je uitzet

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
meschianza
Majoor
Majoor
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 dec 2002 16:48
Locatie: De mooie stad Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 05 mei 2004 07:22

Aragorn schreef:[en van die bakjes waar spleetogen rijst uit plegen te eten, maar waarvan ik zelf niet goed weet wat ik ermee aanmoet.

Daar kan je plantje in kweken, een tor in grootbrengen of gebruiken voor je haarspeldjes. (of ben je geen meisje?)

Aragorn schreef:Hm, ik krijg het vermoeden dat dit een soort kijk-eens-hoeveel-uitzet-ik-heb-nu-wil-je-vast-wel-met-me-trouwen-topic aan het worden is... :mrgreen:


Nou, dan is het wachten o pde man die met zijn mercedes, zwembad in tuin, wijnkelder en 4 jaarlijkse Bahama-trips mijn uitzet passend komt aanvullen.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Gebruikersavatar
bloempie
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:14

Berichtdoor bloempie » 05 mei 2004 09:55

Dit is mijn uitzet wat ik tot nu toe heb. Dingen als koffiezetapparaat en stofzuiger enzo, dat koop ik pas als ik ga trouwen, ivm het garantiebewijs.
Ik ben ongeveer 2 jaar geleden begonnen met sparen. Ik ben wel blij dat ik dat heb gedaan, want ik wil over anderhalf jaar gaan trouwen en dan hoef ik tegen die tijd niet meer m'n uitzet te kopen. Je hebt het rond die tijd druk genoeg met andere dingen regelen. Verder vind ik het ook best leuk om voor m'n uitzet te sparen. En aangezien het mijn vriend niet uitmaakt wat ik koop, kan ik gelukkig helemaal mijn eigen smaak kiezen. :)

Bierglazen 6
Longdrinkglazen 18
Limonadeglazen 6
Wijnglazen 6
Borrelglazen 4
Ijscoupes 4
Mokken 6
Grote borden 9
Gebakschoteltjes 8
Theepot 1
Dienblad 1
Koffiepot (bus) 1
Koffiefilterzakhouder 1
Bonbonschaal 1
Koekjestrommel 1
Blikken bus 1
Citruspers 1
Sapcentrifuge 1
Fondueset 1
Messenblok 1
Messen 9
Vorken 9
Gebaksvorkjes 12
Lepels 9
Theelepeltjes 12
Opscheplepels 2
Slacouvert 1
Juslepel 1
Ijslepel 1
Knoflookpers 1
Pannenset 1
Soeppan ontbreekt
Koelbox 1
Koelelementen 2
Handdoeken 3
Theedoeken 3
Baddoeken creme 3
Baddoeken roze 1
Washandjes creme 10
4 seizoenendekbed 1
Vaas 1
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mei 2004 10:19

meschianza schreef:
Aragorn schreef:[en van die bakjes waar spleetogen rijst uit plegen te eten, maar waarvan ik zelf niet goed weet wat ik ermee aanmoet.

Daar kan je plantje in kweken, een tor in grootbrengen of gebruiken voor je haarspeldjes. (of ben je geen meisje?)


Hm ja, goed idee. Ik ga denk ik proberen een zuidamerikaanse regenwoudkiller met groene vlekjes en keiharde schilden proberen op te voeden en af te richten. (En ja, dat is nog wel iets anders dan alleen maar grootbrengen.. :!: )

Aragorn schreef:Hm, ik krijg het vermoeden dat dit een soort kijk-eens-hoeveel-uitzet-ik-heb-nu-wil-je-vast-wel-met-me-trouwen-topic aan het worden is... :mrgreen:


Nou, dan is het wachten o pde man die met zijn mercedes, zwembad in tuin, wijnkelder en 4 jaarlijkse Bahama-trips mijn uitzet passend komt aanvullen.


Bah, een Mercedes... :roll:

Nee, dan wacht ik wel op de vrouw met Donkervoort of Spyker (cabrio), Harley Davidson, tweede huis op een eiland in de Stille Oceaan en uiteraard het obligate zwembad en wijn- en bierkelder.

Gebruikersavatar
ahuibers
Majoor
Majoor
Berichten: 1729
Lid geworden op: 04 feb 2003 14:14
Locatie: Midden nederland

Berichtdoor ahuibers » 05 mei 2004 10:26

ik heb mannenuitzet,

ik heb handgereedschap en zo,
eigenlijk alles wat handgereedschap betrefd.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 mei 2004 13:23

dat mis ik nog wel: gereedschap
ik heb misschien nog wel een schroevendraaier, maar ik heb eigenlijk ook wel behoefte aan een sleutelset enzo

Gebruikersavatar
janneke
Sergeant
Sergeant
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:05
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 05 mei 2004 17:41

Wij hebben al ontzettend veel uitzet...Alles, echt alles voor in de keuken. Gereedschap al aardig wat (maar wie weet wat je nodig hebt als je ineens een huis moet opkanppen;-) en heel veel prullen. Zelfs al een grote lijst van Daan zn oma waar een spiegel in kan. Bij elkaar 9 a4tjes vol (jaja, alles wordt netjes bijgehouden;-).

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mei 2004 18:49

Ben jij echt 18....? Hoelang ben je daar al mee bezig? :shock:

Gebruikersavatar
babbeltje
Mineur
Mineur
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2003 18:42
Locatie: Scherpenzeel

Berichtdoor babbeltje » 07 mei 2004 11:15

Ik heb echt alles al voor ons uitzet! Heerlijk om na het trouwen alles te gaan gebruiken.

Gebruikersavatar
ahuibers
Majoor
Majoor
Berichten: 1729
Lid geworden op: 04 feb 2003 14:14
Locatie: Midden nederland

Berichtdoor ahuibers » 07 mei 2004 13:47

nee, om in de kast te zetten voor de sier, het mag niet vies worden or :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 09 mei 2004 13:35

ahuibers schreef:nee, om in de kast te zetten voor de sier, het mag niet vies worden or :mrgreen:


We hebben het hier niet over wedgewood hoor :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Gebruikersavatar
AikonGirl
Majoor
Majoor
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 apr 2004 12:34

Berichtdoor AikonGirl » 09 mei 2004 14:39

janneke schreef:Wij hebben al ontzettend veel uitzet...Alles, echt alles voor in de keuken. Gereedschap al aardig wat (maar wie weet wat je nodig hebt als je ineens een huis moet opkanppen;-) en heel veel prullen. Zelfs al een grote lijst van Daan zn oma waar een spiegel in kan. Bij elkaar 9 a4tjes vol (jaja, alles wordt netjes bijgehouden;-).



*Slik*


Je bent 18 meid! Brrrrr... No offence, maar ik moet er niet aan denken zeg.

En dat doe ik dus ook niet :)

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 mei 2004 12:57

*heeft ook al aardig wat voor dr uitzet* :mrgreen: (behalve een vriendje :mrgreen: )al heet wat van Tupperware (dat heb je als je veel party's hebt en het zielig vind voor de gastvrouw als je niks koopt... :roll: 8) :mrgreen: )
ook ben ik een servies aan t sparen. kHeb ook al wat baddoeken en theedoeken enzo. Verder nog niet geloof ik... :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 10 mei 2004 13:29

Daphne schreef:*heeft ook al aardig wat voor dr uitzet* :mrgreen: (behalve een vriendje :mrgreen: )al heet wat van Tupperware (dat heb je als je veel party's hebt en het zielig vind voor de gastvrouw als je niks koopt... :roll: 8) :mrgreen: )
ook ben ik een servies aan t sparen. kHeb ook al wat baddoeken en theedoeken enzo. Verder nog niet geloof ik... :lol:


Een servies aan het sparen zonder vriend :shock: :roll: Wat als je toekomstige vriend/man dat nou niet mooi vindt?? :lol:

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 mei 2004 13:34

hij heeft t maar mooi te vinden :mrgreen:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 10 mei 2004 13:36

Daphne schreef:hij heeft t maar mooi te vinden :mrgreen:


whaha ja dat zou ik ook zeggen!! :lol: maar dat werkt niet altijd he :P


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten