jongens die meisjes, en meisjes die jongens versieren

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

joris

Berichtdoor joris » 25 dec 2003 20:51

als je maar weet dat meiden soms flink verwarrend zijn!

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 25 dec 2003 20:53

joris schreef:als je maar weet dat meiden soms flink verwarrend zijn!


laten we dan maar niet over jongens beginnen....

Gebruikersavatar
Jardena
Verkenner
Verkenner
Berichten: 44
Lid geworden op: 31 aug 2003 21:13
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Berichtdoor Jardena » 25 dec 2003 22:23

essieee schreef:
Jannoek schreef:
Jardena schreef:Versieren is gewoon een verzamelnaam voor alle subtiele handelingen die je verricht om aandacht te krijgen. Je kent het wel. Dat bouwvakker gedrag (niet kwetsend bedoeld naar bouwvakkers in ons midden). Vooral meisjes zijn er goed in als het om subtiel gaat, en die arme jongens hebben het helemaal niet door. Ik moet altijd lachen als een jongen een poging doet om me te versieren, omdat hun pogingen altijd zo doorzichtig zijn. :lol: :lol: :lol: .

Ik ben niet zo'n fan van versieren, ik hou meer van eerlijke en recht-op-de-man-af handelingen. Gewoon vertellen dat je een meisje leuk vind en dan zie je de reactie vanzelf. Het type jongens dat die aanpak hanteert, zijn mijn typen :wink:


moet je je indenken dat je een jongen ben en zo'n recht-op-de-man-af handeling moet uitvoeren! vreselijk toch! kan me goed indenken dat een jongen dat niet durft!

ikke blij dat ik geen jongen ben ;-)


Vandaar dat de meeste jongens het ook via een mega omweg doen :P


Wat is er nu erg aan, bang dat je een blauwtje loopt. Ik ben dan wel een meisje maar ik heb het zelf ook wel eens gevraagd, nou niets erg aan de hand als iemand niet wil. Ik heb er niets van gekregen. De teleurstelling gaat vanzelf over. Beter teleurgesteld dan dat je het nooit vraagt en over haar blijft dromen, misschien kom je haar dan tegen met iemand die wel durfde, en dan heb je spijt!!!!!!!!!
Unaware, I have been unfair
I've been unfit for blessings from above
But even I can see The sacrifice You made for me.
To show that I have never been unloved
It's because of you, And all that you went through
I know that I have never been unloved"

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 26 dec 2003 10:41

Jardena schreef:
essieee schreef:
Jannoek schreef:
Jardena schreef:Versieren is gewoon een verzamelnaam voor alle subtiele handelingen die je verricht om aandacht te krijgen. Je kent het wel. Dat bouwvakker gedrag (niet kwetsend bedoeld naar bouwvakkers in ons midden). Vooral meisjes zijn er goed in als het om subtiel gaat, en die arme jongens hebben het helemaal niet door. Ik moet altijd lachen als een jongen een poging doet om me te versieren, omdat hun pogingen altijd zo doorzichtig zijn. :lol: :lol: :lol: .

Ik ben niet zo'n fan van versieren, ik hou meer van eerlijke en recht-op-de-man-af handelingen. Gewoon vertellen dat je een meisje leuk vind en dan zie je de reactie vanzelf. Het type jongens dat die aanpak hanteert, zijn mijn typen :wink:


moet je je indenken dat je een jongen ben en zo'n recht-op-de-man-af handeling moet uitvoeren! vreselijk toch! kan me goed indenken dat een jongen dat niet durft!

ikke blij dat ik geen jongen ben ;-)


Vandaar dat de meeste jongens het ook via een mega omweg doen :P


Wat is er nu erg aan, bang dat je een blauwtje loopt. Ik ben dan wel een meisje maar ik heb het zelf ook wel eens gevraagd, nou niets erg aan de hand als iemand niet wil. Ik heb er niets van gekregen. De teleurstelling gaat vanzelf over. Beter teleurgesteld dan dat je het nooit vraagt en over haar blijft dromen, misschien kom je haar dan tegen met iemand die
wel durfde, en dan heb je spijt!!!!!!!!!


Das waar, maar hoe komt het dan toch dat meestal jongens het vragen?/ een of andere oertraditie??

joris

Berichtdoor joris » 26 dec 2003 12:26

volgens mij is dat een sprookje, dat jongens meestal vragen. Volgens mij scheppen de dames de voorwaarden daarvoor. Dus kom je samen tot de conclussie: zullen we verkering nemen.

net als verkering uitmaken. De vraag: wie heeft het uitgemaakt vindt ik zo''n stomme vraag. E zijn er twee in de relatie, twee die communiceren of niet communiceren. Dus ook twee die de relatie uitmakne.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 dec 2003 13:14

ik heb mijn vriend zelf gevraagd.... of nou ja eigenlijk hebben we het samen besloten..... maar ik vroeg nog : wil je verkering :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 26 dec 2003 13:52

trijntjejohanna schreef:ik heb mijn vriend zelf gevraagd.... of nou ja eigenlijk hebben we het samen besloten..... maar ik vroeg nog : wil je verkering :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Wow een echte vrouw!

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 26 dec 2003 16:06

essieee schreef:
joris schreef:als je maar weet dat meiden soms flink verwarrend zijn!


laten we dan maar niet over jongens beginnen....

hahaha :) :) :) :) :) :)
helemaal met je eens essieee!!!

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 26 dec 2003 16:18

Wat is er nu erg aan, bang dat je een blauwtje loopt. Ik ben dan wel een meisje maar ik heb het zelf ook wel eens gevraagd, nou niets erg aan de hand als iemand niet wil. Ik heb er niets van gekregen. De teleurstelling gaat vanzelf over. Beter teleurgesteld dan dat je het nooit vraagt en over haar blijft dromen, misschien kom je haar dan tegen met iemand die
wel durfde, en dan heb je spijt!!!!!!!!![/quote]


ja maar ja, toch zou ik het niet snel doen... als de persoon in kwestie 'nee' zegt, dan zou ik hem nooit weer aan durven kijken...


Das waar, maar hoe komt het dan toch dat meestal jongens het vragen?/ een of andere oertraditie??[/quote]

goeie vraag! enneuh, is het zo dat in schrikkeljaren meisjes jongens moeten vragen (dan hebben we een probleem in 2004 namelijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 27 dec 2003 12:41

Jannoek schreef:Wat is er nu erg aan, bang dat je een blauwtje loopt. Ik ben dan wel een meisje maar ik heb het zelf ook wel eens gevraagd, nou niets erg aan de hand als iemand niet wil. Ik heb er niets van gekregen. De teleurstelling gaat vanzelf over. Beter teleurgesteld dan dat je het nooit vraagt en over haar blijft dromen, misschien kom je haar dan tegen met iemand die
wel durfde, en dan heb je spijt!!!!!!!!!



ja maar ja, toch zou ik het niet snel doen... als de persoon in kwestie 'nee' zegt, dan zou ik hem nooit weer aan durven kijken...


Das waar, maar hoe komt het dan toch dat meestal jongens het vragen?/ een of andere oertraditie??[/quote]

goeie vraag! enneuh, is het zo dat in schrikkeljaren meisjes jongens moeten vragen (dan hebben we een probleem in 2004 namelijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )[/quote]


ach ja Jannoek, dan slaan we toch een jaartje over??

joris

Berichtdoor joris » 27 dec 2003 12:49

haha dat biedt perspectief! ik ben benieuwd, wacht rustig af.

ikz al de dames in mijn omgeving er even op attenderen dat het schrikkeljaar is volgend jaar!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 dec 2003 13:29

essieee schreef:
Jannoek schreef:Wat is er nu erg aan, bang dat je een blauwtje loopt. Ik ben dan wel een meisje maar ik heb het zelf ook wel eens gevraagd, nou niets erg aan de hand als iemand niet wil. Ik heb er niets van gekregen. De teleurstelling gaat vanzelf over. Beter teleurgesteld dan dat je het nooit vraagt en over haar blijft dromen, misschien kom je haar dan tegen met iemand die
wel durfde, en dan heb je spijt!!!!!!!!!


ja maar ja, toch zou ik het niet snel doen... als de persoon in kwestie 'nee' zegt, dan zou ik hem nooit weer aan durven kijken...


Das waar, maar hoe komt het dan toch dat meestal jongens het vragen?/ een of andere oertraditie??


goeie vraag! enneuh, is het zo dat in schrikkeljaren meisjes jongens moeten vragen (dan hebben we een probleem in 2004 namelijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )




je moet niet de jongens vragen , maar in schrikkeljaar MAG het :mrgreen: :wink: :wink: :wink: :wink:

joris

Berichtdoor joris » 27 dec 2003 13:32

ja ieder meisje MOET een jongen vragen volgend jaar. Verliefd of niet.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 27 dec 2003 15:33

joris schreef:ja ieder meisje MOET een jongen vragen volgend jaar. Verliefd of niet.


haha, je hebt er zin in, of niet?! ;-) ;-)

joris

Berichtdoor joris » 27 dec 2003 15:34

hmm dat klinkt nu weer heel plastisch


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten

cron