je uitzet

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 mei 2004 13:38

over een servies zal vast wel te twisten vallen (lekker vage zin :oops: :wink: )
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 10 mei 2004 13:40

Daphne schreef:over een servies zal vast wel te twisten vallen (lekker vage zin :oops: :wink: )


haha of juist niet :lol:

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 mei 2004 13:41

ach... de 1e vraag die ik aan mijn toekomstige echtgenoot ga stellen is gewoon: Hoe vind je mijn servies? :mrgreen: Als hij het maar niks vindt, mag ie ophoepelen 8) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 10 mei 2004 13:43

:lol: :P :mrgreen: :lol: :o

Watvoor servies ben je eigenlijk aan het sparen?

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 mei 2004 13:46

servies Oxford van de Xenos 8) :P :lol: :mrgreen:
dat is gewoon zo'n naturelkleur met zo'n grappig randje aan de randen (lijkt me logisch trouwens dat een randje aan de rand zit... :oops: 8) :lol: )
Afbeelding

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2004 13:58

Waarom ga je in vredesnaam servies van de Xenos sparen als je nog thuis woont en geen vriend hebt?

Als je nu heel graag een bepaald duur servies wilt, oke, dan kan ik er nog inkomen. Maar dat is bij de Xenos nu niet bepaald het geval...

Verder vind ik de Xenos wel een gave winkel en het servies veel mooier dan Wedgwood! :D

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 mei 2004 14:00

8) :mrgreen:

omdat ik geen zin heb om later alles in 1 x te kopen en ja... nu heb ik nog een paar centjes 8er de hand, later misschien niet meer... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind Wedgwood super, maar veel te duur, daar heb ik t geld niet voor over. :lol: En dit vind ik wel een heel leuk alternatief, eigenlijk nog mooier ja :mrgreen:
Afbeelding

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2004 14:02

Als je die paar centen die je nu nog achter de hand hebt gaat investeren in goedkoop servies weet je iig zeker dat je dat later niet meer hebt... :roll:

Waar heb je nu eigenlijk servies voor nodig?

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 mei 2004 14:07

nu nog nergens voor, maar toen ik begon studeerde ik nog Duits en toen had ik nog vage plannen om op kamers te gaan. Inmiddels zit ik in Ede, dus lekker dichtbij en heb ik mn serviessie nie meer nodig :mrgreen:
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 mei 2004 14:11

Daphne schreef:*heeft ook al aardig wat voor dr uitzet* :mrgreen: (behalve een vriendje :mrgreen: )al heet wat van Tupperware (dat heb je als je veel party's hebt en het zielig vind voor de gastvrouw als je niks koopt... :roll: 8) :mrgreen: )
ook ben ik een servies aan t sparen. kHeb ook al wat baddoeken en theedoeken enzo. Verder nog niet geloof ik... :lol:

Tupperware party's op je twintigste?

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 mei 2004 14:12

jaja, kennissen van mn moeder die er 1 houden vragen vaak of ik ook kom, of vriendinnen die getrouwd zijn/trouwplannen hebben
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 10 mei 2004 14:24

Daphne schreef:jaja, kennissen van mn moeder die er 1 houden vragen vaak of ik ook kom, of vriendinnen die getrouwd zijn/trouwplannen hebben


Idd zo'n party is toch niet gek op je 22-ste!! Ik heb er vorig jaar ook wel eens een gegeven!!
Enne Daphne, ga toch wegdwood sparen :lol: Dat heb ik ook!! :mrgreen: Enne als je het spaart zoals je nu doet is het echt niet zo heel duur....
Ik heb het gevraagd voor mn verjaardagen, verloving enz enz!!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 mei 2004 14:46

Ach, gek is het misschien niet.. maar bespaar me...

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 mei 2004 14:50

Ikke21 schreef:Idd zo'n party is toch niet gek op je 22-ste!! Ik heb er vorig jaar ook wel eens een gegeven!!

ow... in mijn omgeving heb ik 't nog nooit gehoord, ik dacht dat dat alleen voor mensen van m'n moeders leeftijd was.

Gebruikersavatar
zussie
Mineur
Mineur
Berichten: 119
Lid geworden op: 16 mar 2004 09:41

Berichtdoor zussie » 10 mei 2004 19:38

Ikke21 schreef:
Daphne schreef:jaja, kennissen van mn moeder die er 1 houden vragen vaak of ik ook kom, of vriendinnen die getrouwd zijn/trouwplannen hebben


Idd zo'n party is toch niet gek op je 22-ste!! Ik heb er vorig jaar ook wel eens een gegeven!!
Enne Daphne, ga toch wegdwood sparen :lol: Dat heb ik ook!! :mrgreen: Enne als je het spaart zoals je nu doet is het echt niet zo heel duur....
Ik heb het gevraagd voor mn verjaardagen, verloving enz enz!!!


Wegdwood...geef je de tip ga het servies queen garden van de marskramer sparen lijkt er sprekend op is alleen veeeeeeeeelllllll goedkoper
Ieder heeft recht op zijn mening. Respect is belangrijk


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 98 gasten