Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 feb 2017 17:04

Hier geen horloges, leef zelf ook zonder tijd. We eten ergens rond 5 uur en zo gaat het met alles.

Btw.. we zijn nooit ergens te laat.. maar rommelen bijtijds die kant op.

Met namr in vakanties als niks hoeft.. dan hoeft er ook echt niks.... relaxter kan dan niet.. merk dat structuurloze rondhobbelen veel meeer rust geeft..

We eten ook heerlijk zeer tegen alle pedagogen in op de bank kijkend naar nijntje.. ditwas gister en eergeistwr. Vandaag toch netjes aan tafel na heerlujk buiteb de boel te hebben gesopt.. en een poging om bij de ike a gratis te eten met de kids.
We zijn maar naar de mac gegaan. Wat een idiote drukte zeg

De vakantie is alweer om... voor mij idee amper begonnen. Nu een lange ruk naar de meiweek en dan rommelen we zo naar de zomervakantie.. ongelofelijk!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 feb 2017 09:28

jaccootje85 schreef:Nou TJ...we kunnen elkaar de hand geven. Voorlopig ben ik ook uit de running. Vanavond naar de eerste hulp geweest en morgen terug komen voor foto's maken. De dokter dacht aan een gescheurde of gebroken knieschijf...
Met de kleine achter op de fiets onderuit gegaan. N.orah heeft gelukkig niks, zag alleen lijkbleek van de schrik.

oei vervelend zeg ! hoe gaat het nu?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 feb 2017 09:32

juffiejuf schreef:@ TJ; heb je veel hulp in huis? Hoop het wel voor je!

.

Nee, geen hulp in huis. Rr waren genoeg mensen die het aangeboden hebben, maar wij hebben eerst gekeken waar we evt tegenaan zouden lopen en hulp bij nodig zouden hebben. We zijn niks tegengekomen :wink: we konden ons met ons zessen prima redden ! Tobias mocht thuis werken, dus die heeft 7 weken thuis gewerkt en afgelopen week is hij voor het eerst weer naar z'n werk gegaan. De kinderen hadden toen vakantie. Ik werd wel meteen in het diepe gegooid, want de kinderen en ik werden allemaal achter elkaar ziek ](*,) ](*,) Maar we hebben ons prima gered!

Ik mag sinds een week of 3/4 mijn voet weer (gedeeltelijk) belasten! De eerste dagen kon ik mijn voet nog niet eens op de grond zetten, maar nu kan in in huis al op 1 kruk lopen. Buiten gebruik ik nog wel 2 krukken !

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor jaccootje85 » 26 feb 2017 13:46

trijntjejohanna schreef:oei vervelend zeg ! hoe gaat het nu?


Het gaat gelukkig wel al wat beter maar kan m'n knie nog niet buigen. Dat is wel vervelend want ik loop nu als een houten klaas :lol: En in/uit de auto stappen is ook zo leuk, maar niet heus. En op de fiets wordt het em ook nog niet dus t is veel in/om t huis mezelf bezighouden en op tijd m'n been omhoog leggen tegen t vocht. Gelukkig is de wond op de bewuste knie wel dicht inmiddels, maar als ik m'n knie buig trek k t zo weer open. Dus nog wel oppassen en nog niet aan t werk...
Szent az Úr

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor juffiejuf » 03 mar 2017 22:21

@ TJ: wat ideaal dat Tobias 7 weken mocht thuis werken. Dat is echt goud waard!

@ jacootje; lukt het nog om je geduld te bewaren ;-) Hoop voor je dat het snel beter ga!

Hier is de vakantie voor de kinderen weer om. Snel voorbij gegaan :-(

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor jaccootje85 » 04 mar 2017 08:17

Ik heb veel hulp van onze dochter gehad:
Afbeelding

Na hard werken even uitrusten op de bank :wink:
Afbeelding

Het gaat gelukkig al wel wat beter.
Szent az Úr

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 05 mar 2017 14:12

Fijn....!!

Wij weeeeer ziekenboeg. T weer waterpokken. Vreselujk ontstoken ogen. Vannavht nachtdienst gedraaid ipv slapen.. :? T huilde bijkans de halve nscht ondanks dubbel zetpil.. klaahde met name over zn ogen. Dacht morgenvroeg hap... maar knapt zienderogen op.ene oogje is weer aardig gewoon. Witte is weer wit. Andere nog dik ooglid.. en iets rood..
Ikzelf ook al dagen kwakkelen.. bluh

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 07 mar 2017 09:51

Gelukkig is de vakantie weer voorbij. Heerlijk! Weer het gewone ritme. Kinderen slapen weer veel eerder en zijn op hetzelfde tijdstip wakker.

Vervelend ppm. Het blijft af en aan ziekenboeg bij jou of niet?

Balen Jacootje en TJ! Het is wel kwakkelen met de moeders. Zelf ben ik vlak na oud en nieuw gevallen en had mijn radiuskop gebroken ( gewricht in elleboog). Was ook behoorlijk onthand en ben er nog niet. Arm blijft nl krom en stijf.

Hoe gaat het met iedereen? Het is erg stil op het forum.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 10 mar 2017 13:32

Zo dat klinkt niet best Ajl.... komt het wel weer goed met je arm?

Ja, hier heeft het zijn voor en nadelen de vakantie. Het was echt heerlijk, even bij komen van de hectische periode.
Men, waar je als alleenstaande moeder tegen aan kan lopen... ppfff ](*,) ](*,) Je houd geen cent over, hoe zuinig ik ook al leef. Ben nu op zoek naar betaald werk maar ook dat ligt niet voor het oprapen. Vind het ook zo dubbel om S. naar een na schoolse opvang te moeten brengen stel dat ik fulltime wil/moet gaan werken. Dilemma.

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor lekkerbek » 10 mar 2017 19:55

Kun je niet iets vanuit huis doen Evelien? Ik heb 2 vriendinnen die vanuit huis werken, eentje is kapster, de ander pedicure, de laatste heeft speciaal die opleiding gedaan zodat ze zelf haar werk in kan delen, onder schooltijd. Ze gaat trouwens ook naar de mensen toe, en heeft een kamer thuis. Andere vriendinnen zijn consulent van het een of ander, sieraden, optidee etc......zomaar een idee.
Op dit moment moet ik ook zuinig aan doen, ivm verhuizing naar duurder huurhuis. Ik had zeer veel spullen en kleding, heb nu veel op marktplaats gezet en voor t eerst ook verkocht. We gingen met vrienden uit eten en ik kon dat van dat geld doen, dat is echt leuk.
Een nichtje vertelde dat ze voor ongeveer 1500 euro per jaar verkoopt op marktplaats, ze betaalt hun gezinsvakantie daarmee.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 mar 2017 21:46

Ajl: ik.zou graag eens een keer gewoon iets hebben. Nu heb ikzelf ws een hardnekkige griep te pakken.. maar stom had niet moeten gaan werken... wel gedaan... ben er nog lange niet... knap niks op ben al.14 dagen verder.

Oh nee.. je ellenoog? Pijnlijk? Los van het feit dat een kromme arm en stijf verre van fijn is.. lijkt mij lijn erbij niet goed...

Evelien: baan onder schooltijd? Vrijwilligersbijdrage? Overblijf? Of gastouder?

Maar als je voor zoveel verkoopt.. moet je ook voor zoveel kopen? Dat bedrag besteed ik niet aan kleding etc voor de kids.. en alles is versleten... zou niet weten wat ik zou moeten verkopen.... daarbij gaat wel veeeeeel tijd inzitten. Daarbij lopen hier bepaalde dingen e ht niet. Voor 1 kind gebruikte maxicosie verkoop je echt niet... terwijl een kennis uit zevenaa r er een van mp heeft gehaald en weer na gebruik met winst verkocht..

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 11 mar 2017 11:03

lekkerbek schreef:Kun je niet iets vanuit huis doen Evelien? Ik heb 2 vriendinnen die vanuit huis werken, eentje is kapster, de ander pedicure, de laatste heeft speciaal die opleiding gedaan zodat ze zelf haar werk in kan delen, onder schooltijd. Ze gaat trouwens ook naar de mensen toe, en heeft een kamer thuis. Andere vriendinnen zijn consulent van het een of ander, sieraden, optidee etc......zomaar een idee.
Op dit moment moet ik ook zuinig aan doen, ivm verhuizing naar duurder huurhuis. Ik had zeer veel spullen en kleding, heb nu veel op marktplaats gezet en voor t eerst ook verkocht. We gingen met vrienden uit eten en ik kon dat van dat geld doen, dat is echt leuk.
Een nichtje vertelde dat ze voor ongeveer 1500 euro per jaar verkoopt op marktplaats, ze betaalt hun gezinsvakantie daarmee.


maar voor 1500 euro verkopen? Die spullen heb je toch eerder ooit voor duurder moeten kopen?
ik heb niet voor 1500 euro aan spullen liggen :shock: en al zeker niet jaarlijks


@Evelien er is veel werk in de zorg, en met 0 uren contracten kan je zelf je werktijd indelen, ik heb collega's gehad met co-ouderschappen die heel veel werkte als kind bij papa was en enkel onder schooltijd andersom

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor lekkerbek » 11 mar 2017 12:52

Wat mp betreft: dat is echt een uit de hand gelopen hobby van haar. Ze zit er zeker een uur per dag achter, haalt alles weer omhoog, onderhandelt, stuurt het vervolgens op. Haar man heeft een eigen bedrijf, als hij ergens een klus heeft en bv een oude deur verwijdert, neemt het mee en zij zet het vervolgens op mp. Ee is nog nooit iets gewrrst wat ze niet verkocht heeft, 1 ding heeft ze er een jaar op gehad en uiteindelijk iemand die dat net nodig heeft heeft het gekocht. Je moet er idd de tijd en het geduld voor hebben. En de spullen idd. Ze heeft 2 kinderen, een jongen en een meisje, zodra ze uit hun jleren gegroeid zijn zet ze het gelijk op mp. Bonnen en zegels van winkels neemt ze allemaal aan en zet het op mp, ook DE punten etc. Tja t moet maar een hobby zijn :wink: .
Ik moet zeggen, ik ben nog maar kort bezig maar ik begin het ook wel leuk te vinden. Ben net verhuisd, heb spijt dat ik heel veel naar de kringloop heb gebracht, als ik zie dat ik nu de simpelste dingen verkoop......
Mn nicht zei dat het écht uitmaakt hoe je iets beschrijft. T moet positief overkomen, niet zomaar wat opschrijven.
Ze heeft ook een x kleine konijntjes verkocht, ze heeft de witte een kleine rode boerenbontzakdoekje als sjaaltje omgedaan en op de foto gezet. Zulke leuke foto's, ze heeft er toen veel geld voor gehad, meer dan vergelijkbare konijntjes opbrengen. Ze doet er dus veel moeite voor maar krijgt er dus echt veel voor terug.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 11 mar 2017 17:55

Ah op die manier...tsja dan moet het nog steeds wel echt je hobby zijn
Een uur per dag dan is 1500 niet het meest fantastische uurloon
Daarnaast is het ook fijn en leuk om dingen weg te (kunnen) geven gewoon aan wie het nodig heeft of kan gebruiken dat is toch met heel veel spullen wel het geval

Elke week een ochtend poetsen verdient hetzelfde en kost minder energie

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 mar 2017 18:30

Tis mij de moeite niet... gun er mijnde tijd en energie ook niet voor. Goede.doelen hier genoeg.... en anders naar kringloop of ander gerelateerde winkels.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten