wilt ze alleen aandacht of meer?

Moderators: Memmem, Moderafo's

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 17 apr 2018 19:02

coby6 schreef:Die zegt echt geen nee hoor. Don't worry.



Ik hoop het. na 2 afwijzingen begint de moet wel in je schoenen te zakken.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 18 apr 2018 07:46

Vervelend.

Jullie zeggen (bijna) allemaal dat ze mij leuk vind. Simmige vrienden zeggen dat ze me zit te fucken en andere weer niet.
Lastig...

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor Marnix » 18 apr 2018 08:53

Tja ik heb dat niet zo stellig beweerd, de signalen lijken er op te wijzen maar we zijn er natuurlijk niet bij en op afstand blijft het lastig in te schatten. Nogmaals, er is maar 1 manier om er achter te komen en dat is om het te vragen.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor coby6 » 18 apr 2018 09:06

weywey123 schreef:Vervelend.

Jullie zeggen (bijna) allemaal dat ze mij leuk vind. Simmige vrienden zeggen dat ze me zit te fucken en andere weer niet.
Lastig...

Nou als ze je loopt te pesten en alleen maar aandacht zit te trekken, dat zou wel heel erg zijn. Dat kan ik haast niet geloven, maar als het zo is, dan zou ik zeggen: lekker boeiend, dan is ze het totaal niet waard om je druk over te maken.

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor lekkerbek » 18 apr 2018 19:34

Ik denk dat ik er ook iets anders in sta, wat ik lees is dat de leiding wil dat jullie wat krijgen maar ik lees niet dat je dit zelf wil. Ik zou iig zeggen als dat mij gezegd zou worden: laat mij maar voor mezelf zorgen, ik kies uw partner toch ook niet voor u uit?
Een meisje dat zelf om cadeautjes vraagt???? Die gaat je veel geld kosten. En ze zegt er ook nog bij wat ze hebben wil......nou ze kon wat mij betreft de boom in, ze werkt zelf maar voor een mc donald bon. Kan het niet zijn dat ze je onzekerheid ziet en hier misbruik van maakt?
Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik schat een jaar of 16? 2 x een blauwtje gelopen.......als je echt 16 bent dan ben je er echt vroeg bij! Geniet van vrienden en vriendinnen, steek tijd in studie en of werk, maak mooie reizen, geniet van je jeugd! Als je de ware tegenkomt dan merk je t gelijk, liefde is vooral géven, het is namelijk zaliger te geven dan te ontvangen! Zo'n meisje vráágt niet om cadeaus maar is blij verrast als je wat geeft. En zo'n meisje prikkelt niet, is er niet op uit om gevoelens in je los te maken maar is écht in je geïnteresseerd, maakt ook gevoelens in je los maar op een andere manier, zonder dat ze dit doorheeft!
Dit komt mij namelijk zeer bekend voor! Er was een situatie waarbij een onzekere jongen was. De meiden hadden afgesproken om hem langzamerhand steeds meer te prikkelen, terwijl ze totaal niet om hem gaven. Dat is nogal uit de hand gelopen, kan ik verder niets over zeggen. Ik vind dit verhaal erop lijken, alsof je baas en t meisje onder 1 hoedje spelen. Pas op, ga iig stevig in je schoenen staan! Je bent het waard om straks een zeer lieve vrouw te krijgen, en niet om nu uitgeprobeerd te worden en achter je rug om uitgelachen te worden door haar en collega's! Kijk uit, ik vertrouw t voor geen meter, denk dat je vrienden het bij het rechte eind hebben!
Als ze weer over je arm strijkt trek dan je arm terug, maak er een grap van: ongewenste intimiteiten, en ga rustig verder met je werk!
Ik ben echt geen kneusje dat vindt dat dit niet mag gebeuren maar er zit hier een naar luchtje aan!
Stop en zoek een andere baas! Tenminste......dit is mijn mening.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 18 apr 2018 19:52

lekkerbek schreef:Ik denk dat ik er ook iets anders in sta, wat ik lees is dat de leiding wil dat jullie wat krijgen maar ik lees niet dat je dit zelf wil. Ik zou iig zeggen als dat mij gezegd zou worden: laat mij maar voor mezelf zorgen, ik kies uw partner toch ook niet voor u uit?
Een meisje dat zelf om cadeautjes vraagt???? Die gaat je veel geld kosten. En ze zegt er ook nog bij wat ze hebben wil......nou ze kon wat mij betreft de boom in, ze werkt zelf maar voor een mc donald bon. Kan het niet zijn dat ze je onzekerheid ziet en hier misbruik van maakt?
Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik schat een jaar of 16? 2 x een blauwtje gelopen.......als je echt 16 bent dan ben je er echt vroeg bij! Geniet van vrienden en vriendinnen, steek tijd in studie en of werk, maak mooie reizen, geniet van je jeugd! Als je de ware tegenkomt dan merk je t gelijk, liefde is vooral géven, het is namelijk zaliger te geven dan te ontvangen! Zo'n meisje vráágt niet om cadeaus maar is blij verrast als je wat geeft. En zo'n meisje prikkelt niet, is er niet op uit om gevoelens in je los te maken maar is écht in je geïnteresseerd, maakt ook gevoelens in je los maar op een andere manier, zonder dat ze dit doorheeft!
Dit komt mij namelijk zeer bekend voor! Er was een situatie waarbij een onzekere jongen was. De meiden hadden afgesproken om hem langzamerhand steeds meer te prikkelen, terwijl ze totaal niet om hem gaven. Dat is nogal uit de hand gelopen, kan ik verder niets over zeggen. Ik vind dit verhaal erop lijken, alsof je baas en t meisje onder 1 hoedje spelen. Pas op, ga iig stevig in je schoenen staan! Je bent het waard om straks een zeer lieve vrouw te krijgen, en niet om nu uitgeprobeerd te worden en achter je rug om uitgelachen te worden door haar en collega's! Kijk uit, ik vertrouw t voor geen meter, denk dat je vrienden het bij het rechte eind hebben!
Als ze weer over je arm strijkt trek dan je arm terug, maak er een grap van: ongewenste intimiteiten, en ga rustig verder met je werk!
Ik ben echt geen kneusje dat vindt dat dit niet mag gebeuren maar er zit hier een naar luchtje aan!
Stop en zoek een andere baas! Tenminste......dit is mijn mening.


hi,
Ja ik wil zelf ook wel graag met haar ik vind haar sinds ik daar werk(bijna een jaar) al leuk. alleen toen had ze een vriend en durfde ik het zoizo niet te vragen.
die leidinggevende vroegen wel eerst mijn toestemming kijken of ze iemand voor mij konden vinden het is dus niet helemaal uit het niets.
Over de cadeautjes. ik vroeg wat ze wilde hebben ze eiste niet zelf de cadeaubonnen en de chocola dat heb ik gevraagd omdat ik wel best iets wilde kopen maar geen idee had wat.
helaas ben ik 21 en heb nog nooit een vriendin gehad.

ik denk niet dat 2 leidinggevende en 2 werknemers onder 1 hoedje met haar spelen. dat zou wel heel veel moeite zijn voor een paar chocoladerepen.

Ik kijk nog of ik zaterdag de chocola geef en het uberhaubt vraag. het kostte me 5 euro die bonnen houd ik eerst zelf ze weet toch niet dat ik die heb.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 18 apr 2018 19:53

coby6 schreef:Nou als ze je loopt te pesten en alleen maar aandacht zit te trekken, dat zou wel heel erg zijn. Dat kan ik haast niet geloven, maar als het zo is, dan zou ik zeggen: lekker boeiend, dan is ze het totaal niet waard om je druk over te maken.


Ik snap je niet?
wat zou heel erg zijn?
wat kan je haast niet geloven?

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor coby6 » 18 apr 2018 19:55

lekkerbek schreef:Ik denk dat ik er ook iets anders in sta, wat ik lees is dat de leiding wil dat jullie wat krijgen maar ik lees niet dat je dit zelf wil. Ik zou iig zeggen als dat mij gezegd zou worden: laat mij maar voor mezelf zorgen, ik kies uw partner toch ook niet voor u uit?
Een meisje dat zelf om cadeautjes vraagt???? Die gaat je veel geld kosten. En ze zegt er ook nog bij wat ze hebben wil......nou ze kon wat mij betreft de boom in, ze werkt zelf maar voor een mc donald bon. Kan het niet zijn dat ze je onzekerheid ziet en hier misbruik van maakt?
Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik schat een jaar of 16? 2 x een blauwtje gelopen.......als je echt 16 bent dan ben je er echt vroeg bij! Geniet van vrienden en vriendinnen, steek tijd in studie en of werk, maak mooie reizen, geniet van je jeugd! Als je de ware tegenkomt dan merk je t gelijk, liefde is vooral géven, het is namelijk zaliger te geven dan te ontvangen! Zo'n meisje vráágt niet om cadeaus maar is blij verrast als je wat geeft. En zo'n meisje prikkelt niet, is er niet op uit om gevoelens in je los te maken maar is écht in je geïnteresseerd, maakt ook gevoelens in je los maar op een andere manier, zonder dat ze dit doorheeft!
Dit komt mij namelijk zeer bekend voor! Er was een situatie waarbij een onzekere jongen was. De meiden hadden afgesproken om hem langzamerhand steeds meer te prikkelen, terwijl ze totaal niet om hem gaven. Dat is nogal uit de hand gelopen, kan ik verder niets over zeggen. Ik vind dit verhaal erop lijken, alsof je baas en t meisje onder 1 hoedje spelen. Pas op, ga iig stevig in je schoenen staan! Je bent het waard om straks een zeer lieve vrouw te krijgen, en niet om nu uitgeprobeerd te worden en achter je rug om uitgelachen te worden door haar en collega's! Kijk uit, ik vertrouw t voor geen meter, denk dat je vrienden het bij het rechte eind hebben!
Als ze weer over je arm strijkt trek dan je arm terug, maak er een grap van: ongewenste intimiteiten, en ga rustig verder met je werk!
Ik ben echt geen kneusje dat vindt dat dit niet mag gebeuren maar er zit hier een naar luchtje aan!
Stop en zoek een andere baas! Tenminste......dit is mijn mening.

Hij zei wel dat hij haar al een jaar leuk vond. Ik kreeg het idee dat die baas hem wilde helpen. Deed m'n zwager ook wel eens als een vriend van 'm te verlegen was om iemand aan te spreken.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor coby6 » 18 apr 2018 19:56

weywey123 schreef:Ik snap je niet?
wat zou heel erg zijn?
wat kan je haast niet geloven?

Dat ze met je loopt te flirten om de draak met je te steken.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 18 apr 2018 20:10

coby6 schreef:Dat ze met je loopt te flirten om de draak met je te steken.

Ah,

Ja als ze nee zegt dan weet ik dat ze het alleen doet voor de cadeautjes.
niet dat ze er veel uithaalt want het zijn maar een paar chocoladenrepen.

daarom kan ik bijna niet geloven dat ze het faket dan zou ze bijna een jaar bezig zijn met faken om een chocoladereep.

misschien nog handig om te vermelden.
ze heeft een keer gevraagd aan mij of ik al een vriendin had of iemand op het oog had.
omdat ik toen niet wilde zeggen dat ik haar op het oog had zei ik nee.
toen zei zij zei oh dat is jammer.

^^ hier had ze geloof ik nog wel een vriend. weet ook niet of het een hint is maarja.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor coby6 » 18 apr 2018 21:41

weywey123 schreef:
daarom kan ik bijna niet geloven dat ze het faket dan zou ze bijna een jaar bezig zijn met faken om een chocoladereep.

:D Dan is het wel een hele bijzondere chocoladereep.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 18 apr 2018 21:45

coby6 schreef::D Dan is het wel een hele bijzondere chocoladereep.

Voor haar wel dan ja. Voor mij is het gewoon een milka reep.
Alleen om daar nou een jaar iemand zijn aandacht voor te vrage

Gebruikersavatar
elburger
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1112
Lid geworden op: 14 mar 2016 14:59

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor elburger » 19 apr 2018 15:16

Bij ons in Elburg zeggen ze dan: '"Ik zou de koe bij de horens pakken".
Stap gewoon op haar af en vraag wat nu precies de bedoeling is.
Moet daarbij wel vermelden dat wij Elburgers bekent staan als - bot -
Maar veel succes.
ongerechtigheden hadden de overhand over mij, maar onze overtredingen die verzoent Gij

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 19 apr 2018 20:04

elburger schreef:Bij ons in Elburg zeggen ze dan: '"Ik zou de koe bij de horens pakken".
Stap gewoon op haar af en vraag wat nu precies de bedoeling is.
Moet daarbij wel vermelden dat wij Elburgers bekent staan als - bot -
Maar veel succes.

Hi,

Ja zaterdag ga ik het vragen.

ik had het zoizo ook wel gevraagd waarschijnlijk alleen ik vond het opzich wel raar dat een meisje om cadeatjes vraagt.
En dat ze over mijn arm wrijft wat volgens mij overkomt als flirten terwilj ze een vriend had(het kan wel dat ze rond deze tijd ruzie had)

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 20 apr 2018 17:26

nog 1 vraagje.
is het slim om op de chocolade een briefje te plakken met haar naam erop en hartjes eronder?

of niet?


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten