wilt ze alleen aandacht of meer?

Moderators: Memmem, Moderafo's

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 17 apr 2018 12:19

ik werk in een restaurant. dit restaurant zit in een woonwarenhuis.

ik vind een meisje leuk op werk sinds dat ik daar werk eigenlijk al(ongeveer een jaar). Zij had echter toen een vriend.
na een maand ongeveer begon ze steeds meer tegen mij te praten en lachen we vaak naar elkaar als we elkaar aankijken(iets wat ze ook achter de kassa doet als ik aan de andere kant sta).
een leidinggevende wil graag dat ik een vriendin krijg en vroeg aan haar of zij iets met mij wilde. toen heeft dat meisje dus gezegd als (mijn naam) wilt dan wil ik ook wel. dit is ongeveer 2 maanden terug. Hierna heeft ze een paar keer om een valentijns cadeautje gevraagd. Hier ben ik toen echter niet op ingegaan en ook niks gekocht.

een maand geleden ongeveer was ik een hamburgers aan het maken en deed ik volgens hij iets fout. toen wreef ze over mijn arm en vroeg ze of zij het even mocht doen.

Eergisteren zei ze uit het niets dat twee medewerkers van het woonwarenhuis tegen haar hadden gezegd dat ze iets met mij moest nemen omdat wij een goede match zouden zijn omdat wij tegenpolen zijn. ze heeft hier geen vriend meer.

Ook zat ik gister ook even op mijn telefoon en kwam ze van de andere kant van het restaurant pakte mijn arm en gaf een tikje op mijn vingers.

Ook eergisteren waren we aan het omkleden en floot een oudere vrouw die daar werkt naar mij. toen zei dat meisje (mijn naam) is al mijn vriend.

Ook vroeg ze nog om een valentijnscadeautje en wilde graag chocola en een cadeaubon van de mcdonalds. (deze heb ik beide al gekocht)

Ik moest er vandaag heen om een contract te tekenen en kwam haar tegen.

zij stond achter de kassa en ze vroeg ik kan niet wachten op zaterdag.

Dus ik zei ik heb het cadeautje al heb er zelfs twee.

toen zei ze oh spannend ik ben benieuwd.

wat denken jullie als meisjes zijnde vind ze mij leuk of wilt ze gewoon aandacht?

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor Marnix » 17 apr 2018 12:33

Tjonge, volgens mij zou ik er wel wat van zeggen als mijn leidinggevenden / collega's me zo zouden proberen te koppelen :D

Maar goede vraag, best kans dat ze je leuk vindt maar er is natuurlijk geen garantie. Er is maar 1 manier om er achter te komen. Dus geef de cadeaus, zeg dat je haar leuk vindt en dan hoor je het vanzelf. Spannend, maar als je niets doet gebeurt er misschien ook niets. Dus zeg het haar gewoon, anders kom je er misschien nooit achter. :wink:
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor StillAwake » 17 apr 2018 12:36

ik zou allereerst een andere baan zoeken. Leidinggevenden die zich op deze wijze druk maken om je privéleven maken zich er ook druk om als het jou NIET uitkomt.
Daarnaast: wat wil jezelf?
Neem de gok als je het zelf wilt. In het beste geval loop je een blauwtje, in het slechtste geval krijg je een relatie ;-)
Herman Finkers zei ooit: "80% van de verkeringen loopt goed af. 20% eindigt in een huwelijk" ;-)
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 17 apr 2018 13:01

Marnix schreef:Tjonge, volgens mij zou ik er wel wat van zeggen als mijn leidinggevenden / collega's me zo zouden proberen te koppelen :D

Maar goede vraag, best kans dat ze je leuk vindt maar er is natuurlijk geen garantie. Er is maar 1 manier om er achter te komen. Dus geef de cadeaus, zeg dat je haar leuk vindt en dan hoor je het vanzelf. Spannend, maar als je niets doet gebeurt er misschien ook niets. Dus zeg het haar gewoon, anders kom je er misschien nooit achter. :wink:


StillAwake schreef:ik zou allereerst een andere baan zoeken. Leidinggevenden die zich op deze wijze druk maken om je privéleven maken zich er ook druk om als het jou NIET uitkomt.
Daarnaast: wat wil jezelf?
Neem de gok als je het zelf wilt. In het beste geval loop je een blauwtje, in het slechtste geval krijg je een relatie ;-)
Herman Finkers zei ooit: "80% van de verkeringen loopt goed af. 20% eindigt in een huwelijk" ;-)



ja ik zal haar eerst de chocola geven ze moet toch meelopen naar mijn auto aangezien het daar ligt.
Dan zal ik het geven en haar uitvragen als ze nee zegt heb ik de mcdonalds bonnen nog voor mijzelf als ze ja zegt geef ik ze.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor Marnix » 17 apr 2018 13:28

Of je gaat dan gewoon samen een burger eten, als stelletje of als vrienden ;) Of je kan natuurlijk denken: Ik vind je nog steeds leuk, zelfs als het niet wederzijds is, dus je mag de bonnen toch hebben :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 17 apr 2018 13:37

Marnix schreef:Of je gaat dan gewoon samen een burger eten, als stelletje of als vrienden ;) Of je kan natuurlijk denken: Ik vind je nog steeds leuk, zelfs als het niet wederzijds is, dus je mag de bonnen toch hebben :)

Dat kan ook het heeft me totaal 20 euro gekost dus dat is niet heel erg veel.

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor StillAwake » 17 apr 2018 14:22

Marnix schreef:Of je gaat dan gewoon samen een burger eten, als stelletje of als vrienden ;) Of je kan natuurlijk denken: Ik vind je nog steeds leuk, zelfs als het niet wederzijds is, dus je mag de bonnen toch hebben :)

Iets sjieker dan bij de Mac vergroot je kansen vermoedelijk ook aanzienlijk ;-)
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 17 apr 2018 14:26

StillAwake schreef:Iets sjieker dan bij de Mac vergroot je kansen vermoedelijk ook aanzienlijk ;-)



ja ik ga haar ook niet meenemen naar de mac als eerste date als het daarvan komt.
maar ze wilde bonnen van de mac dus die zal ik als ze ja zegt geven.

HvK91
Verkenner
Verkenner
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 dec 2017 09:46

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor HvK91 » 17 apr 2018 15:01

Hahahaha, hoe duidelijk moet een vrouw zijn? Ze zeggen wel eens dat mannen geen hints kunnen lezen, maar dit is toch wel heel erg.

Vrouwen zijn wel ingewikkeld, en dat zorgt ervoor dat je nooit 100% garantie hebt, maar ze heeft toch ongeveer alles uit de kast getrokken aan mogelijkheden die ze had om je duidelijk te maken dat ze je leuk vindt.

En ja, je hebt altijd vrouwen die issues hebben en zich net te laat bedenken dat ze je toch niet echt leuk vonden, maar dat merk je pas als je haar mee uit gevraagd hebt. Gewoon doen joh. Wat heb je te verliezen behalve waardigheid en zelfrespect? :P

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor coby6 » 17 apr 2018 15:12

HvK91 schreef:Hahahaha, hoe duidelijk moet een vrouw zijn? Ze zeggen wel eens dat mannen geen hints kunnen lezen, maar dit is toch wel heel erg.

Vrouwen zijn wel ingewikkeld, en dat zorgt ervoor dat je nooit 100% garantie hebt, maar ze heeft toch ongeveer alles uit de kast getrokken aan mogelijkheden die ze had om je duidelijk te maken dat ze je leuk vindt.

En ja, je hebt altijd vrouwen die issues hebben en zich net te laat bedenken dat ze je toch niet echt leuk vonden, maar dat merk je pas als je haar mee uit gevraagd hebt. Gewoon doen joh. Wat heb je te verliezen behalve waardigheid en zelfrespect? :P

:lol: Ja dit ligt er wel heel erg dik bovenop.

Yoshi

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor Yoshi » 17 apr 2018 15:26

Dit ligt er idd heel dik boeven op. Ze kan haast op geen enkele manier duidelijker maken dat ze je leuk vind. Succes.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 17 apr 2018 16:23

Bedankt voor de berichten.

Ik ga het zaterdag vragen.
Ik vroeg het me alleen of omdat je normaal niet op een valentijns cadeautje vraagt.

ook vond ik het raar dat ze tegen die leidinggevende al zei als (mijn naam) wilt wil ik ook terwijl ze nog een vriend had.

Daarom twijfelde ik.

Zaterdag ga ik het vragen en geef ik denk eerst die chocolade daarna vraag ik of ze iets wilt gaan drinken.

die macdonalds bonnen houdt ik nog wel even voor later denk ik.

Als ze toch nee zegt heb ik geen idee wat flirten dan wel is.

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor pindas83 » 17 apr 2018 17:43

weywey123 schreef:ik werk in een restaurant. dit restaurant zit in een woonwarenhuis.

ik vind een meisje leuk op werk sinds dat ik daar werk eigenlijk al(ongeveer een jaar). Zij had echter toen een vriend.
na een maand ongeveer begon ze steeds meer tegen mij te praten en lachen we vaak naar elkaar als we elkaar aankijken(iets wat ze ook achter de kassa doet als ik aan de andere kant sta).
een leidinggevende wil graag dat ik een vriendin krijg en vroeg aan haar of zij iets met mij wilde. toen heeft dat meisje dus gezegd als (mijn naam) wilt dan wil ik ook wel. dit is ongeveer 2 maanden terug. Hierna heeft ze een paar keer om een valentijns cadeautje gevraagd. Hier ben ik toen echter niet op ingegaan en ook niks gekocht.

een maand geleden ongeveer was ik een hamburgers aan het maken en deed ik volgens hij iets fout. toen wreef ze over mijn arm en vroeg ze of zij het even mocht doen.

Eergisteren zei ze uit het niets dat twee medewerkers van het woonwarenhuis tegen haar hadden gezegd dat ze iets met mij moest nemen omdat wij een goede match zouden zijn omdat wij tegenpolen zijn. ze heeft hier geen vriend meer.

Ook zat ik gister ook even op mijn telefoon en kwam ze van de andere kant van het restaurant pakte mijn arm en gaf een tikje op mijn vingers.

Ook eergisteren waren we aan het omkleden en floot een oudere vrouw die daar werkt naar mij. toen zei dat meisje (mijn naam) is al mijn vriend.

Ook vroeg ze nog om een valentijnscadeautje en wilde graag chocola en een cadeaubon van de mcdonalds. (deze heb ik beide al gekocht)

Ik moest er vandaag heen om een contract te tekenen en kwam haar tegen.

zij stond achter de kassa en ze vroeg ik kan niet wachten op zaterdag.

Dus ik zei ik heb het cadeautje al heb er zelfs twee.

toen zei ze oh spannend ik ben benieuwd.

wat denken jullie als meisjes zijnde vind ze mij leuk of wilt ze gewoon aandacht?


Ik denk dat ze gewoon aandacht wil... en gratis eten :wink:
Succes zaterdag!

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor coby6 » 17 apr 2018 17:51

weywey123 schreef:Bedankt voor de berichten.

Ik ga het zaterdag vragen.
Ik vroeg het me alleen of omdat je normaal niet op een valentijns cadeautje vraagt.

ook vond ik het raar dat ze tegen die leidinggevende al zei als (mijn naam) wilt wil ik ook terwijl ze nog een vriend had.

Daarom twijfelde ik.

Zaterdag ga ik het vragen en geef ik denk eerst die chocolade daarna vraag ik of ze iets wilt gaan drinken.

die macdonalds bonnen houdt ik nog wel even voor later denk ik.

Als ze toch nee zegt heb ik geen idee wat flirten dan wel is.

Die zegt echt geen nee hoor. Don't worry.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 17 apr 2018 19:01

pindas83 schreef:Ik denk dat ze gewoon aandacht wil... en gratis eten :wink:
Succes zaterdag!


Jij denkt er anders over dan de rest lees ik.
mag ik vragen waarom?


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten