verkeringstijd????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

leentje
Mineur
Mineur
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 feb 2004 21:05
Contacteer:

Berichtdoor leentje » 26 feb 2004 14:43

Aragorn schreef:
leentje schreef:In je verkeringstijd is het vooral belangrijk veel met elkaar praten, vooral over het geloof, niet altijd maar lachen en lol met elkaar maken en denken: ik heb nog geen zin in serieuze gesprekken hoor.
En als je ergens mee zit gelijk tegen elkaar zeggen anders blijf je ermee lopen en word het probleem alleen maar erger.

Dus wat mijn mening is: praat heel veel met elkaar!!!

Maar je moet ook wel samen lol kunnen hebben, vind ik hoor! Anders kan je later nooit eens lachen om eventuele problemen die je krijgt oid...


Ik zeg ook dat je niet alleen maar lol moet hebben, dus ik zeg niet dat je helemaal geen lol mag hebben, want natuurlijk moet je ook lol hebben. Altijd blijven lachen zeg ik dan maar, maar daarvoor is veel praten met elkaar over belangrijke dingen juist heel goed.

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 26 feb 2004 16:51

mirjamvandorp schreef:
Markie schreef:Idd jah.Zo hoort het :D


Wat wilde je daar mee zeggen?


Ik bedoelde wat Christa zei.Daar ben ik het wel mee eens.

Gebruikersavatar
babbeltje
Mineur
Mineur
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2003 18:42
Locatie: Scherpenzeel

Berichtdoor babbeltje » 26 feb 2004 17:32

leentje schreef:
Aragorn schreef:
leentje schreef:In je verkeringstijd is het vooral belangrijk veel met elkaar praten, vooral over het geloof, niet altijd maar lachen en lol met elkaar maken en denken: ik heb nog geen zin in serieuze gesprekken hoor.
En als je ergens mee zit gelijk tegen elkaar zeggen anders blijf je ermee lopen en word het probleem alleen maar erger.

Dus wat mijn mening is: praat heel veel met elkaar!!!

Maar je moet ook wel samen lol kunnen hebben, vind ik hoor! Anders kan je later nooit eens lachen om eventuele problemen die je krijgt oid...


Ik zeg ook dat je niet alleen maar lol moet hebben, dus ik zeg niet dat je helemaal geen lol mag hebben, want natuurlijk moet je ook lol hebben. Altijd blijven lachen zeg ik dan maar, maar daarvoor is veel praten met elkaar over belangrijke dingen juist heel goed.



Leentje, wat probeer je nou duidelijk te maken?!! je moet inderdaad heel veel met elkaar praten en ook lol maken, in een relatie kan alles he!! Juist leuk om lol te maken samen....overal moet er tijd voor zijn!!!

leentje
Mineur
Mineur
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 feb 2004 21:05
Contacteer:

Berichtdoor leentje » 26 feb 2004 17:36

Ja babbeltje, dat bedoel ik dat je lol moet hebben maar niet alleen maar lol, en dat er nooit tijd voor een serieus gesprek is!! :mrgreen:

Gebruikersavatar
babbeltje
Mineur
Mineur
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2003 18:42
Locatie: Scherpenzeel

Berichtdoor babbeltje » 26 feb 2004 18:31

:mrgreen: doe het dan ook eens

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 26 feb 2004 18:48

babbeltje schreef::mrgreen: doe het dan ook eens


Jij kan het weten :mrgreen: :mrgreen: :wink:

leentje
Mineur
Mineur
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 feb 2004 21:05
Contacteer:

Berichtdoor leentje » 26 feb 2004 18:50

Jaja die Babbel wel hoor die weet alles :wink:

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 26 feb 2004 19:07

leentje schreef:Jaja die Babbel wel hoor die weet alles :wink:


Vooral van jou zeker :?: , en andersom ook natuurlijk :wink:

leentje
Mineur
Mineur
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 feb 2004 21:05
Contacteer:

Berichtdoor leentje » 26 feb 2004 21:05

ja zo zou je het kunnen zeggen ja, we weten niet alles van elkaar hoor maar het meeste wel denk ik :mrgreen:

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 26 feb 2004 21:13

leentje schreef:ja zo zou je het kunnen zeggen ja, we weten niet alles van elkaar hoor maar het meeste wel denk ik :mrgreen:


Das mooi.Zo hoort het eigenlijk ook :D

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 feb 2004 21:51

leentje schreef:
Aragorn schreef:
leentje schreef:In je verkeringstijd is het vooral belangrijk veel met elkaar praten, vooral over het geloof, niet altijd maar lachen en lol met elkaar maken en denken: ik heb nog geen zin in serieuze gesprekken hoor.
En als je ergens mee zit gelijk tegen elkaar zeggen anders blijf je ermee lopen en word het probleem alleen maar erger.

Dus wat mijn mening is: praat heel veel met elkaar!!!

Maar je moet ook wel samen lol kunnen hebben, vind ik hoor! Anders kan je later nooit eens lachen om eventuele problemen die je krijgt oid...


Ik zeg ook dat je niet alleen maar lol moet hebben, dus ik zeg niet dat je helemaal geen lol mag hebben, want natuurlijk moet je ook lol hebben. Altijd blijven lachen zeg ik dan maar, maar daarvoor is veel praten met elkaar over belangrijke dingen juist heel goed.


Jaja, het is natuurlijk altijd van alles wat en altijd van een andere kant bekenen weer waar..

Gebruikersavatar
janneman83
Sergeant
Sergeant
Berichten: 277
Lid geworden op: 14 dec 2003 21:58
Locatie: rondom utrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 04 mar 2004 11:52

Ik denk dat het idd belangrijk is om goed met elkaar te praten in je verkeringstijd.. (kijken hoe goed je bij de ander past en eventueel allebij aanpassen)

Ondanks dat ik deze mening heb wil ik niet zeggen dat anders geen huwlijk aan kan gaan en dat het anders niet goed kan gaan.
Als je alles bespreekt zal je zeker voor minder verassingen komen te staan

Wat ik nog niet helemaal snap is: waarom (jullie) het zo belangrijk vinden om te weten of de ander bekeerd is of niet enz...
Je mening over bepaalde kerken enzo zie ik het belangrijke nog van in.
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

leentje
Mineur
Mineur
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 feb 2004 21:05
Contacteer:

Berichtdoor leentje » 04 mar 2004 20:54

Markie schreef:
leentje schreef:ja zo zou je het kunnen zeggen ja, we weten niet alles van elkaar hoor maar het meeste wel denk ik :mrgreen:


Das mooi.Zo hoort het eigenlijk ook :D


Ja als zussies onder elkaar he

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 04 mar 2004 21:12

Praten inderdaad.

Geestelijk naar elkaar toegroeien.
Wat ook heel belangrijk is: lichamelijk naar elkaar toegroeien.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 58 gasten