je uitzet

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 mei 2004 19:49

hoe materialistisch kan je zijn...

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 11 mei 2004 07:03

zussie schreef:
Ikke21 schreef:
Daphne schreef:jaja, kennissen van mn moeder die er 1 houden vragen vaak of ik ook kom, of vriendinnen die getrouwd zijn/trouwplannen hebben


Idd zo'n party is toch niet gek op je 22-ste!! Ik heb er vorig jaar ook wel eens een gegeven!!
Enne Daphne, ga toch wegdwood sparen :lol: Dat heb ik ook!! :mrgreen: Enne als je het spaart zoals je nu doet is het echt niet zo heel duur....
Ik heb het gevraagd voor mn verjaardagen, verloving enz enz!!!


Wegdwood...geef je de tip ga het servies queen garden van de marskramer sparen lijkt er sprekend op is alleen veeeeeeeeelllllll goedkoper


Dank u.....maar helaas ik heb het hele servies van wegdwood al!! :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 11 mei 2004 07:07

Lalage schreef:hoe materialistisch kan je zijn...


Hoe bedoel je?

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 11 mei 2004 07:30

Lalage schreef:hoe materialistisch kan je zijn...


Waarom materialistisch?? Als je iets mooi vindt en je kan het betalen, waarom zou je het dan niet gaan sparen?! Dat moet toch ieder voorzich weten? De ene heeft een goedkoop servies en de ander een duur servies, nou en?!!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 mei 2004 10:01

Ikke21 schreef:
Lalage schreef:hoe materialistisch kan je zijn...


Waarom materialistisch?? Als je iets mooi vindt en je kan het betalen, waarom zou je het dan niet gaan sparen?! Dat moet toch ieder voorzich weten? De ene heeft een goedkoop servies en de ander een duur servies, nou en?!!!

je kan je geld wel beter besteden :lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 11 mei 2004 10:02

trijntjejohanna schreef:
Ikke21 schreef:
Lalage schreef:hoe materialistisch kan je zijn...


Waarom materialistisch?? Als je iets mooi vindt en je kan het betalen, waarom zou je het dan niet gaan sparen?! Dat moet toch ieder voorzich weten? De ene heeft een goedkoop servies en de ander een duur servies, nou en?!!!

je kan je geld wel beter besteden :lol: :lol: :lol: :lol:


ow dat zeg jij, maar wij geven ons geld hieraan uit :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mei 2004 10:05

Beetje een raar uitgangspunt om alles wat je mooi vind en kunt betalen maar volop in te gaan slaan toch?

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 11 mei 2004 10:08

Aragorn schreef:Beetje een raar uitgangspunt om alles wat je mooi vind en kunt betalen maar volop in te gaan slaan toch?


Waarom?? Sorry hoor maar ik vind dit echt een domme discussie!! Waarom zit iedereen altijd te zeiken als je een wegdwood servies koopt en niet als je een servies bij de blokker vandaan haalt!!! De ene heeft meer geld dan de ander en spaart het in de loop van de jaren. De ene hecht er misschien ook meer waarde aan dan de ander.....so what?!!! En wat jij zegt aragorn slaat helemaal totaal nergens op!!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mei 2004 10:45

Het gaat mij helemaal niet om dat Wedgwood, daarvan vind ik het juist logischer dat je het spaart dan een Xenosservies.

En wat ik zei was gewoon herhaling van wat jij beweerde:
Als je iets mooi vindt en je kan het betalen, waarom zou je het dan niet gaan sparen?!

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 11 mei 2004 10:50

Aragorn schreef:Het gaat mij helemaal niet om dat Wedgwood, daarvan vind ik het juist logischer dat je het spaart dan een Xenosservies.

En wat ik zei was gewoon herhaling van wat jij beweerde:
Als je iets mooi vindt en je kan het betalen, waarom zou je het dan niet gaan sparen?!


ja maar daar bedoel ik niet mee dat je alles wat je mooi vind moet kopen!!!
Als ik nu een auto zie die ik mooi vind, koop ik hem ook niet!!
Maar neem nu zo'n servies, je vindt het mooi, wil het dolgraag hebben, je gaat het sparen, dan vind ik een opmerking van jou niet terecht!!

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 11 mei 2004 10:54

OWWWWWWWWWWW help....als ik deze topic lees, krijg ik echt zoveel kriebels.....

Bah bah bah...al die standaard dingen.... tupperweeeeeer, wedgwood.... kost handen vol geld...afschuwelijk lelijk en standaaaaard... ow bah!!!

Ik woon ook op kamers: 3 delig servies van m'n schoonmamma, gespaard bij super de boer (ofzo) handdoeken enzo van m'n eigen ma, bakjes, trommels en pannen van de rommelmarkt.
Al die andere shit voor verwende mensen (waterkoker ed) hoef ik allemaal niet!!! BAH!!!!

Net als ringen bij verloven en trouwen...zooo standaard!!! Ik pijnzzzz er niet over..... geef mij maar een tatoe ofzo :mrgreen: :mrgreen:

Goed.. ik word gewoon gefrustreerd van zoveel onzin!!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mei 2004 10:56

Oke, ik heb jouw opmerking een beetje overdreven, je hebt gelijk. :wink:

Lamazitte..

En ik vind het prima als je spaart voor zo'n servies, kvond het alleen een beetje raar hoe je dat formuleerde, maar ksnap het nu wel.

Gebruikersavatar
mystery
Kapitein
Kapitein
Berichten: 870
Lid geworden op: 05 jan 2004 15:10

Berichtdoor mystery » 11 mei 2004 13:55

Acire schreef:OWWWWWWWWWWW help....als ik deze topic lees, krijg ik echt zoveel kriebels.....

Bah bah bah...al die standaard dingen.... tupperweeeeeer, wedgwood.... kost handen vol geld...afschuwelijk lelijk en standaaaaard... ow bah!!!

Ik woon ook op kamers: 3 delig servies van m'n schoonmamma, gespaard bij super de boer (ofzo) handdoeken enzo van m'n eigen ma, bakjes, trommels en pannen van de rommelmarkt.
Al die andere shit voor verwende mensen (waterkoker ed) hoef ik allemaal niet!!! BAH!!!!

Net als ringen bij verloven en trouwen...zooo standaard!!! Ik pijnzzzz er niet over..... geef mij maar een tatoe ofzo :mrgreen: :mrgreen:

Goed.. ik word gewoon gefrustreerd van zoveel onzin!!!


Ik merk dat je gefrustreerd bent.. :wink:
Maar ik geef je wel gelijk. Ik houd er ook niet van dat als je trouwt je ineens allerlei 'mooie' dure spullen moet hebben... Terwijl als je op kamers gaat je genoegen neemt met allerlei prullaria van tantes, ooms, oma's, moeders, buurvrouwen, rommelmarkten, etc.

Waarom moet je ineens één of ander 'voorwaardenboekje' doorlopen als je gaat trouwen? Hoor je er dan pas echt bij??
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 11 mei 2004 14:04

Trouwen en een huis is al duur genoeg.

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 11 mei 2004 14:10

Lalage schreef:Trouwen en een huis is al duur genoeg.


nou ja zeg, dat doe je toch zeker niet :| :wink: je kan ook trouwen voor 250 euro, en waarom een huis? Boomhut kan toch ook!! :roll: :mrgreen:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten