Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Moderators: Memmem, Moderafo's

stitchke
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2018 08:54

Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor stitchke » 25 mar 2018 09:29

k ben een jongen van 30 jaar nu..

Maar ik zit met een 2 tal rare fetish of hoe je het kan noemen..
Ik wordt namelijk heel opgewonden van meisjes costumes of thema pakjes (bv maid, sailor, school,..enz) en ook zo meesteres outfit of andere sexy uitdagend meisjeskledij. Ik ben nu al blij dat me vriendin het af en toe eens wilt aandoen voor me .. als me vriendin het een tijd niet aandoet dan heb ik bijna de drang om het zelf bijna aan te doen.en ook wordt ik enorm opgewonden om vernederd te worden !!!.. het is niet juist maar het voelt raar maar waar heel goed aan.. ma hoe komt dat ik dit zo leuk vindt?? Of scheelt er dan echt iets met me?? Want weet natuurlijk dat dit niet normale zaken zijn.. aub hoop dat u er een antwoord voor hebt..

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor benefietdiner » 25 mar 2018 12:34

stitchke schreef:k ben een jongen van 30 jaar nu..

Maar ik zit met een 2 tal rare fetish of hoe je het kan noemen..
Ik wordt namelijk heel opgewonden van meisjes costumes of thema pakjes (bv maid, sailor, school,..enz) en ook zo meesteres outfit of andere sexy uitdagend meisjeskledij. Ik ben nu al blij dat me vriendin het af en toe eens wilt aandoen voor me .. als me vriendin het een tijd niet aandoet dan heb ik bijna de drang om het zelf bijna aan te doen.en ook wordt ik enorm opgewonden om vernederd te worden !!!.. het is niet juist maar het voelt raar maar waar heel goed aan.. ma hoe komt dat ik dit zo leuk vindt?? Of scheelt er dan echt iets met me?? Want weet natuurlijk dat dit niet normale zaken zijn.. aub hoop dat u er een antwoord voor hebt..

Beste jongen van 30 jaar.
Jij bent één van diegenen die een parafilie heeft.
Parafilie is de verzamelnaam van een groep seksuele gedragingen of fantasieën die over het algemeen als afwijkend van de heersende normen worden beschouwd. De parafilieën lopen uiteen van voor andere mensen geheel onschadelijke gedragingen tot zeer schadelijke, en daartoe mogelijk leidende fantasieën.

Voorbeelden zijn: seksuele opwinding door voorwerpen (fetisjisme), (gespeeld) agressief of vernederend gedrag, maar ook seksuele handelingen met kinderen en seksueel gedrag zonder instemming van de partner behoren tot het spectrum. Als het seksueel gedrag leidt tot ernstige problemen tussen een persoon en zijn omgeving, kan sprake zijn van een psychische aandoening.

Deze informatie is van Wikipedia en lees het eens rustig door.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Parafilie

als ik je informatie lees kun je denk ik ingedeeld worden bij Algolagnie / Masochisme? https://nl.wikipedia.org/wiki/Algolagnie

Yoshi

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor Yoshi » 25 mar 2018 15:06

Zoals benefietdiner al aangeeft is het vanuit de psychologie verklaarbaar.
Het hoeft ook geen probleem te zijn zolang je partner het ook leuk vind. Wat je samen in de slaapkamer doet moet je zelf weten.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor Mortlach » 25 mar 2018 15:09

stitchke schreef:k ben een jongen van 30 jaar nu..

Maar ik zit met een 2 tal rare fetish of hoe je het kan noemen..
Ik wordt namelijk heel opgewonden van meisjes costumes of thema pakjes (bv maid, sailor, school,..enz) en ook zo meesteres outfit of andere sexy uitdagend meisjeskledij. Ik ben nu al blij dat me vriendin het af en toe eens wilt aandoen voor me .. als me vriendin het een tijd niet aandoet dan heb ik bijna de drang om het zelf bijna aan te doen.en ook wordt ik enorm opgewonden om vernederd te worden !!!.. het is niet juist maar het voelt raar maar waar heel goed aan.. ma hoe komt dat ik dit zo leuk vindt?? Of scheelt er dan echt iets met me?? Want weet natuurlijk dat dit niet normale zaken zijn.. aub hoop dat u er een antwoord voor hebt..


Beste,

(pro-tip: op je 30ste ben je man, geen jongen meer)

Scheelt er iets aan je? Het goede nieuws is: waarschijnlijk niet!

Zoals benefiet al heeft aangegeven, heb je een of meer parafiliën, en sterker nog, die van jou zijn zo veelvoorkomend dat er speciale verenigingen voor zijn opgericht. De seksualiteits- en intimiteitsbeleving van mensen is net als personen zelf oneindig gevarieerd en individueel. Helaas zijn veel vormen door de maatschappij taboe verklaard, maar dat maakt ze nog niet verkeerd (en juist het taboe maakt het extra spannend, natuurlijk). Zolang je er niemand kwaad mee doet, incluis jezelf, zou ik me er niet al te veel zorgen om maken.

Fetishes zijn eigenlijk alleen echt een probleem als je de objecten boven de mensen stelt - als je als het ware vergeet dat je partner een persoon is met echte gevoelens en behoeften. Maar als je partner er ook van geniet, wat is het probleem dan precies? Er zal ongetwijfeld veel moeten worden gepraat: over wat het met jou doet, wat het met haar doet, wat de wensen en verlangens (van beide) zijn, wat je wel en niet wilt uitproberen. Net als met alles is het zoeken naar de vorm die voor jullie beiden wérkt en dan maakt het toch niet uit wat anderen er eventueel van vinden?

Veel succes!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor Johan100 » 25 mar 2018 17:20

stitchke schreef:k ben een jongen van 30 jaar nu..

Maar ik zit met een 2 tal rare fetish of hoe je het kan noemen..
Ik wordt namelijk heel opgewonden van meisjes costumes of thema pakjes (bv maid, sailor, school,..enz) en ook zo meesteres outfit of andere sexy uitdagend meisjeskledij. Ik ben nu al blij dat me vriendin het af en toe eens wilt aandoen voor me .. als me vriendin het een tijd niet aandoet dan heb ik bijna de drang om het zelf bijna aan te doen.en ook wordt ik enorm opgewonden om vernederd te worden !!!.. het is niet juist maar het voelt raar maar waar heel goed aan.. ma hoe komt dat ik dit zo leuk vindt?? Of scheelt er dan echt iets met me?? Want weet natuurlijk dat dit niet normale zaken zijn.. aub hoop dat u er een antwoord voor hebt..

Beste,

Ga naar de Heere Jezus toe en laat je leiden door Zijn Geest. Vraag om de Heilige Geest, alleen zo kan je tot eer van God leven.
Alleen Hij kan je afhelpen van zondige, ongezonde behoeften die niet tot eer van God zijn en Hij kan en wil je vrij maken in Christus van de slavernij der zonde. En neem niet alle reacties serieus, er 'loopt' hier van alles rond op refoweb.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Yoshi

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor Yoshi » 25 mar 2018 19:02

Je wilt toch niet serieus beweren dat jij enkel tot eer van God geslachtsgemeenschap hebt met je partner. Dat wil zeggen dat je dus enkel voor het verwekken van een x aantal kinderen geslachtsgemeenschap hebt, en dan gewoon standje missionarishouding en het liefst zo snel mogelijk met zo min mogelijk plezier of genot. Dat maak je mij niet wijs.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor Mortlach » 25 mar 2018 20:11

Kom, het orthodoxe standpunt mag natuurlijk ook worden gehoord. :-oo
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor benefietdiner » 25 mar 2018 20:40

Yoshi schreef:Je wilt toch niet serieus beweren dat jij enkel tot eer van God geslachtsgemeenschap hebt met je partner. Dat wil zeggen dat je dus enkel voor het verwekken van een x aantal kinderen geslachtsgemeenschap hebt, en dan gewoon standje missionarishouding en het liefst zo snel mogelijk met zo min mogelijk plezier of genot. Dat maak je mij niet wijs.

:mrgreen:
We hebben een prachtig bloot- of seksueel blad / boek in de Bijbel staan namelijk het Hooglied.
En naar mijn mening gaat dat toch wel verder dan standje missionarishouding.

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1465
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor hans0166 » 25 mar 2018 20:52

Johan100 schreef: En neem niet alle reacties serieus, er 'loopt' hier van alles rond op refoweb.


Ik kan gewoonweg niet alle vragen serieus nemen... er loopt van alles rond in de wereld :)

Nee sorry.. kom op zeg, een vent van 30 geen enkele indicatie van een religieuze worsteling hierover, en dan toch op refoweb?... eh nee...

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23521
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor Marnix » 26 mar 2018 09:43

Johan100 schreef:Beste,

Ga naar de Heere Jezus toe en laat je leiden door Zijn Geest. Vraag om de Heilige Geest, alleen zo kan je tot eer van God leven.
Alleen Hij kan je afhelpen van zondige, ongezonde behoeften die niet tot eer van God zijn en Hij kan en wil je vrij maken in Christus van de slavernij der zonde. En neem niet alle reacties serieus, er 'loopt' hier van alles rond op refoweb.


Toch even serieus hier op verder gaan. Johan100, waar zit precies het probleem? Seks hebben is op zich niet zondig (daar kan je je vast in vinden) en samen daarvan genieten ook niet (ben je het vast ook wel mee eens) maar wat is dan de zonde? De outfits? Je aantrekkelijk kleden voor de ander (of het nou lingerie is of een outfit) lijkt me toch ook niet zo'n punt?

Vernederd vind ik zelf nog wel wat lastiger (omdat dat volgens mij een stuk verder gaat dan dat de een een leidende of commanderende rol heeft en de ander juist een wat meer "slaafse" rol. Het blijft natuurlijk wel een rollenspel waarbij beiden zich als het goed is totaal niet gekwetst voelen en als beiden op die manier van seks genieten denk ik niet dat dat verkeerd is, hoewel ik denk dat je er ook te ver in kan gaan en het niet meer goed is. Maar nogmaals, waar zit precies je moeite?
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor benefietdiner » 26 mar 2018 09:49

Johan 100 schreef: Beste,

Ga naar de Heere Jezus toe en laat je leiden door Zijn Geest. Vraag om de Heilige Geest, alleen zo kan je tot eer van God leven.
Alleen Hij kan je afhelpen van zondige, ongezonde behoeften die niet tot eer van God zijn en Hij kan en wil je vrij maken in Christus van de slavernij der zonde. En neem niet alle reacties serieus, er 'loopt' hier van alles rond op refoweb.
hans0166 schreef:Ik kan gewoonweg niet alle vragen serieus nemen... er loopt van alles rond in de wereld :)

Nee sorry.. kom op zeg, een vent van 30 geen enkele indicatie van een religieuze worsteling hierover, en dan toch op refoweb?... eh nee...
Een beetje invoelingsvermogen zou op zijn plaats zijn. Het onderwerp van de topicstarter is, zeker in reformatorische huizen, moeilijk of niet bespreekbaar. Dat moeilijk bespreekbare hebben we ook gezien met het aanverwante onderwerp homofilie. Dat onderwerp is op refo-web totaal gedeletet terwijl er veel mee tobben in reformatorische kringen.

Het onderwerp parafilie (dat is, een onderdeel van hetgeen, wat de topicstarter onder de aandacht wil brengen) staat nog veel verder af van het onderwerp homofilie, of sterker nog, veel begrijpen hier echt geen hout van uit reformatorische huizen en dan krijg je reacties zoals Johan100 en hans0166.

Als je er niets vanaf weet of nog nooit van gehoord heeft reageer dan niet met een afwijzend vroom gebaar wat nergens op slaat omdat je er onbekend mee bent.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23521
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor Marnix » 26 mar 2018 10:50

Ja mee eens. Ik denk dat mensen vaak geneigd zijn om hun eigen kijk op dingen tot maatstaf te verheffen. Alles wat dan buiten gewoon seks hebben op de slaapkamer gebeurt wordt dan al snel "zondige begeerte" en "slecht". Puur omdat ze er zelf anders tegenaan kijken. Nou heb ik het zelf ook niet zo op rollenspellen in de slaapkamer, maar is het daarmee zonde? Waarom? Wat is dan precies de maatstaf?
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor Johan100 » 26 mar 2018 11:39

benefietdiner schreef:Een beetje invoelingsvermogen zou op zijn plaats zijn. Het onderwerp van de topicstarter is, zeker in reformatorische huizen, moeilijk of niet bespreekbaar. Dat moeilijk bespreekbare hebben we ook gezien met het aanverwante onderwerp homofilie. Dat onderwerp is op refo-web totaal gedeletet terwijl er veel mee tobben in reformatorische kringen.

Het onderwerp parafilie (dat is, een onderdeel van hetgeen, wat de topicstarter onder de aandacht wil brengen) staat nog veel verder af van het onderwerp homofilie, of sterker nog, veel begrijpen hier echt geen hout van uit reformatorische huizen en dan krijg je reacties zoals Johan100 en hans0166.

Als je er niets vanaf weet of nog nooit van gehoord heeft reageer dan niet met een afwijzend vroom gebaar wat nergens op slaat omdat je er onbekend mee bent.

On-ge-loof-lijk. Waaruit blijkt uit mijn reactie dat ik geen invoelingsvermogen heb w.b.t. dit onderwerp? Of heb je het over de reactie van Hans0166?
Ten tweede, je suggereert dat ik er geen hout van begrijp?
Ten derde, wie zegt dat Hans en ik van reformatorische huize komen?
En ten laatste, Weet ik er niets van af en reageer ik met een afwijzend vroom gebaar als ik zeg dat de Geest ons alleen kan verlossen van de slavernij der zonde?

Trieste reactie, zegt mij genoeg waar jij zelf staat.


Voegt allemaal niets toe. Het is niet de eerste keer dat je op deze manier reageert. Reageer nu gewoon inhoudelijk. A.u.b.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor Johan100 » 26 mar 2018 11:57

Johan100 schreef:Beste,

Ga naar de Heere Jezus toe en laat je leiden door Zijn Geest. Vraag om de Heilige Geest, alleen zo kan je tot eer van God leven.
Alleen Hij kan je afhelpen van zondige, ongezonde behoeften die niet tot eer van God zijn en Hij kan en wil je vrij maken in Christus van de slavernij der zonde. En neem niet alle reacties serieus, er 'loopt' hier van alles rond op refoweb.

Marnix schreef:

Toch even serieus hier op verder gaan. Johan100, waar zit precies het probleem? Seks hebben is op zich niet zondig (daar kan je je vast in vinden) en samen daarvan genieten ook niet (ben je het vast ook wel mee eens) maar wat is dan de zonde? De outfits? Je aantrekkelijk kleden voor de ander (of het nou lingerie is of een outfit) lijkt me toch ook niet zo'n punt?

Vernederd vind ik zelf nog wel wat lastiger (omdat dat volgens mij een stuk verder gaat dan dat de een een leidende of commanderende rol heeft en de ander juist een wat meer "slaafse" rol. Het blijft natuurlijk wel een rollenspel waarbij beiden zich als het goed is totaal niet gekwetst voelen en als beiden op die manier van seks genieten denk ik niet dat dat verkeerd is, hoewel ik denk dat je er ook te ver in kan gaan en het niet meer goed is. Maar nogmaals, waar zit precies je moeite?


Allereerst wil ik even zeggen dat ik met mijn laatste opmerking bedoelde dat waarschijnlijk tegen de verwachting in van topicstarter/vraagsteller, terwijl hij zijn gedrag als een probleem ervaart, gelijk dit gedrag gestimuleerd wordt.
Daarvoor komt vraagsteller niet op een reformatorisch forum. Je zou dan verwachten dat er serieus met zijn probleem omgegaan wordt, maar het tegendeel blijkt waar te zijn. Ik wil hem er even op attenderen dat hier van alles 'rondloopt'.

Dan jouw opmerkingen. Vraagsteller zit met een probleem en komt hier niet zomaar om zijn vraag voor te leggen, hij geeft aan dat hij heel opgewonden raakt van meisjes kostuums of thema pakjes. Het lijkt zijn leven te beheersen. Verder geeft hij aan dat hij heel opgewonden raakt van meesteres outfits (sm?) en uitdagende kleding. Uitdagende kleding stimuleren zondige gedachten, gedachten die niet bij God brengen, maar ervan af en verzoeken het zondige vlees. Hij wordt beheerst door deze kledij en als je beheerst wordt door iets wil dat zeggen dat je een slaaf bent daarvan.
Hij is blij als zijn vriendin het af en toe aan wilt trekken en anders heeft hij de drang om het zelf aan te trekken. Een jongeman in meisjeskledij.
Opgewonden om vernederd te worden, dan zit er iets psychisch en geestelijk niet helemaal goed. Hier zitten zondige lusten achter.
Dit bedoelt de Heere Jezus niet hoor, als Hij zegt, 'vernedert uzelf en u zal verhoogt worden'.
Vraagsteller geeft aan dat zijn gedrag niet juist is, en weet dat dit niet normale zaken zijn. Hij heeft er last van en lijkt er onder te lijden.
Over invoelingsvermogen gesproken.

En dan wordt het vervolgens even flink gestimuleerd op een reformatorisch forum.
En moet ik op een reformatorisch forum mijn reactie gaan uitleggen. Men verstaat het niet.

Ik geef liever eerlijk aan dat we van nature slaven van de zonde zijn en dat de Heilige Geest ons kan vrijmaken van alles wat ons knelt en van de macht der zonde. Het heersen van de zonde. En dat we alleen zo tot eer van God kunnen leven. We moeten in Christus zijn.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Fetish voor vernedering en meisjesoutfits!

Berichtdoor Chaya » 26 mar 2018 13:25

Johan100 schreef:En dan wordt het vervolgens even flink gestimuleerd op een reformatorisch forum.
En moet ik op een reformatorisch forum mijn reactie gaan uitleggen. Men verstaat het niet.

Verbaast jou dat nog dan?
Johan100 schreef:Ik geef liever eerlijk aan dat we van nature slaven van de zonde zijn en dat de Heilige Geest ons kan vrijmaken van alles wat ons knelt en van de macht der zonde. Het heersen van de zonde. En dat we alleen zo tot eer van God kunnen leven. We moeten in Christus zijn.

Precies!
Het wordt weer goedgepraat en bedekt, onder het mom van christelijke vrijheid. Wat het niet is!
Seksuele gemeenschap hoort plaats te vinden tussen gehuwden, dat is bijbels!
En alles wat er anders gezegd wordt, is dat niet.
Komen juist veel zonden niet voort uit overtreding van het zevende gebod? Begeerte, wellust.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten