 nov 2002 15:49

Omdat ik graag zou willen weten hoe jullie dat zouden doen. zonder gevoelens te kwetsen. als je verkering onder spanning staat wat doe je dan wat zouden jullie in zo'n geval doen of gedaan hebben.

Gebruikersavatar
liesje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 37
Lid geworden op: 14 sep 2002 02:26
Locatie: In de buurt van Rotterdam

Berichtdoor liesje » 11 nov 2002 17:26

laat die verliefde persoon lekker in zijn sop gaar koken... wat boeit jou het. ik zou hem of haar totaal negeren niks laten horen. ne je alleen maar richten op je eigen relatie dat is toch veel belangrijker ofnie soms???

ezri
Sergeant
Sergeant
Berichten: 261
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:09
Contacteer:

Berichtdoor ezri » 11 nov 2002 17:42

Hele vage topic.....

te vaag om op te reageren.

Je kunt maar op 1 iem tegelijk verliefd zijn.

En iem aan een lijntje houden is zeer onsympathiek :roll:
We bidden om zilver, maar God geeft goud.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Berichten: 643
Lid geworden op: 11 sep 2002 14:24
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 11 nov 2002 18:41

Dat is juist relaxerend, dan wordt je partner jaloers ;);)

Gebruikersavatar
Agnita
Verkenner
Verkenner
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 sep 2002 19:56

Berichtdoor Agnita » 11 nov 2002 19:09

:? :!:
Agnita

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Berichtdoor Sterretje » 11 nov 2002 19:42

aanpakken die gozer hoor Agnita :lol:
en verder vind ik het een erg vage vraagstelling.
Time flies when you have none!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 86 gasten