jongens die meisjes, en meisjes die jongens versieren

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Berichten: 643
Lid geworden op: 11 sep 2002 14:24
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 18 dec 2003 17:36

kurtyo schreef:ja, alle kleding uit en slingers er om heen :P


Eerst van je waandenkbeelden af Kurtyo (politiek ed), ik beloof dat ook jij dan iemand vindt! ;)

Gebruikersavatar
S-ther
Verkenner
Verkenner
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 sep 2002 02:30
Contacteer:

Berichtdoor S-ther » 19 dec 2003 23:07

Ouderwets: de jongen die geinteresseerd is in een meisje gaat achter haar rug om met haar vader praten en ze komen tot de beslissing dat die gozer en zijn dochter gaan trouwen...

Nieuwerwets: de jongen laat het meisje weten dat hij haar leuk vind, op een subtiele manier, het meisje laat de jongen weten dat ze hem leuk vind (jongens hebben hier ook vaak gewoon geen antenne voor :? ) of in omgekeerde volgorde... Trouwens: de jongen hoort nog altijd het meisje te versieren, vind ik...

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 dec 2003 12:18

Jongen het meisje versieren? Het lijkt me toch wel handig als 't van twee kanten komt ;)

Gebruikersavatar
S-ther
Verkenner
Verkenner
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 sep 2002 02:30
Contacteer:

Berichtdoor S-ther » 20 dec 2003 12:42

Yepz, daarom eerst wel weten of je elkaar leuk vind :lol:
Maar misschien moeten we dat wereldje maar omdraaien, want meiden merken vaak veel eerder of een gozer ze leuk vind. En die durven tenminste ook wat...

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 dec 2003 13:09

S-ther schreef:Yepz, daarom eerst wel weten of je elkaar leuk vind :lol:
Maar misschien moeten we dat wereldje maar omdraaien, want meiden merken vaak veel eerder of een gozer ze leuk vind. En die durven tenminste ook wat...


Ik ben meer de lijdzamer afwachter al kan je wel signalen uitzenden!

Gebruikersavatar
S-ther
Verkenner
Verkenner
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 sep 2002 02:30
Contacteer:

Berichtdoor S-ther » 20 dec 2003 13:16

Het probleem blijft nog steeds dat jongens het gewoon niet opvangen dan... is trouwens ook een of andere onderzoek over geweest.... uitkomst was, hoe voorspelbaar: dat jongens gewoon geen antenne hebben voor die signalen en dus maar ongeveer 25% opvangen. Trouwens nog veel...

Je hebt natuurlijk ook van die gasten ertussen zitten, extremen. Die zijn zo op zoek dat ze, wanneer een meisje hoi tegen hun zegt, gelijk al denken dat die meid gek op ze is... :? Zoéén hadden wij er in de klas zitten, ask butterfly.

Duz... wat moet je daar nou mee... ?!

essieee schreef:
S-ther schreef:Yepz, daarom eerst wel weten of je elkaar leuk vind :lol:
Maar misschien moeten we dat wereldje maar omdraaien, want meiden merken vaak veel eerder of een gozer ze leuk vind. En die durven tenminste ook wat...


Ik ben meer de lijdzamer afwachter al kan je wel signalen uitzenden!

Gebruikersavatar
butterfly
Luitenant
Luitenant
Berichten: 536
Lid geworden op: 13 sep 2002 16:43

Berichtdoor butterfly » 20 dec 2003 13:33

S-ther schreef:Het probleem blijft nog steeds dat jongens het gewoon niet opvangen dan... is trouwens ook een of andere onderzoek over geweest.... uitkomst was, hoe voorspelbaar: dat jongens gewoon geen antenne hebben voor die signalen en dus maar ongeveer 25% opvangen. Trouwens nog veel...

Je hebt natuurlijk ook van die gasten ertussen zitten, extremen. Die zijn zo op zoek dat ze, wanneer een meisje hoi tegen hun zegt, gelijk al denken dat die meid gek op ze is... :? Zoéén hadden wij er in de klas zitten, ask butterfly.

Duz... wat moet je daar nou mee... ?!

essieee schreef:
S-ther schreef:Yepz, daarom eerst wel weten of je elkaar leuk vind :lol:
Maar misschien moeten we dat wereldje maar omdraaien, want meiden merken vaak veel eerder of een gozer ze leuk vind. En die durven tenminste ook wat...


Ik ben meer de lijdzamer afwachter al kan je wel signalen uitzenden!


muhahahaha die S-je :) welcome back maar inderdaad dat was echt ernstig :? :sick:
Hold on, hold on tightly
Hold on, hold on tightly
Rise up, rise up
With wings like eagles
You run, you run
You run and not grow weary

Gebruikersavatar
Jardena
Verkenner
Verkenner
Berichten: 44
Lid geworden op: 31 aug 2003 21:13
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Berichtdoor Jardena » 20 dec 2003 23:19

Versieren is gewoon een verzamelnaam voor alle subtiele handelingen die je verricht om aandacht te krijgen. Je kent het wel. Dat bouwvakker gedrag (niet kwetsend bedoeld naar bouwvakkers in ons midden). Vooral meisjes zijn er goed in als het om subtiel gaat, en die arme jongens hebben het helemaal niet door. Ik moet altijd lachen als een jongen een poging doet om me te versieren, omdat hun pogingen altijd zo doorzichtig zijn. :lol: :lol: :lol: .

Ik ben niet zo'n fan van versieren, ik hou meer van eerlijke en recht-op-de-man-af handelingen. Gewoon vertellen dat je een meisje leuk vind en dan zie je de reactie vanzelf. Het type jongens dat die aanpak hanteert, zijn mijn typen :wink:
Unaware, I have been unfair
I've been unfit for blessings from above
But even I can see The sacrifice You made for me.
To show that I have never been unloved
It's because of you, And all that you went through
I know that I have never been unloved"

joris

Berichtdoor joris » 20 dec 2003 23:26

hmm

Gebruikersavatar
Jardena
Verkenner
Verkenner
Berichten: 44
Lid geworden op: 31 aug 2003 21:13
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Berichtdoor Jardena » 20 dec 2003 23:36

ha ha :lol:
Unaware, I have been unfair

I've been unfit for blessings from above

But even I can see The sacrifice You made for me.

To show that I have never been unloved

It's because of you, And all that you went through

I know that I have never been unloved"

Gebruikersavatar
Jardena
Verkenner
Verkenner
Berichten: 44
Lid geworden op: 31 aug 2003 21:13
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Berichtdoor Jardena » 20 dec 2003 23:37

joris schreef:hmm


DAt valt tegen he grote versierder
Unaware, I have been unfair

I've been unfit for blessings from above

But even I can see The sacrifice You made for me.

To show that I have never been unloved

It's because of you, And all that you went through

I know that I have never been unloved"

joris

Berichtdoor joris » 20 dec 2003 23:42

hmm ik ben toch aardig duidelijk?

Gebruikersavatar
Jardena
Verkenner
Verkenner
Berichten: 44
Lid geworden op: 31 aug 2003 21:13
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Berichtdoor Jardena » 20 dec 2003 23:51

joris schreef:hmm ik ben toch aardig duidelijk?



:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Unaware, I have been unfair

I've been unfit for blessings from above

But even I can see The sacrifice You made for me.

To show that I have never been unloved

It's because of you, And all that you went through

I know that I have never been unloved"

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 25 dec 2003 20:17

Jardena schreef:Versieren is gewoon een verzamelnaam voor alle subtiele handelingen die je verricht om aandacht te krijgen. Je kent het wel. Dat bouwvakker gedrag (niet kwetsend bedoeld naar bouwvakkers in ons midden). Vooral meisjes zijn er goed in als het om subtiel gaat, en die arme jongens hebben het helemaal niet door. Ik moet altijd lachen als een jongen een poging doet om me te versieren, omdat hun pogingen altijd zo doorzichtig zijn. :lol: :lol: :lol: .

Ik ben niet zo'n fan van versieren, ik hou meer van eerlijke en recht-op-de-man-af handelingen. Gewoon vertellen dat je een meisje leuk vind en dan zie je de reactie vanzelf. Het type jongens dat die aanpak hanteert, zijn mijn typen :wink:


moet je je indenken dat je een jongen ben en zo'n recht-op-de-man-af handeling moet uitvoeren! vreselijk toch! kan me goed indenken dat een jongen dat niet durft!

ikke blij dat ik geen jongen ben ;-)

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 25 dec 2003 20:49

Jannoek schreef:
Jardena schreef:Versieren is gewoon een verzamelnaam voor alle subtiele handelingen die je verricht om aandacht te krijgen. Je kent het wel. Dat bouwvakker gedrag (niet kwetsend bedoeld naar bouwvakkers in ons midden). Vooral meisjes zijn er goed in als het om subtiel gaat, en die arme jongens hebben het helemaal niet door. Ik moet altijd lachen als een jongen een poging doet om me te versieren, omdat hun pogingen altijd zo doorzichtig zijn. :lol: :lol: :lol: .

Ik ben niet zo'n fan van versieren, ik hou meer van eerlijke en recht-op-de-man-af handelingen. Gewoon vertellen dat je een meisje leuk vind en dan zie je de reactie vanzelf. Het type jongens dat die aanpak hanteert, zijn mijn typen :wink:


moet je je indenken dat je een jongen ben en zo'n recht-op-de-man-af handeling moet uitvoeren! vreselijk toch! kan me goed indenken dat een jongen dat niet durft!

ikke blij dat ik geen jongen ben ;-)


Vandaar dat de meeste jongens het ook via een mega omweg doen :P


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 100 gasten