Echte vrienden en jaloezie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor
Berichten: 1763
Lid geworden op: 27 okt 2003 11:04

Berichtdoor Mariamagdalena » 06 jan 2004 18:14

En ik vind het ook nogal wijsneuzerig van iemand van 21 of 22 jaar, om zo te oordelen................. op die leeftijd kan je nooit een lange standvastige relatie gehad hebben, hooguit dat je 4 of 5 jaar met iemand woont, wacht maar tot je 20 jaar verder bent, dan wil ik wel eens weten of je nogsteeds zo erover denkt......... of je moet zo lelijk zijn, dat niemand jou of je lelijke man wil................. wacht maar af, de jaren zullen het zeggen. Op die leeftijd dacht ik er precies zo over, vanne.... je moet elkaar kunnen vertrouwen........ natuurlijk vertrouw ik mijn eigen man wel, maar sommige vrouwtjes zijn gewoonweg niet te vertrouwen, en mannen zijn zwak, zelfs voorgangers :mrgreen: :mrgreen: Geloof een oudere vrouw nou maar, ik heb genoeg huwelijken naar de knoppen zien gaan..... behalve de mijne niet :wink:

Mariamagdalena
Majoor
Majoor
Berichten: 1763
Lid geworden op: 27 okt 2003 11:04

Berichtdoor Mariamagdalena » 06 jan 2004 18:16

trijntjejohanna schreef:
joepie al 25 jaar hoor!!!


Nou, dan heeft Joepie geluk dat hij zo sterk is dat hij nooit een zwak moment heeft gehad met een van zijn vriendinnetjes :lol:

joepie

Berichtdoor joepie » 06 jan 2004 19:07

Vind het nogal vreemde opmerkingen over zwakke momenten met 1 van zijn vriendinnetjes, en hou het maar eens vol!
Sorry maar zo geloof ik niet in een huwelijk.
Voor mij is het huwelijk heilig!
En hoor je elkaar te vertrouwen, anders moet je der niet aan beginnen.

En ja we waren afgelopen 22 december 25 jaar getrouwd, en hebben al 27 jaar een relatie. En weet je hoe het komt dat we dat zo volhouden? Omdat God onze leidsman is! Hij is de basis van ons huwelijk. En ik vraag me af of dat ook zo is bij mariamagdalena.
Ik kan dat in ieder geval niet opmaken uit de opmerkingen die je maakt.

En opmerkingen over lelijk zijn en het dan pas vol kunnen houden! Dat de enige reden dat je het volhoud zou moeten zijn dat jij of je man lelijk is!Sorry, ik dacht dat we hier op een christelijk forum zaten en niet zo een waar de wereldse gedachten hoogtij vieren.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor
Berichten: 1763
Lid geworden op: 27 okt 2003 11:04

Berichtdoor Mariamagdalena » 07 jan 2004 18:41

Nou joepiee, God is wel mijn leidsman,en van de kinderen, ik ben door onderdompeling bewust gedoopt, maar mijn man is niet zo gelovig.................. moet ik daarom maar gaan scheiden, dan? Omdat hij veel vrouwen achter zich aan heeft, al jaren? Is dat dan trouw? Als ik hem laat vallen omdat hij niet gedoopt is?
Bovendien weet ik een voorganger die ook regelmatig vreemd gaat, en ik ben weggegaan bij die gemeente omdat hij ook mij wilde versieren..........dus is God dan ook niet de leidsman van hem?

Gebruikersavatar
marjo
Sergeant
Sergeant
Berichten: 360
Lid geworden op: 29 nov 2002 20:15

Berichtdoor marjo » 07 jan 2004 19:52

moet ik daarom maar gaan scheiden, dan? Omdat hij veel vrouwen achter zich aan heeft, al jaren?

Bovendien weet ik een voorganger die ook regelmatig vreemd gaat, en ik ben weggegaan bij die gemeente omdat hij ook mij wilde versieren..........dus is God dan ook niet de leidsman van hem?

De discussie gaat wel een beetje vreemde smaak krijgen naar mijn mening. Toen ik geen vriend had, had ik best wel mannen achter me aan (niet overdreven, maar toch geregeld zeg maar). Nu ik een relatie heb, is dat op een incident na nooit meer voorgekomen. Volgens mij straal je dit namelijk ook uit. Daarom kan ik ook gewoon met mannen omgaan. Als zowel jij als je man nog geregeld chance hebben, moeten jullie je misschien toch eens afvragen hoe dat komt. En afgeven op mensen van 20 of 21 of suggereren dat mensen lelijk zijn, vind ik trouwens ook een beetje goedkoop en te gemakkelijk.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor
Berichten: 1763
Lid geworden op: 27 okt 2003 11:04

Berichtdoor Mariamagdalena » 07 jan 2004 20:52

Ik heb dit aan mijn man laten lezen allemaal, en hij moest ontzettend lachen :lol: Als jeje wilt afvragen waarom wij zoveel chanche hebben: nou, wij zijn popmuzikanten, artiesten, en treden vaak op, en als je op een podium staat heb je meer chanche dan de gemiddelde Nedrlander. Bovendien zei mijn man, dat er niks aan onze relatie schort omdat wij alles samen doen. Wij zijn een team, zei hij, en daar komt niemand tussen. Mijn man zegt dat het modern is om vrienden en vriendinnen van andere sexe te hebben, en dat dat bij ons niet nodig is. Wij zijn heel gelukkig zo, en hebben geen andere partners nodig. :lol: :lol: :lol:
Hij vindt dat wij een superrelatie hebben, en dat kunnen niet veel mensen zeggen :lol:

Gebruikersavatar
Melodious Tonk
Verkenner
Verkenner
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 okt 2003 10:47
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Melodious Tonk » 07 jan 2004 21:08

Mariamagdalena schreef:Als jeje wilt afvragen waarom wij zoveel chanche hebben: nou, wij zijn popmuzikanten, artiesten, en treden vaak op, en als je op een podium staat heb je meer chanche dan de gemiddelde Nedrlander.


Was 't maar MM, was 't maar waar. :|

joepie

Berichtdoor joepie » 08 jan 2004 08:21

Mariamagdalena schreef:Ik heb dit aan mijn man laten lezen allemaal, en hij moest ontzettend lachen :lol: Als jeje wilt afvragen waarom wij zoveel chanche hebben: nou, wij zijn popmuzikanten, artiesten, en treden vaak op, en als je op een podium staat heb je meer chanche dan de gemiddelde Nedrlander. Bovendien zei mijn man, dat er niks aan onze relatie schort omdat wij alles samen doen. Wij zijn een team, zei hij, en daar komt niemand tussen. Mijn man zegt dat het modern is om vrienden en vriendinnen van andere sexe te hebben, en dat dat bij ons niet nodig is. Wij zijn heel gelukkig zo, en hebben geen andere partners nodig. :lol: :lol: :lol:
Hij vindt dat wij een superrelatie hebben, en dat kunnen niet veel mensen zeggen :lol:


Ja dat zegt hij! Maar hij is ook diegene waar je geen vrienden van MAG hebben. En vrienden zijn geen andere partners, Want als dat zo was zou je dus een relatie met meerdere mannen hebben. Een vriend is gewoon een vriend.
En dat je meer sjans hebt omdat je popartiest bent? Nou sorry maar dan straal je dat waarschijnlijk ook uit.
Ik mag van mijn man zoveel vrienden hebben als ik zou willen. Hij belemmerd mij nergens in. Omdat er een relatie is van wederzijds vertrouwen. En dat is pas echt een super relatie.
Wat het nog meer super maakt is de relatie die wij beide met God hebben.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor
Berichten: 1763
Lid geworden op: 27 okt 2003 11:04

Berichtdoor Mariamagdalena » 08 jan 2004 10:04

Nou, misschien straal ik het wel uit ja, ik zal niet van mezelf gaan zeggen dat ik knap ben, dat vind ik arrogant, maar mijn man zegt wel dat ik knap ben, maar dat heeft er niet zoveel mee te maken, want mijn man is niet bepaald knap, maar door zijn optredens (en onze) heeft hij altijd veel vrouwen achter zich aan, ik weet zeker dat als hij bouwvakker was geweest het een stuk minder was geweest.

Maar wij hebben wel echtparen die vrienden zijn, dus mannen zie ik wel, en dit weekend treden we op op een festival van 3 dagen in Groningen, en dan slaap ik ook samen met mijn man met een vriend van hem op 1 kamer (maarrrrr ik houd gepaste afstand :mrgreen: )
Mijn man vind dit meet onder het kopje "humor " vallen.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor
Berichten: 1763
Lid geworden op: 27 okt 2003 11:04

Berichtdoor Mariamagdalena » 08 jan 2004 10:06

Melodious Tonk schreef:
Mariamagdalena schreef:Als jeje wilt afvragen waarom wij zoveel chanche hebben: nou, wij zijn popmuzikanten, artiesten, en treden vaak op, en als je op een podium staat heb je meer chanche dan de gemiddelde Nedrlander.


Was 't maar MM, was 't maar waar. :|

Je bent vast niet de zanger, maar zeker de drummer :mrgreen: :mrgreen:
Mijn man is zanger en ik ben zangeres, en mijn ervaring is dat zangers en bassisten altijd de meeste chanche hebben :mrgreen: :mrgreen:
Zit je in een reggae band? Dat lijkt zo, door je plaatje.
Misschien heb jij wel 3 bloedmooie zangeressen waar iedereen naar kijkt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tip: je komt toch uit Amsterdam? Ga eens zingen in the last watherhole.......

Gebruikersavatar
marjo
Sergeant
Sergeant
Berichten: 360
Lid geworden op: 29 nov 2002 20:15

Berichtdoor marjo » 08 jan 2004 11:30

Ik heb besloten dit topic inderdaad verder maar als humor op te vatten. :lol:

Gebruikersavatar
Melodious Tonk
Verkenner
Verkenner
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 okt 2003 10:47
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Melodious Tonk » 13 jan 2004 11:57

Mariamagdalena schreef:Je bent vast niet de zanger, maar zeker de drummer :mrgreen: :mrgreen:
Mijn man is zanger en ik ben zangeres, en mijn ervaring is dat zangers en bassisten altijd de meeste chanche hebben :mrgreen: :mrgreen:
Zit je in een reggae band? Dat lijkt zo, door je plaatje.
Misschien heb jij wel 3 bloedmooie zangeressen waar iedereen naar kijkt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tip: je komt toch uit Amsterdam? Ga eens zingen in the last watherhole.......


:D
Mijn plaatje, beste MM, is van degene aan wie ik mijn nickname heb ontleend: de jazzpianist Thelonious Monk. Zelf ben ik heel wat tintjes lichter van huidskleur (niet dat dat iets uitmaakt, maar voor je beeld van mij wellicht belangrijk).
Ben meestal geen drummer (in mijn ervaring hebben drummers altijd verkering met de zangeres :wink: ), maar pia/toetsenist en af en toe bassist.

Dat van die zangers/essen, en vergeet de leadgitaristen niet, klopt wel een beetje: die staan tenslotte in de spotlights zoveel mogelijk van hun persoonlijkheid over het publiek uit te strooien, dus daar kunnen mensen makkelijker voor vallen.
Bassisten? Neuh, dat zijn meestal oersaaie, stilstaande nerds. :mrgreen:

Vin

Berichtdoor Vin » 13 jan 2004 13:51

Nou laat ik MM maar even verdedigen. Ze heeft wel degelijk een gelijkwaardige relatie met haar man. Ze hebben namelijk allebei besloten om dingen te laten waar voor beiden risiko aan verbonden is. Dat dit niet in jullie idilische plaatje van 'ware liefde' valt moet je zelf weten.

Soms moet je met je verstand keuzes maken in je huwelijk in plaats van je hart volgen. Daar is de trouwbelofte voor. Omdat de vlinders niet altijd fladderen. Je belooft trouw gebaseerd op het vertrouwen dat je met elkaar een leven kan en -wil- delen, niet omdat je zo vreselijk verliefd bent. De meeste huwelijken lopen tegenwoordig dus inderdaad op de eerste hobbel al stuk, als men erachter komt dat soms 'het gevoel' ook wel eens weg is.

Dat iemand met zijn of haar relatie omgaat op een manier die wij vreemd vinden wil nog niet zeggen dat de relatie slecht is. MM gaf het zelf notabene al aan! Ze zegt niet dat niemand vriendschappen met het andere geslacht zou kunnen aangaan, ze zegt dat -zij- het niet doet. Jullie projecteren -wel- jullie eigen gevoel op haar. Dan zou haar huwelijk pas stuklopen.

Je doet het samen. MM en haar man doen het samen toch? Toppie hoor meid. :D


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten