ligt het nu aan mij of???????????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 29 nov 2003 14:10

muizzzzje schreef:
Jannoek schreef:
Lalage schreef:Rijssen staat wel bekend als een zeer christelijk dorp.


tja, tis maar net wat je zeer christelijk noemt... ik, zoals de meesten misschien weten -> Rijssenaar, vind het allemaal nog wel meevallen. Ok, er wonen ongeveer laten we zeggen 7000 'refo's' maar ik vind dat nog wel meevallen, dat is namelijk nog geen kwart van alle inwoners, misschien wel veel als je het vergelijkt met andere plaatsen, maar verder...


Ja daarom! Laatst hoorde ik, dat als je (zelfs) in Rijssen in een rok loopt, dat je dan nog voor 'rokje' e.d. wordt 'uitgescholden'!
enne... t begrip zeer christelijk ( :roll: )vind ik behoorlijk 'zwaar'!!!!!


weet je wat het hier in rijssen is? de mensen zijn zo schijnheilig als ik weet niet wat! over dag naar de refoschool, 's middags in een broek, zaterdagsavonds in de disco, zondags in de kerk! En dat is niet overdreven of zo!
Volgens mij schaamt men er hier zich voor om een refo te zijn, dat je er op aangekeken wordt of zo... Je krijgt idd wel ns naar je hoofd geslingerd 'refo' en dergelijke...

jackelien
Verkenner
Verkenner
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 okt 2003 22:51
Locatie: rijssen

refo

Berichtdoor jackelien » 29 nov 2003 22:06

Het klopt helemaal wat je zegt! en ik vind dat ook niet kunnen! Maar ja di mensn zijn er! Ik denk dat ze zelf nog niet echt het besef hebben waar ze mee bezig zijn! jammer is dat! heel erg jammer zelfs! ik denk dat we dingen op moeten starten waar ook refo naar toe kunnen!
Heb overleg!
Ik ben de weg!
Doe wat Ik zeg!

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8204
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: ligt het nu aan mij of???????????

Berichtdoor Lalage » 30 nov 2003 13:26

Jannoek schreef:
muizzzzje schreef:Hoihoi! Ik ben zelf ook 17 en de een na de ander in mijn omgeving krijgt verkering! Leuk voor hun... maar ik zit er echt nog niet op te wachten! Je hoeft je echt niet ongerust te gaan maken! We zijn nog jong kom nou! Je wilt toch ook nog een beetje genieten van 'het jong zijn'? Ik iig wel! Dusse... niet hopeloos worden, voor je het weet zie je morgen een leuke jongen lopen en denk je: Jeh dat is m! T komt allemaal vanzelf!
sterkte :lol:


ik ben ook -nog steeds- 17, en ben het helemaal met je eens muizje! ik zit er ook niet (meer) op te wachten, je bent nog zo vreselijk jong!! helemaal als je -zoals ik- ook nog gaat studeren wat toch nog een jaar of 5 in beslag neemt...
ik wacht wel af, hoop alleen niet dat ik helemaal overschiet... :mrgreen: :wink:

Voor je dertigste moet je je geen zorgen maken, zegt mijn moeder altijd. Het is inderdaad best lastig als je allebei nog jaren moet studeren (in mijn geval 2 en 3 jaar) terwijl je eigenlijk al best wel graag bij elkaar in een huisje wilt gaan wonen... alleen 't kan niet omdat je studies nu eenmaal ver uit elkaar zijn (en nee overstappen naar een andere stad kan niet, omdat onze studies niet in elke stad bestaan, mijne zelfs maar op 1 plekkie). Ik wil niet zielig doen hoor, ben hartstikke blij dat ik mijn lief al ken en in het weekend zijn we altijd wel bij elkaar en het is goed om te leren om op jezelf te wonen en zelf je huishouden te runnen. (ik bedoel: als je meteen trouwt, heb je nooit geleerd dat in je uppie te doen)

Ik ben bijna klaar met mijn geblaat. Ik wil alleen nog zeggen dat je voorzichtig moet zijn met jezelf en dat je niet te snel moet gaan zoenen enzo. Wacht liever even tot je echt een toffe jongen vindt die goed bij je past, want wat je doet met je lichaam heeft ook invloed op je geest.

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 01 dec 2003 14:56

Jannoek schreef:weet je wat het hier in rijssen is? de mensen zijn zo schijnheilig als ik weet niet wat! over dag naar de refoschool, 's middags in een broek, zaterdagsavonds in de disco, zondags in de kerk! En dat is niet overdreven of zo!
Volgens mij schaamt men er hier zich voor om een refo te zijn, dat je er op aangekeken wordt of zo... Je krijgt idd wel ns naar je hoofd geslingerd 'refo' en dergelijke...


Hoi...

Tis (waarschijnlijk) wel waar wat je zegt, maar ik zou het niet schijnheilig noemen. De middelbare scholen worden vaak door de ouders gekozen, uit traditie of principe, en daar hoeven die leerlingen dus helemaal niet achter te staan. Dat vind ik niet schijnheilig!

Gebruikersavatar
M@rije
Luitenant
Luitenant
Berichten: 630
Lid geworden op: 04 mei 2003 12:37
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor M@rije » 01 dec 2003 15:57

pfft...die doen dat alleen maar om stoer te zijn...niet allemaal, maar wel veel. die ouders moeten ze dan maar niet zo aan de ketting leggen...
Engaged @ 07-01-2005

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 01 dec 2003 19:35

Acire schreef:
Jannoek schreef:weet je wat het hier in rijssen is? de mensen zijn zo schijnheilig als ik weet niet wat! over dag naar de refoschool, 's middags in een broek, zaterdagsavonds in de disco, zondags in de kerk! En dat is niet overdreven of zo!
Volgens mij schaamt men er hier zich voor om een refo te zijn, dat je er op aangekeken wordt of zo... Je krijgt idd wel ns naar je hoofd geslingerd 'refo' en dergelijke...


Hoi...

Tis (waarschijnlijk) wel waar wat je zegt, maar ik zou het niet schijnheilig noemen. De middelbare scholen worden vaak door de ouders gekozen, uit traditie of principe, en daar hoeven die leerlingen dus helemaal niet achter te staan. Dat vind ik niet schijnheilig!


dat hoeft niet zo te zijn (wat m@rije ook zei...)
leerlingen moeten blijkbaar van zichzelf nogal wat moeite doen om er bij te horen...
tja, vooral in rijssen, moet je toch wat doen om op te vallen he? :wink:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 56 gasten