Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Moderators: Memmem, Moderafo's

mohamed

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor mohamed » 31 mar 2018 15:13

Marnix schreef:En waaruit maak je op dat dat ook voor hem geldt? Dat hij andere dingen spannend vind dan de gemiddelde Nederlander maakt hem nog niet verslaafd of zo. Als hij dit bij zijn vriendin aantrekkelijk vindt is er niet echt een probleem. Als hij bij iedere vrouw in een kostuum opgewonden wordt is er inderdaad wel een probleem. Maar dat zegt hij nergens. En of hij het zelf als een probleem ziet, dat kan. Zoals ik al zei, misschien moet hij het nog accepteren. Op een bepaalde leeftijd spiegelen mensen zich vaak aan de maatschappij en vinden ze anders zijn dan gemiddeld een probleem. En vaak groeien mensen daar wel overheen.

Wel jammer dat de topicstarter niet meer reageert en daar wat over zegt. Maar het is jouw vooroordeel als je het met een verslaving vergelijkt. Misschien moet je eerst je verdiepen in het verschil tussen verslaving en genetische afwijkingen....

Nog nooit gehoord van een trol? ;)

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor Chaya » 31 mar 2018 15:18

mohamed schreef:Maar de wet waar jij aan refereert stelt geen dominee's aan om mensen met elkaar in de echt te verbinden. Voor die wet ben jij ongehuwd en getuig je tegen jezelf dat je zondigt. Beter leer je dat niemand rechtvaardig wordt uit de werken van de wet! Foei! [-X

Lees jij eens wat minder selektief je Bijbel. En verander je onderschrift eens, want dat is zo niet passend.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

mohamed

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor mohamed » 01 apr 2018 16:11

Chaya schreef:Lees jij eens wat minder selektief je Bijbel. En verander je onderschrift eens, want dat is zo niet passend.

Wanneer ik mijn onderschrift verander is niet aan jou om te bepalen, maar je mag je mening natuurlijk altijd geven. Wat vind je van Gal 4:16?

Ben ik dan uw vijand geworden, u de waarheid zeggende?

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor irmo » 03 apr 2018 08:29

Johan100 schreef:Welke vragen? Wanneer was ik onvriendelijk? Ik zeg niet dat ik nooit onvriendelijk ben geweest...maar dat was vast in het verleden een reactie op jouw vervelende gedrag, maar help me even herinneren welke vragen openstaan, dan probeer ik je vragen alsnog te beantwoorden. Jij kan er anders ook wat van. Toch vind ik het eigenlijk wel opmerkelijk hoe je benefietdiner erop aan kan spreken, maar je het zelf ook doet.




Heejj....Maar, maar...ik had hier voor de pasen een hele reactie op getypt! Snif...schijnbaar issie verdwenen.

Anyway, geen zin om de hele lap tekst te herhalen. Ik zou zeggen zoek even terug in mijn bijdragen dan kom je mijn topic vanzelf tegen.

mohamed

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor mohamed » 03 apr 2018 09:00

Helaas zijn mensen niet perfect, dus daarom krijgen we allemaal af en toe reacties die weinig charmant zijn en maken we ons daar ook schuldig aan. Zolang we daar niet in volharden zeg ik: vergeven en vergeten en weer door.

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor irmo » 03 apr 2018 12:18

Ligt niet aan mensen hoor...eerder aan het zwarte gat waar alle dingen in verdwijnen :P

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor Memmem » 03 apr 2018 13:18

Omdat de topicstarter niet meer reageert en er al veel is gezegd gooi ik dit topic op slot. Topicstarter mag mij via pb vragen voor heropening.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron