Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Chaya » 05 jan 2017 10:03

Voor de ouders die nog een leerzame en actieve museumdag zoeken, het Maritiem museum in Rotterdam heeft een off shore experience.
Heel erg leuk, voor jongens en meiden.
https://www.maritiemmuseum.nl/vanaf-17- ... experience
Ik zou alleen nog even wachten, want het bezoekersaantal is bijna verdubbeld, sinds deze toevoeging. Wachttijd is een uur.
Het kost 7,50 per kind/11.50 voor een volwassene, maar voor een actieve belevenis lijkt mij dat niet te duur.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 jan 2017 23:40

Annet! Welkom back... ik mis je heerlijke verhalen wel... lkkr nuchter.... zijn jullie onder controle met de jongste? We lopen nog altijd met de middelste en nu ook met de jkngste bij de kidnerarts tav groeichterstand.


Chaya: maritimd museum is gratis met mjk... we zijn al eens een keer geweest... maar behoorlijke klacht in gediend.. bleek een kdv/bso te zitten die elke 2 uur met een nieuwd lading kinderen kwamen spelen. Voor onze kinderen was er niks te doen.. kinderen hielden de speeldingen daarboven en binnen bezet voor elkaar.. leiding zat lkkr op de telefoon te neuzelen. Jammer...

Maar mooi museum.. tis voor ons tever om ff heen te gaan en een uur wachten gaan we sowieso niet doen...

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 jan 2017 23:41

Wij zijn in veenhuizen geweest.. gevangenismuseum. Ook een aanrader.!! Met name.rondje met de boevenbus! Gaan we nog wel eens naar terug!

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Bumba » 10 jan 2017 19:20

Hi Annet! ik ben er ook nog af en toe :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 12 jan 2017 09:51

Annet wat leuk dat je weer langs komt waaien..... Zo al twee van je kids aan het werk leuk zeg (en ook al vriendinnetjes?) ;-) :mrgreen:


Hier lekker druk met m'n huisje. Hopelijk kan ik er over 1,5/2 weken er in. Met S. gaat het ook steeds beter al zijn er nog wel zorgen maar qua taal/spraak ontwikkeling gaat hij wel voorruit.

Jullie allemaal de vakantie overleefd? Wel blij dat de vakantie weer voorbij is.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21n

Berichtdoor paprikameisje2 » 12 jan 2017 11:20

Fijn evelien!!

Ook dat het met S beter gaat!

Vakantie ansich niet.... maar door sterfgeval dichtbij en ziekenhuisopnames van familie wat best zorgelijk was.. ist wel fijn om int ritme weer te zitten.

Even tijd om te mijmeren.. nu ziekenboeg.. de jongste houdt sinds gisteravond niks binnen.. dus tjam. We wassen wassen en wassen

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor *Annet* » 14 jan 2017 12:50

Nou de oudste heeft al meer dan een jaar verkering, leuke meid, had haar meteen in mijn hart gesloten. Dat is nl ook nog maar afwachten met wat voor toekomstige partners ze thuis komen. En die bij jouw aan tafel zitten (en overnachten).

@PPM, ik ben gestopt met kinderarts bezoek aangaande de groei. Het gaf haar veel stress. Onderzoeken vond ze erg spannend. Logisch natuurlijk en er kwam toch niets uit. Het zit in de genen. De jongens waren ook altijd de kleinsten van de klas en als ik zie hoe hard ze groeien als ze eenmaal in de puberteit komen, dan hopen we daar nog maar even op. En als dat niet het geval is kunnen we altijd nog aan de bel trekken als ze jaar of 14 is want dan kan er ook nog wel wat aan gedaan worden.

Leuk Bumpa dat je ook even zwaaide.

Kunnen we niet even een reuni houden? Haai, LauraC, Jamillah, Jeepeecee, wie waren er nog meer?
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Acire » 15 jan 2017 13:16

He Annet! Jij weer hier :)

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Em. » 15 jan 2017 15:41

HOe is het met de kinderen....nog zieken? Hier flink de griep in huis....

Hier sinds woensdagavond manlief ziek, ligt met hoge koorts op bed,...inmiddels heeft hij antibiotica sinds gisteren ivm keelontsteking, maar knapt nog niet op...hopelijk gaat dat snel aanslaan.
Zoonlief sinds vandaag ziek....ook koorts....

pffff....hard werken is dat met gebroken nachten, slecht slapen en alles alleen moeten doen met baby, bijdehande peuter, zieke oudste en zieke man.
en dan moet ik nog ff puzzelen hoe we dat doen met werken van de week...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 jan 2017 21:47

Annet, leuk weer van je te lezen! De jongste is 10 en heeft maat 134/140? Is dat klein dan ? Milan is 11,5 en die is net uit die maat. Hij is niet de kleinste van de klas ofzo

Ik ben zelf eerste kerstdag gevallen hier in huis. Et lag een plasje water op de grond. Daardoor gleed mijn voet weg.. Ben zo raar neer gekomen dat mijn voet er scheef onder hing. In het ziekenhuis bleek mijn enkel op twee plaatsen gebroken te zijn. Tweede kerstdag ben ik geopereerd.

Zes weken lang mag ik mijn enkel totaal niet belasten. Dus ik lig al drie week op een bed in de woonkamer .. ](*,)

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor jaccootje85 » 16 jan 2017 13:37

Dat is vervelend TJ! Sterkte met niks-mogen-doen-met-je-voet! Hopelijk geneest t snel en goed. Beterschap hoor!

Em. beterschap met je zieken! Kalm aan anders lig je straks zelf ook nog plat...
Szent az Úr

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Em. » 16 jan 2017 19:17

pffff TJ wat een verhaal, sterkte! Dat is wel een drama zeg, niets kunnen, zeker met een druk gezin.

@ Zieken, zoonlief leek even op te knappen, is naar school gweest (wilde hij zelf), maar toch net weer 39 gr koorts..... Manlief knapt gelukkig eindelijk op....en nu maar hopen dat het hierbij blijft ;-)

Hier ook een te klein meisje waarvoor we bij de kinderarts zijn. Maar goed, het dametje is verder gezond. Orienterend lab kwam niets uit. Er wordt nog 1 ding uitgezocht en als het daar niet door komt laat ik het los....gaan we wel 1x/jaar om het een beetje in de gaten te houden, maar dan is ze gewoon klein....ook prima :D

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor vpk » 16 jan 2017 20:17

Oeh wat naar tj en em.. sterkte allebei en beterschap...
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Haai » 17 jan 2017 23:33

*zwaai*
Leuk je hier weer te zien Annet!
Sjonge, werkende kinders, verkering.. Time flies!

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Em. » 23 jan 2017 17:23

Hier gelukkig iedereen weer beter...toch een stuk fijner ;-)

@TJ: hoe is het met je?

Een vraag: zoonlief (bijna 6) en dochterlief (3) spelen hier af en toe op de tablet of kijken een filmpje als ik aan het koken ben. We hebben een kidsstand waarop alleen een paar apps staan die ik er zelf op heb gezet, maar ik ben op zoek naar wat nieuws. Op dit moment vinden ze de koek&ei app erg leuk, maar ik vroeg me af hebben jullie nog leuke suggesties voor apps voor kids van 3 en 6 jaar?


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 22 gasten