Instagram

Moderators: Memmem, Moderafo's

Bloemenmeisje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2023 12:35

Instagram

Berichtdoor Bloemenmeisje » 01 dec 2023 20:12

Zijn er vrouwen die er moeite mee hebben dat hun man naar mooie vrouwen kijken op instagram? Ik namelijk wel, en het beheerst mijn leven, waar ik graag van af wil komen.

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Instagram

Berichtdoor Pcrtje » 03 dec 2023 12:23

Bloemenmeisje schreef:Zijn er vrouwen die er moeite mee hebben dat hun man naar mooie vrouwen kijken[t] op instagram?
Ja.

Bloemenmeisje schreef:Ik namelijk wel, en het beheerst mijn leven, waar ik graag van af wil komen.
Verandering van menselijk gedrag begint meestal met een goed gesprek.
"Een libelle zweeft over het water..."

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Instagram

Berichtdoor Lalage » 03 dec 2023 12:35

Het is toch een natuurlijke reactie dat je daar moeite mee hebt. Je wilt liever dat je man naar jou kijkt en jou mooi vindt, in plaats van een vreemde bewerkte foto.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23592
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Instagram

Berichtdoor Marnix » 03 dec 2023 22:01

Inderdaad. Maar doet hij dit gewoon waar je bij bent? En zijn het vloggers, modellen? Instagram is toch meer een plaats om mensen te volgen dan om mooie vrouwen te kijken toch? En zegt hij als je hem dit ziet doen? Of weet hij niet dat jij dit weet of zo?
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Gruezi
Verkenner
Verkenner
Berichten: 68
Lid geworden op: 22 aug 2023 13:06
Locatie: CH

Re: Instagram

Berichtdoor Gruezi » 05 dec 2023 10:53

Lalage schreef:Het is toch een natuurlijke reactie dat je daar moeite mee hebt. Je wilt liever dat je man naar jou kijkt en jou mooi vindt, in plaats van een vreemde bewerkte foto.


Hier ben ik het zo mee eens!
Ik vind Instragram niets meer dan een verzamelplaats voor ijdele mensen die op een voortdurende zoektocht zijn naar aandacht en erkenning. Dat jouw man naar mooie vrouwen kijkt en jou dat raakt, lijkt mij niet meer dan normaal.
Ga het gesprek met hem aan, en als je er samen niet uitkomt, zoek hulp! Dat is meer waard dan dat het jou, en daarmee je relatie, kapot maakt.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Instagram

Berichtdoor Lalage » 05 dec 2023 11:06

Gruezi schreef:Ik vind Instragram niets meer dan een verzamelplaats voor ijdele mensen die op een voortdurende zoektocht zijn naar aandacht en erkenning.

Dat is wel erg kort door de bocht. Er zijn ook genoeg accounts te vinden die over andere dingen gaan, bijvoorbeeld boeken 8)

Gebruikersavatar
Gruezi
Verkenner
Verkenner
Berichten: 68
Lid geworden op: 22 aug 2023 13:06
Locatie: CH

Re: Instagram

Berichtdoor Gruezi » 05 dec 2023 12:15

Lalage schreef:Dat is wel erg kort door de bocht. Er zijn ook genoeg accounts te vinden die over andere dingen gaan, bijvoorbeeld boeken 8)

Oké, you've got me there. Van boeken heb je nooit genoeg! :D

Laat ik het daarom dan zo zeggen: ik bedoel accounts die niet over zinnige dingen gaan (fotografie, boeken, etc.), maar accounts van lieden die vooral exposeren wat een geweldig leven ze wel niet hebben en hoe geweldig ze er uit zien.
Ik vind daar zoveel gevaar in zitten.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], Sannetje81 en 76 gasten