wilt ze alleen aandacht of meer?

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor pindas83 » 20 apr 2018 17:49

weywey123 schreef:Jij denkt er anders over dan de rest lees ik.
mag ik vragen waarom?


Nee joh, die meid ziet jou wel zitten ik maakte maar een geintje.
Briefjes en hartjes komt op mij wat nichterig over, maar je geeft het niet aan mij en waarschijnlijk vind zij het wel helemaal leuk. Schattig noemen vrouwen dat vaak. Hoewel dit ook afhangt van de leeftijd denk ik. Is de vrouw in kwestie 40 dan denk ik niet dat ze dat nog erg kan waarderen maar is ze 15 weer wel denk :-k

Vrouwen zijn wat dat betreft onnavolgbaar. Aan de ene kant willen ze een liefhebbende, zorgzame, lieve en gevoelige man die over emoties kan praten en ze zelfs kan uiten. Maar aan de andere kant willen ze ook een stoere, sterke, zelfverzekerde macho die met de vuist op tafel kan slaan.
Voorlopig is dat voor jou nog niet aan de orde hoor maar dan komt het niet als een verrassing :wink:
Succes morgen!

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 20 apr 2018 18:14

pindas83 schreef:Nee joh, die meid ziet jou wel zitten ik maakte maar een geintje.
Briefjes en hartjes komt op mij wat nichterig over, maar je geeft het niet aan mij en waarschijnlijk vind zij het wel helemaal leuk. Schattig noemen vrouwen dat vaak. Hoewel dit ook afhangt van de leeftijd denk ik. Is de vrouw in kwestie 40 dan denk ik niet dat ze dat nog erg kan waarderen maar is ze 15 weer wel denk :-k

Vrouwen zijn wat dat betreft onnavolgbaar. Aan de ene kant willen ze een liefhebbende, zorgzame, lieve en gevoelige man die over emoties kan praten en ze zelfs kan uiten. Maar aan de andere kant willen ze ook een stoere, sterke, zelfverzekerde macho die met de vuist op tafel kan slaan.
Voorlopig is dat voor jou nog niet aan de orde hoor maar dan komt het niet als een verrassing :wink:
Succes morgen!


Hi,
Ze is net zoals ik 21. ik hoop echt heel erg dat ze het niet faket aangezien ze sommige dingen heeft gedaan terwijl ze nog een vriend had.
Het kaartje haal ik er wel af.

en gelukkig maakte je een grapje. mijn vrienden zijn nogal verdeeld of ze het faket of niet.

en dan nog mijn echt laatste vraag. en ik ben zoals je merkt echt meer dan een leek met meisjes. als ze ja zegt maak je die afspraak via whatsapp of gewoon gelijk.

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor pindas83 » 20 apr 2018 18:56

weywey123 schreef:Hi,
Ze is net zoals ik 21. ik hoop echt heel erg dat ze het niet faket aangezien ze sommige dingen heeft gedaan terwijl ze nog een vriend had.
Het kaartje haal ik er wel af.

en gelukkig maakte je een grapje. mijn vrienden zijn nogal verdeeld of ze het faket of niet.

en dan nog mijn echt laatste vraag. en ik ben zoals je merkt echt meer dan een leek met meisjes. als ze ja zegt maak je die afspraak via whatsapp of gewoon gelijk.


Zijn wij allen geen amateurs?! 8) :mrgreen:
Die maatjes zijn gewoon jaloers dat zij geen aandacht krijgen. Kijk, ik had ook nooit echt een antenne voor hints maar als ze je in het voorbij gaan je aanraken, geldt: hoe subtieler hoe serieuzer.
Dus als je een vuistslag in je maag krijgt moet je er niet teveel achter zoeken maar met een vinger van je schouder over je arm betekent dat je beet hebt.

Ik zou maar gelijk afspreken en zelf een voorstel doen. Boter bij de vis! :D

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 20 apr 2018 20:03

pindas83 schreef:Zijn wij allen geen amateurs?! 8) :mrgreen:
Die maatjes zijn gewoon jaloers dat zij geen aandacht krijgen. Kijk, ik had ook nooit echt een antenne voor hints maar als ze je in het voorbij gaan je aanraken, geldt: hoe subtieler hoe serieuzer.
Dus als je een vuistslag in je maag krijgt moet je er niet teveel achter zoeken maar met een vinger van je schouder over je arm betekent dat je beet hebt.

Ik zou maar gelijk afspreken en zelf een voorstel doen. Boter bij de vis! :D



Hi,

Dat over mijn arm wrijven is maar 1x gebeurd hoor. toen we samen in 1 deel van de keuken stonden.
Normaal staan we of niet bij elkaar of met meerdere mensen.

En ik ben wel next level leek.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor coby6 » 20 apr 2018 20:54

pindas83 schreef:Briefjes en hartjes komt op mij wat nichterig over, maar je geeft het niet aan mij en waarschijnlijk vind zij het wel helemaal leuk. Schattig noemen vrouwen dat vaak. Hoewel dit ook afhangt van de leeftijd denk ik. Is de vrouw in kwestie 40 dan denk ik niet dat ze dat nog erg kan waarderen maar is ze 15 weer wel denk :-k

:lol:
Iemand liep laatst op Facebook te klagen dat weinig mannen mooie romantische harten van bloemen maken in huis voor hun vrouw. Ze is 56. Volgens mij heeft ie het niet eens gezien, want hij was aan het vissen. :lol:

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 20 apr 2018 21:01

En ik zit er mee in mijn hoofd dat ze toch om een cadeautje herft gevraagd. Wat ik raar blijf vinden.

Alls ze dit niet had gedaan had ik geeneens een topic aangemaakt

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor StillAwake » 20 apr 2018 21:45

weywey123 schreef:nog 1 vraagje.
is het slim om op de chocolade een briefje te plakken met haar naam erop en hartjes eronder?

of niet?

Naam kan wel, voor de hartjes ga je je ooit schamen...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 20 apr 2018 21:56

StillAwake schreef:Naam kan wel, voor de hartjes ga je je ooit schamen...

Ik haal het er wel gewoon af.
Waar ik alleen nog wel in mijn hoofd zie of ze het faket of niet is dat ze wel om een cadeatje vraagg wat ik wel een beetje raar bkijf vinddn

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor coby6 » 20 apr 2018 22:22

weywey123 schreef:Ik haal het er wel gewoon af.
Waar ik alleen nog wel in mijn hoofd zie of ze het faket of niet is dat ze wel om een cadeatje vraagg wat ik wel een beetje raar bkijf vinddn

Je had het toch gevraagd? Als ze er zelf om vraagt vind ik ook raar, maar sommigen zien dat als blijk van liefde of zo. Ik las dat sommigen in Amerika op een eerste date een peperduur horloge gaven.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 20 apr 2018 22:59

coby6 schreef:Je had het toch gevraagd? Als ze er zelf om vraagt vind ik ook raar, maar sommigen zien dat als blijk van liefde of zo. Ik las dat sommigen in Amerika op een eerste date een peperduur horloge gaven.


Toen ze zei van dan moet jr wel een valentijns cadeatje kopen heb ik alleen gevraagd wat ze graag wilde hebben

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor coby6 » 20 apr 2018 23:20

weywey123 schreef:Toen ze zei van dan moet jr wel een valentijns cadeatje kopen heb ik appeen gevraagd wat ze graag wilde hebben

Oh, ja ik vind het raar als iemand om een cadeau vraagt, maar ja, een Valentijnscadeautje voor het idee en ze moet geen duur cadeau. Als ze continu om dingen zou vragen, zou ik zeggen toedeledokie. Die vrouwen heb je wel die continu dingen moeten hebben of bloemen als blijk van liefde. Irritant. Had ooit een vriend die dan zo ging zeuren dat ie wel graag een xbox wilde en dure troep en dat kocht ik dan ook nog, knettergek.

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 20 apr 2018 23:24

coby6 schreef:Oh, ja ik vind het raar als iemand om een cadeau vraagt, maar ja, een Valentijnscadeautje voor het idee en ze moet geen duur cadeau. Als ze continu om dingen zou vragen, zou ik zeggen toedeledokie. Die vrouwen heb je wel die continu dingen moeten hebben of bloemen als blijk van liefde. Irritant. Had ooit een vriend die dan zo ging zeuren dat ie wel graag een xbox wilde en dure troep en dat kocht ik dan ook nog, knettergek.

Ze zeurt er niet heel erg om.
Ik was er vandaag om even te eten toen zei ze wel weer morgen niet je valentijnscadeatje vergeten heh.

Dusja ik weet niet of ze het alleen voor de chocola doet ofniet

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor coby6 » 20 apr 2018 23:56

weywey123 schreef:Ze zeurt er niet heel erg om.
Ik was er vandaag om even te eten toen zei ze wel weer morgen niet je valentijnscadeatje vergeten heh.

Dusja ik weet niet of ze het alleen voor de chocola doet ofniet

Dat sowieso niet. Het is geen klein kind.
Ik denk dat het gewoon een hint is dat ze je leuk vindt, ook omdat het voor Valentijn is.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor coby6 » 21 apr 2018 00:47

StillAwake schreef:Naam kan wel, voor de hartjes ga je je ooit schamen...

Het is voor Valentijn. Dat is altijd met hartjes. Ik dacht: doe dan van die Valentijnsdingen, dat is automatisch met hartjes, maar dat is natuurlijk niet meer te koop. Valentijn is toch 14 februari? Zit ze nu al die tijd al te wachten?

weywey123
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 apr 2018 12:18

Re: wilt ze alleen aandacht of meer?

Berichtdoor weywey123 » 21 apr 2018 06:02

coby6 schreef:Het is voor Valentijn. Dat is altijd met hartjes. Ik dacht: doe dan van die Valentijnsdingen, dat is automatisch met hartjes, maar dat is natuurlijk niet meer te koop. Valentijn is toch 14 februari? Zit ze nu al die tijd al te wachten?


Ja ze zit er al die tijd al op te wachten


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten