hoe zet je een bepaalde liefde uit je hoofd?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
evandijk
Verkenner
Verkenner
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 okt 2003 14:42
Locatie: in het water op een bootje.

hoe zet je een bepaalde liefde uit je hoofd?

Berichtdoor evandijk » 23 feb 2004 11:41

ik heb sinds ik dat meisje ken altijd als ik haar weer zie, iets van ik vind haar erg leuk, maar het word nooit wat, zij is verlegen tegen mij, en ik ben verlegen tegen haar. dat meisje heeft ook verkering gehad, maar dat is weer uit, maar ik vind dit gewoon een rotgevoel. altijd als ik haar tegenkom, als je vlak bij me zit in de kerk, als ze vlak bij me zit met catechesatie. hoe ga ik hier mee om? hoe kan ik haar uit mn hoofd zetten?
///without love, you can`t life\\\

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Berichten: 431
Lid geworden op: 09 jan 2003 16:10
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 23 feb 2004 11:56

Aan andere dingen gaan denken en doen.
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!

http://www.karpis.com/bossenbroek

Gebruikersavatar
evandijk
Verkenner
Verkenner
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 okt 2003 14:42
Locatie: in het water op een bootje.

Berichtdoor evandijk » 23 feb 2004 11:58

maar het blijft steeds terug komen, elke keer als ik haar weer zie.
///without love, you can`t life\\\

joepie

Berichtdoor joepie » 23 feb 2004 12:39

Dan zou ik maar eens de stoute schoenen aantrekken en haar mee uit vragen ;-)

Gebruikersavatar
@mic
Majoor
Majoor
Berichten: 1620
Lid geworden op: 10 aug 2003 14:07
Locatie: Krabbendijke/ Delft
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 23 feb 2004 12:39

Jezelf wijsmaken dat ze eigenlijk niets voor jouw is, en veel naar andere meisjes kijken :wink:
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

Freddy

Berichtdoor Freddy » 23 feb 2004 12:40

joepie heeft gelijk. Geloof me, ik zou het zelf ook niet durven als ik jou was, maar ik denk echt dat je haar maar gewoon eens mee uit moet vragen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 feb 2004 12:44

Rudolf Meuser schreef:Aan andere dingen gaan denken en doen.


ik denk niet dat dat echt lukt als je echt zo verliefd bent!

Gebruikersavatar
Skoezie
Mineur
Mineur
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 nov 2002 09:36
Locatie: /home/skoezie
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 23 feb 2004 12:45

je hoeft haar niet uit je hoofd te zetten ik had het zelfde probleem, ik kende iemand van school we waren allebij gek opelkaar, over telfoon, mail, msn durfden we daar ook voor uit te komen maar in het echt neit.... Heel stom natuurlijk todat er wel iemand kwam die dat durfde, tja en die stal haar hart, dus doe wat je moet doen, iedereen weet zo goed hoe het moet, maar de helft durft niet... misschien helpt bidden (als je in God geloofd).
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

joepie

Berichtdoor joepie » 23 feb 2004 12:55

Wat is er nu aan te durven? Er zijn twee dingen die je kunnen overkomen.
1: ze vind je ook lief en wil wel met je uit of zo!
2: ze vind je niks, maar dan weet je dat tenminste en kun je je aandacht verplaatsen. Leef je ook niet meer in onzekerheid.
Gewoon er voor gaan. En desnoods schrijf je haar een brief. Ouderwets misschien maar werkt nog steeds.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 23 feb 2004 13:27

een meisje vindt het echt niet erg als een jongen haar leuk vindt hoor, ze is juist gevleid! Het enige wat je niet moet doen, is nog steeds proberen als ze heeft duidelijk gemaakt dat ze nix wil. Maar dat heeft ze nog niet gedaan. Dus doe iets leuks, Valentijnsdag is al geweest, maar een keertje proberen een praatje te maken kan altijd. Je hoeft ook niet meteen helemaal uit de doeken te doen wat je allemaal voor haar voelt, meisjes hebben dat meestal wel redelijk snel door (vooral als ze jou ook leuk vindt en extra op signalen let). Ennuh... als ze verlegen tegen jou is, kan dat ook wel iets betekenen.

Gebruikersavatar
evandijk
Verkenner
Verkenner
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 okt 2003 14:42
Locatie: in het water op een bootje.

Berichtdoor evandijk » 23 feb 2004 13:39

Lalage schreef:een meisje vindt het echt niet erg als een jongen haar leuk vindt hoor, ze is juist gevleid! Het enige wat je niet moet doen, is nog steeds proberen als ze heeft duidelijk gemaakt dat ze nix wil. Maar dat heeft ze nog niet gedaan. Dus doe iets leuks, Valentijnsdag is al geweest, maar een keertje proberen een praatje te maken kan altijd. Je hoeft ook niet meteen helemaal uit de doeken te doen wat je allemaal voor haar voelt, meisjes hebben dat meestal wel redelijk snel door (vooral als ze jou ook leuk vindt en extra op signalen let). Ennuh... als ze verlegen tegen jou is, kan dat ook wel iets betekenen.


we zagen elkaar pas, toen probeerde ik een gesprekje aan te knopen. maar dat lukte niet echt, omdat ik zo verlegen was, en zij ook. volgens mij zijn wij niets voor elkaar, maar toch trekt zij me steeds weer aan. help me a.u.b.
///without love, you can`t life\\\

Vin

Berichtdoor Vin » 23 feb 2004 14:29

evandijk schreef:volgens mij zijn wij niets voor elkaar

Waarom niet? Toch niet gebaseerd op dat verlegen zijn toch? Dat is geen permanente toestand... zou mooie bak zijn als je dan 20 jaar getrouwd bent en nog stotterend moet vragen of je in de douche mag komen of dat ze misschien niks aan heeft 8)

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 23 feb 2004 14:35

misschien doet ze wel zo verlegen omdat ze zo verliefd op je is!
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Berichtdoor Em. » 23 feb 2004 14:47

Ach ik herken het wel een beetje....mijn huidige vriend en ik waren voordat we verkering kregen ook heel 'verlegen' en durfden niet tegen elkaar te zeggen wat we voelden. Dit heeft heel lang geduurt, totdat ik uiteindelijk de knoop doorgehakt heb en toen zijn we samen gewoon een avondje weggeweest en hebben toen heel veel gepraat.
Ik heb er geen spijt van in elk geval....en die verlegenheid is ook zo over ;) Open worden naar elkaar leer je vanzelf,

Sterkte,

Groetjes, Em.

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 23 feb 2004 23:30

hoe je iemand uit je hoofd zet? geloof me, dat lukt niet.

dus er zijn twee opties over: of je blijft verlegen rondlopen, of je vraagt haar een keer mee uit. eng hé? maar het zou toch zonde zijn als je de liefde van je leven laat lopen omdat je verlegen bent :)

succes!
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten