Waar ontmoet je meisjes?

Moderators: Memmem, Moderafo's

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor weywey123 » 22 apr 2018 08:41

Hallo,

Na het debacle van vorig topic maar even een nieuwe aanmaken.
Ik ben 21.
Ik werk nu in een restaurant daar ben ik inmiddels 2x afgewezen. Hier stop ik echter over ongeveer 6 weken.
Hierna ga ik fulltime werken. alleen bij een bedrijf waar iedereen ouder is. en ook is het niet heel slim meer als je nu fulltime gaat werken om uberhaubt iets te doen.
voorderest heb ik niet echt contact met meisjes. Ik ga bijna nooit uit en als ik uitga ga ik alleen poolen.

Dus waar zou je het beste meisjes kunnen ontmoeten.

Tinder,Happn etc al geprobeerd 0 matches.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor coby6 » 22 apr 2018 09:10

Tegenwoordig gaat iedereen naar datingsites, maar ik vond het waardeloos. Ben op christelijke datingsites geweest. Misschien in de kerk of op opwekking of zo. Sowieso zou ik eerst God vragen om hulp, anders heb je er niks aan.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor weywey123 » 22 apr 2018 09:11

coby6 schreef:Tegenwoordig gaat iedereen naar datingsites, maar ik vond het waardeloos. Ben op christelijke datingsites geweest. Misschien in de kerk of op opwekking of zo. Sowieso zou ik eerst God vragen om hulp, anders heb je er niks aan.

Met datingsites wil ik zolang mogelijk wachten.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor coby6 » 22 apr 2018 09:13

Refoweb was er vroeger nogal geschikt voor, las ik. Maar die zijn nu allemaal ouder en getrouwd en hebben een topic over refowebkids.
Laatst gewijzigd door coby6 op 22 apr 2018 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor Mortlach » 22 apr 2018 09:53

weywey123 schreef:Met datingsites wil ik zolang mogelijk wachten.


Jammer, want daar kun je best geluk mee hebben. Ik ben ondertussen alweer 4 jaar getrouwd met de vrouw die ik via een datingsite leerde kennen.

Wel moet je je als man even inlezen in wat je wel en niet moet doen op een datingsite. Vrouwen willen daar nog wel eens worden overspoeld met reacties van mannen die niet allemaal even respectvol zijn.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Yoshi

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor Yoshi » 22 apr 2018 10:03

weywey123 schreef:Hallo,

Na het debacle van vorig topic maar even een nieuwe aanmaken.
Ik ben 21.
Ik werk nu in een restaurant daar ben ik inmiddels 2x afgewezen. Hier stop ik echter over ongeveer 6 weken.
Hierna ga ik fulltime werken. alleen bij een bedrijf waar iedereen ouder is. en ook is het niet heel slim meer als je nu fulltime gaat werken om uberhaubt iets te doen.
voorderest heb ik niet echt contact met meisjes. Ik ga bijna nooit uit en als ik uitga ga ik alleen poolen.

Dus waar zou je het beste meisjes kunnen ontmoeten.

Tinder,Happn etc al geprobeerd 0 matches.

Je bent op zoek naar een vrouw niet naar een meisje. Bij je nieuwe werk zullen er vast een aantal exemplaren van het vrouwelijke geslacht rondlopen. Aan Thinder en dergelijke zou ik niet zo snel beginnen, maar wellicht is dat een generatiekloof.

Vrouwen kan je onder andere vinden op je werk, tijdens het boodschappen doen, bij het uitgaan, in de kerk, bij de sportclub/scouting. Het ligt dus ook een beetje aan je sociale en zakelijke netwerk hoe vaak je in contact komt met vrouwen.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor weywey123 » 22 apr 2018 10:12

Yoshi schreef:Je bent op zoek naar een vrouw niet naar een meisje. Bij je nieuwe werk zullen er vast een aantal exemplaren van het vrouwelijke geslacht rondlopen. Aan Thinder en dergelijke zou ik niet zo snel beginnen, maar wellicht is dat een generatiekloof.

Vrouwen kan je onder andere vinden op je werk, tijdens het boodschappen doen, bij het uitgaan, in de kerk, bij de sportclub/scouting. Het ligt dus ook een beetje aan je sociale en zakelijke netwerk hoe vaak je in contact komt met vrouwen.

Hi,

Waar ik ga werken lopen vrouwen van 30 rond. ik ben 21.

Ik kom wel meisjes tegen bij boodschappen doen enzo maar dat wordt toch nooit je vriendin.

Yoshi

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor Yoshi » 22 apr 2018 10:32

weywey123 schreef:Hi,

Waar ik ga werken lopen vrouwen van 30 rond. ik ben 21.

Ik kom wel meisjes tegen bij boodschappen doen enzo maar dat wordt toch nooit je vriendin.

Zeg nooit nooit. :)
Ook omgang met vrouwen van 30 geven je wijze levenslessen die je gaan helpen in je contacten met vrouwen. Leg de lat niet gelijk zo hoog en ga niet gelijk een vriendin zoeken. Zorg eerst dat je makkelijk kan converseren met vrouwen.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor weywey123 » 22 apr 2018 10:38

Yoshi schreef:Zeg nooit nooit. :)
Ook omgang met vrouwen van 30 geven je wijze levenslessen die je gaan helpen in je contacten met vrouwen. Leg de lat niet gelijk zo hoog en ga niet gelijk een vriendin zoeken. Zorg eerst dat je makkelijk kan converseren met vrouwen.

Hi,

Als ik vrouwen zoals nu op werk een tijdje ken kan ik er wel gewoon mee praten. Tenzij dat ik ze leuk vind dan zeg ik niks meer :(

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor Marnix » 22 apr 2018 12:29

Je moet gewoon geduld hebben. Je komt ze vanzelf tegen. Heel uitgebreid op zoek gaan en ieder meisje als potentiele kandidaat gaan bekijken werkt alleen maar averechts, dan kom je als snel als “wanhopig” over en dat stoot doorgaans alleen maar af. Je bent pas 21, toen was ik ook nog heerlijk single ;)

Dus laat het een beetje los, ga leuke dingen doen en wie weet kom je dan op een dag opeens een leuk meisje tegen. Op het werk, in het cafe, in de kerk (weet niet of je daar naartoe gaat) of waar dan ook. Een vrouw moet je niet te fanatiek zoeken, daar moet je gewoon een keer opeens tegenaan lopen. ;)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
elburger
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1112
Lid geworden op: 14 mar 2016 14:59

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor elburger » 22 apr 2018 16:15

Misschien is het festival "Opwekking" tijdens de pinksterdagen een mooie gelegenheid om christelijke medemensen te ontmoeten in Biddinghuizen, gelegen tussen Elburg en Harderwijk, waar tienduizenden het pinksterfeest vieren.
Ook heel veel "alleenstaanden" zijn hier en het is een uitgelezen plek om mensen te ontmoeten en wie weet wel een meisje/vrouw met wie jij kunt praten over jouw/jullie liefde voor God en andere zaken.
Veel succes.
En dan nog even dit.
Bidt, en ter Zijner tijd zal God jouw gebed verhoren.
ongerechtigheden hadden de overhand over mij, maar onze overtredingen die verzoent Gij

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor StillAwake » 23 apr 2018 09:57

weywey123 schreef:Hallo,

Na het debacle van vorig topic maar even een nieuwe aanmaken.
Ik ben 21.
Ik werk nu in een restaurant daar ben ik inmiddels 2x afgewezen. Hier stop ik echter over ongeveer 6 weken.
Hierna ga ik fulltime werken. alleen bij een bedrijf waar iedereen ouder is. en ook is het niet heel slim meer als je nu fulltime gaat werken om uberhaubt iets te doen.
voorderest heb ik niet echt contact met meisjes. Ik ga bijna nooit uit en als ik uitga ga ik alleen poolen.

Dus waar zou je het beste meisjes kunnen ontmoeten.

Tinder,Happn etc al geprobeerd 0 matches.

Jongen, je bent 21.
Geniet van je vrijgezellenbestaan.
voor je het weet loop je een dame tegen het lijf waarmee het klikt. En dan heb je er spijt van dat je uit je huidige vrijheid niet alles gehaald hebt wat je eruit kon halen.

Achteraf had ik, voor ik mijn huidige vrouw leren kennen meer willen reizen, de Mount Everest willen beklimmen en bewuster van die tijd willen genieten.

Achteraf...
Ik leef sinds een paar weken als vrijgezel (ik zie mijn vrouw alleen in het weekend, en niet eens altijd), en eigenlijk vinden we het allebei wel prettig zo (gezien het feit dat onze scheiding tijdelijk is, dat dan weer wel...)
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor Chaya » 23 apr 2018 15:36

weywey123 schreef:Dus waar zou je het beste meisjes kunnen ontmoeten.

Dat kan zomaar op het station, in de tram, in een winkel, in een kerkdienst, op een bijbelstudievereniging, op een verjaardag, gebeuren.
Leef niet zo krampachtig, altijd op zoek, maar stel je er gewoon voor open.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Bruno

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor Bruno » 24 apr 2018 07:33

Waar? Zowat overal :D

Ik heb tot aan mijn 16e ook veel problemen gehad. Maar toen veranderde ik iets aan mijn levensstijl en had ik ze plots uit te kiezen. Een vrouw voelt zich niet snel aangetrokken. En wanneer ze zich dan wel aangetrokken voelt kan dit evensnel omslaan na amper 1 reactie, gedraging. Mijn levenspartner voelde zich enorm aangetrokken tot mij, maar zodra ik over politiek begin neemt ze een enorme afstand van mij. We bespreken die zaken dan ook niet langer, hoewel ze meer en meer begrijpt waar mijn frustraties vandaan komen. Een vrouw heeft een zeker “onderhoud” nodig waar je als man dient op te anticiperen. Doe je dat niet en hebben ze er uiteindelijk genoeg van verlaten ze je zonder pardon. Ook al houden ze zielsveel van je, een vrouw denkt meer pragmatisch in een relatie dan een man denk ik. Een vrouw wil de liefde ook meer bevestigd zien dan een man. Ze voelen zich graag mooi, aantrekkelijk, lief, ... Het is soms een serieuze opdracht als man hieraan te voldoen bij bepaalde vrouwen :D (ben ik niet te dik in die broek?)

(Ik wil hier geen veralgemende representatie weergeven, dit is geschreven vanuit mijn persoonlijke ervaring)

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Waar ontmoet je meisjes?

Berichtdoor MoesTuin » 24 apr 2018 11:36

https://forum.viva.nl/relaties/waar-ont ... ges/408810

Hier heb je vast meer dan genoeg werk aan de komende tijden :wink:
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten