nieuwe relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Tirreg
Mineur
Mineur
Berichten: 240
Lid geworden op: 10 dec 2002 10:01
Locatie: Elspeet
Contacteer:

nieuwe relatie

Berichtdoor Tirreg » 20 feb 2004 22:46

mensen

ik heb al best lang contact met een meisje, ik heb haar een paar keer in het echt gezien, en we hebben dagelijks sms contact. zij is verliefd op mij, maar ik ken haar nog niet echt goed. en weet ook niet of ik haar wel echt leuk vind. heeft iemand tips?

Gebruikersavatar
parkiet
Kapitein
Kapitein
Berichten: 841
Lid geworden op: 30 jan 2003 20:44
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 20 feb 2004 22:49

uhm ervoor bidden
haar nog es ontmoeten
es heel goed na gaan denken over wat je voelt voor haar...
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Gebruikersavatar
Tirreg
Mineur
Mineur
Berichten: 240
Lid geworden op: 10 dec 2002 10:01
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 20 feb 2004 22:53

ik heb er wel over nagedacht, ik voel nu al wel meer voor haar als eerst, maar ik weet niet of het wel echt gevoel is voor een relatie.

Gebruikersavatar
parkiet
Kapitein
Kapitein
Berichten: 841
Lid geworden op: 30 jan 2003 20:44
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 20 feb 2004 22:54

hmmm... nou ja.. ben geen expert hoor :wink:
maar als je dat niet weet zou ik dr eerst maar neit aan beginnen... nog een poosje mekaar wat beter leren kennen enzo, hopen dat je dan meer duidelijkheid krijgt over je gevoelens...
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Gebruikersavatar
Tirreg
Mineur
Mineur
Berichten: 240
Lid geworden op: 10 dec 2002 10:01
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 20 feb 2004 22:56

ik bedoel niet dat ik niet het echte voor haar voel, maar ik weet niet wat ik nu voor haar moet voelen om een relatie aan te gaan, maar volgens mij heb ik nog niet dat goede gevoel.

Gebruikersavatar
parkiet
Kapitein
Kapitein
Berichten: 841
Lid geworden op: 30 jan 2003 20:44
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 20 feb 2004 22:58

oh zo... dan moet je maar wachten tot je weet of wat jij voelt genoeg is voor een relatie... 8)
succes en sterkte!!
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

joepie

Berichtdoor joepie » 21 feb 2004 07:53

Nu als de vlinders ontbreken, en je niet het gevoel hebt dat je alleen nog maar aan haar kunt denken, en steeds maar weer wil dat ze bij je was........begin er dan niet aan. Want dan ben je niet verliefd!

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 21 feb 2004 11:23

neem de tijd....

Gebruikersavatar
Hydro
Sergeant
Sergeant
Berichten: 429
Lid geworden op: 20 sep 2002 19:16
Locatie: Tapijtstad Genemuiden
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 21 feb 2004 18:38

Mocht je haar leuker vinden dan anderen, als je steeds weer aan haar denkt, gooi jezelf in het diepe en vraag haar. Een verkering is er tenslotten voor om elkaar beter te leren kennen. Maar ga bij jezelf wel eerst na wat je gevoelens voor haar zijn. Je schreef meen ik dat je niet echt weet wat je moet voelen. Tja, ben je helemaal weg van haar, wil je háár iedere keer zien/spreken?
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 feb 2004 18:40

Je kunt toch eerst als vrienden af en toe wat leuks gaan doen, dan leer je elkaar beter kennen en merk je vanzelf of je meer wilt.

Gebruikersavatar
Tirreg
Mineur
Mineur
Berichten: 240
Lid geworden op: 10 dec 2002 10:01
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 21 feb 2004 19:38

jah, maar we wonen nogal ver van elkaar, en zien elkaar ongeveer 1 keer in de maand.

Gebruikersavatar
anne-leen
Verkenner
Verkenner
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 feb 2004 20:06
Locatie: Sliedrecht

Berichtdoor anne-leen » 26 feb 2004 12:40

das natuurlijk erg weinig... maar als je niet weet of je echt gek op haar bent zou ik er niet aan beginnen dan is het voor haar juist een grote teleurstellig als het nix word... vertel het haar gewoon, omdat zij wel gek op jou is dan weet zij ook waar ze aan toe is dan kan het altijd nog meevallen.

Gebruikersavatar
Skoezie
Mineur
Mineur
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 nov 2002 09:36
Locatie: /home/skoezie
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 26 feb 2004 13:08

Tirreg schreef:ik heb er wel over nagedacht, ik voel nu al wel meer voor haar als eerst, maar ik weet niet of het wel echt gevoel is voor een relatie.
Je hebt vast het gevoel dat je gewoon iemand wilt hebben om vast te houden, om mee te kunnen praten. Als je het niet helemaal zeker weet, kun je er beter niet aan beginnen, het zou dan anders uit kunnen pakken dan dat je wilde... misschien helpt bidden wel, misschien voel je je sterker als je gesproken hebt.
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 feb 2004 13:15

Het kan natuurlijk ook dat je meer voor haar gaat voelen omdat je weet dat zij jou ook leuk vind, terwijl je er anders niet aan gedacht zou hebben... in ieder geval zou ik er niet aan beginnen als je nog aan jezelf twijfelt, daar heb je later tijd genoeg voor, maar om daar gelijk al mee te beginnen lijkt met niet zo gezond.

leentje
Mineur
Mineur
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 feb 2004 21:05
Contacteer:

Berichtdoor leentje » 26 feb 2004 15:29

Ik zou haar inderdaad ook eerst beter leren kennen en dan kan je altijd nog zien of dat je echt verliefd op haar ben of juist helemaal niks meer voor haar voelt. Het is natuurlijk jammer dat je haar ongeveer maar 1 keer in de maand ziet, maar ik raad je aan om geen haast te hebben want dan gaat het juist heel vaak fout.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten

cron