hoe zet je een bepaalde liefde uit je hoofd?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
meschianza
Majoor
Majoor
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 dec 2002 16:48
Locatie: De mooie stad Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 05 apr 2004 15:19

kurtyo schreef:Ik denk inderdaad dat je zo'n gevoel niet uit je hoofd moet zetten. Ga ervoor... (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het... Bedoel: durf Mariamagdalena en Joepie en Mesch. en ... ook nog steeds niet mee uit te vragen.. :P)


Gniffel :mrgreen: ook niet als je weer een milkshakekingsize krijgt? :lol: :lol: :lol:

ik zie die beker nog voor me, dat een mens dat via de natuurlijke weg verwerkt krijgt :shock: :mrgreen:
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Gebruikersavatar
janneman83
Sergeant
Sergeant
Berichten: 277
Lid geworden op: 14 dec 2003 21:58
Locatie: rondom utrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 06 apr 2004 23:55

meschianza schreef:
kurtyo schreef:Ik denk inderdaad dat je zo'n gevoel niet uit je hoofd moet zetten. Ga ervoor... (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het... Bedoel: durf Mariamagdalena en Joepie en Mesch. en ... ook nog steeds niet mee uit te vragen.. :P)


Gniffel :mrgreen: ook niet als je weer een milkshakekingsize krijgt? :lol: :lol: :lol:

ik zie die beker nog voor me, dat een mens dat via de natuurlijke weg verwerkt krijgt :shock: :mrgreen:


?????? vertel :D
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 08 apr 2004 13:22

*dankt Mesch nogmaals voor de lekkere milkshake :)* hehe
ps: moest jij mij nog spreken: volgende week afspreken? call me or mail me :P

Verder: voor een milkshake kingsize ben ik wel te paaien ja :P

Gebruikersavatar
meschianza
Majoor
Majoor
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 dec 2002 16:48
Locatie: De mooie stad Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 10 apr 2004 14:50

kurtyo schreef:*dankt Mesch nogmaals voor de lekkere milkshake :)* hehe
ps: moest jij mij nog spreken: volgende week afspreken? call me or mail me :P

Verder: voor een milkshake kingsize ben ik wel te paaien ja :P


Jij zou mij mailen mafkees! :x Najah, ik zal s wat gaan berichten. 8)
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 11 apr 2004 10:35

Jij zou mij toch mailen? Of ben ik dom, ja dat ben ik, oke, dan zou het best kunnen dat ik jou zou moeten mailen... Pb ook goed? ;)

Gebruikersavatar
janneman83
Sergeant
Sergeant
Berichten: 277
Lid geworden op: 14 dec 2003 21:58
Locatie: rondom utrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 13 apr 2004 02:29

Afbeelding
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

tinos
Luitenant
Luitenant
Berichten: 682
Lid geworden op: 29 mar 2004 12:00

Berichtdoor tinos » 13 apr 2004 13:13

Zo'n probleem is het toch niet? inderdaad zoals al eerder aangegeven is, er zijn 2 dingen die je kunnen overkomen. of zij is de ware, of niet. Vraag het haar gewoon, eerlijk en open zijn werkt nog altijd het best en is zeker geen schande. succes

Gebruikersavatar
mystery
Kapitein
Kapitein
Berichten: 870
Lid geworden op: 05 jan 2004 15:10

Berichtdoor mystery » 13 apr 2004 13:55

tinos schreef:Zo'n probleem is het toch niet? inderdaad zoals al eerder aangegeven is, er zijn 2 dingen die je kunnen overkomen. of zij is de ware, of niet. Vraag het haar gewoon, eerlijk en open zijn werkt nog altijd het best en is zeker geen schande. succes


De ware??? Ik geloof niet in een ware.
:mrgreen:
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Gebruikersavatar
Hydro
Sergeant
Sergeant
Berichten: 429
Lid geworden op: 20 sep 2002 19:16
Locatie: Tapijtstad Genemuiden
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 13 apr 2004 13:57

tinos schreef:Zo'n probleem is het toch niet? inderdaad zoals al eerder aangegeven is, er zijn 2 dingen die je kunnen overkomen. of zij is de ware, of niet. Vraag het haar gewoon, eerlijk en open zijn werkt nog altijd het best en is zeker geen schande. succes


Ik weet er alles van en weet ook dat ik haar toen zo uit m'n hoofd kon zetten. Je weet dat het toch niets wordt, dan ga je heel anders met je gevoelens om. Je gaat je liefdesgevoelens negeren terwijl er een gevoel van teleurstelling is vanwege onbeantwoorde gevoelens (is mijn ervaring).
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Gebruikersavatar
janneman83
Sergeant
Sergeant
Berichten: 277
Lid geworden op: 14 dec 2003 21:58
Locatie: rondom utrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 13 apr 2004 21:49

werkt ook wel. ligt er mss ook wel aan hoe heftig die gevoelens zijn.
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 apr 2004 22:04

En of het gaat om een liefde waarmee je ooit wel wat gehad hebt of die je altijd alleen maar vanaf de zijlijn bewondert hebt. (In het laatste geval kun je jezelf nog wijsmaken dat het altijd al een domme muts was...)

Gebruikersavatar
w_wortel
Verkenner
Verkenner
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 feb 2004 14:05
Locatie: tussen de rijn en de waal
Contacteer:

Berichtdoor w_wortel » 14 apr 2004 15:02

hoi evandijk :wink:

dat probleem wat jij hebt, heb ik ook een tijdje gehad. alleen was het dan net andersom. hij had niets in de gaten totdat ik het hem gezegd heb. hij wist er toen niet mee om te gaan en we hebben zo'n 2 maanden geen contact gehad. totdat ik em weer een keertje zag. ik vroeg hem voor mijn verjaardag en hij reageerde daar zo leuk op! en nu hebben we al weer een tijdje contact en het blijkt dat hij onze vriendschap best heeft gemist. dus ik zou zegge, ga er op af en zeg het gewoon tegen haar! het kan echt geen kwaad. nee heb je, ja kun je krijgen!

heel veel succes en hou ons op de hoogt hier! 8)

gr w_wortel

Gebruikersavatar
Darkwolf
Verkenner
Verkenner
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mar 2004 18:49
Locatie: Het mooie TWENTE!
Contacteer:

Berichtdoor Darkwolf » 15 apr 2004 17:47

Tja ken het probleem ook enigszins... Heb een andere variant: Het vrouwtje waar ik op verliefd ben, is nu helaas bezet, maar alles wat ik om me heen zie doet me ook denken aan haar. Dit strekt zich helaas al over een periode van bijna 3 jaar, telkens als ik haar bijna weer vergeten was werd mijn geheugen door iets onbenulligs volledig opgefrist... Daarom is mijn ervaring net als die vele anderen: Als je die gevoelens hebt, laat het zien, want anders blijf je constant piekeren!!! Je staat op een T-splitsing en je kunt wel stilblijven staan, maar dan kom je dus ook nergens! Als je weet waar je heen wilt moet je gewoon een stap in die richting maken!

God werkt in ondoorgrondelijke manieren, ben ervan overtuigd dat hij er iets goed mee wil. Weet alleen niet wat!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 gasten