Wanneer weet je dan dat je "iets" hebt?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Vanaedhelion
Verkenner
Verkenner
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 jan 2003 10:48
Locatie: Veenendaal

Wanneer weet je dan dat je "iets" hebt?

Berichtdoor Vanaedhelion » 17 sep 2003 10:14

Wanneer weet je dan dat je iets hebt? Wanneer vraag je je verkering? Wanneer is het aan?

Wie kan mij wat verduidelijking geven?

Gebruikersavatar
ahuibers
Majoor
Majoor
Berichten: 1729
Lid geworden op: 04 feb 2003 14:14
Locatie: Midden nederland

Berichtdoor ahuibers » 17 sep 2003 10:51

als je allebei van menig bent dat het aan is,

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 17 sep 2003 10:54

Als de tijd er rijp voor is vraag je verkering :mrgreen:

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 17 sep 2003 11:09

Ikke21 schreef:Als de tijd er rijp voor is vraag je verkering :mrgreen:

Zo ging dat toen je 14 was. Ik vrees dat ik daar gigantisch op zou afknappen. Nee, voor mijn gevoel zou een relatie moeten worden bezegeld met een kus.

Gebruikersavatar
Ikke21
Majoor
Majoor
Berichten: 1644
Lid geworden op: 28 mar 2003 12:00

Berichtdoor Ikke21 » 17 sep 2003 11:11

nou sorry, maar ik ben blij dat mijn vriend nog echt verkering heeft gevraagd, en oke niet op de manier wil je verkering met me.... maar wel een vraag en niet zo van oke we zoenen en we hebben verkering, dat zou ik dus echt niet leuk vinden!!!

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 sep 2003 11:24

uuuuh, ja dat was bij ons ook de vraag. Toen hebben we maar een datum geprikt, zo van: toen ongeveer was het wel aan. Ik heb hem geloof ik nog wel wat gevraagd, maar dat was eigenlijk niet meer nodig. En daarna zijn er ook nog heel wat strubbelingen geweest... nouja daarover zal ik niet uitwijden ;)

Gebruikersavatar
Tirreg
Mineur
Mineur
Berichten: 240
Lid geworden op: 10 dec 2002 10:01
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 13 nov 2003 13:58

dus het wordt meestal wel gevraagd? maar ik snap wel dat dat niet zoiets is van ik ga even naar haar toe en vraag verkering. natuurlijk moet je al veel samen hebben gedaan. en elkaar al wat kennen.

Gebruikersavatar
M@rije
Luitenant
Luitenant
Berichten: 630
Lid geworden op: 04 mei 2003 12:37
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor M@rije » 13 nov 2003 14:26

Ik denk niet dat verkering op 1 bepaalde datum hoeft te beginnen. het is een periode waarin je elkaar leert kennen. maar je bent dan natuurlijk wel meer geinteresseerd in de ander, dan voor alleen een vriendschap. en daar kun je het toch met elkaar over hebben? tenminste, als je een goede vertrouwensband met elkaar hebt.
Engaged @ 07-01-2005

Gebruikersavatar
janneke
Sergeant
Sergeant
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:05
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 13 nov 2003 14:46

Als t goed is gaat t op een gegeven moment vanzelf, toch? Tis denk ik niet zo dat je op een avond denkt: Zo, nu ga ik eens even naar hem/haar toen om " verkering" te vragen! Dat gebeurt gewoon...

colourgirl

Berichtdoor colourgirl » 13 nov 2003 16:31

Storyteller schreef:
Ikke21 schreef:Als de tijd er rijp voor is vraag je verkering :mrgreen:

Zo ging dat toen je 14 was. Ik vrees dat ik daar gigantisch op zou afknappen. Nee, voor mijn gevoel zou een relatie moeten worden bezegeld met een kus.


Hmm, hoevaak wordt'r tegenwoordig niet "zomaar" gezoend?! Dat houd dan écht niet altijd in dat je dan verkering hebt!!!!

Het leukste is toch als het op een dag echt gevraagd word, een beetje onverwacht nog, zeg maar, zodat je elke keer precies kunt uitrekenen hoelang je verkering hebt (yippie, we hebben al 3maanden enz) :lol:

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 nov 2003 17:10

Klopt, omdat ik getallenfreak ben (en nee, in een studie wiskunde kom je echt niet zoveel cijfers tegen, eerder veel rare letters die een normaal mens nooit gebruikt) vind ik het leuk om het ook een beetje uit te rekenen. Een tijdje geleden zaten we op 1 jaar, 1 maand, 1 week en 1 dag. (Overigens ontdekten we dat pas op die dag zelf.) Nu is 't 1 jaar, 2 maanden en uh 4 dagen. Verder vond ik de datum 9-9 leuk en voor Borkdude is het makkelijk te onthouden.

Sabra
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3115
Lid geworden op: 04 apr 2003 15:00

Berichtdoor Sabra » 13 nov 2003 17:33

Wat ook grappig is, dat ik precies 13 maanden, en 13 dagen een relatie heb gehad. Maar dat terzijde.

Wanneer is iets aan? Dat is bij iedereen natuurlijk weer anders, voor sommige is het na innig tongzoenen, voor andere met het uitspreken ervan. De meeste mensen echter die ik ken zien een relatie echter als er voor het eerst gezoend wordt (en beiden natuurlijk ook verliefd op elkaar zijn).

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 nov 2003 18:29

Sabra schreef:Wat ook grappig is, dat ik precies 13 maanden, en 13 dagen een relatie heb gehad. Maar dat terzijde.

En bij mij is het twee keer op vrijdag de dertiende uitgegaan.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 nov 2003 19:29

Sabra schreef: De meeste mensen echter die ik ken zien een relatie echter als er voor het eerst gezoend wordt (en beiden natuurlijk ook verliefd op elkaar zijn).



dat is voor mij hetzelfde... ik zou echt niet zoenen met iemand op wie ik niet verliefd ben....

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 nov 2003 19:32

trijntjejohanna schreef:
Sabra schreef: De meeste mensen echter die ik ken zien een relatie echter als er voor het eerst gezoend wordt (en beiden natuurlijk ook verliefd op elkaar zijn).



dat is voor mij hetzelfde... ik zou echt niet zoenen met iemand op wie ik niet verliefd ben....

Dat moet je ook niet doen, want dat is vies.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 84 gasten