Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

asm

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor asm » 01 feb 2017 19:39

Haha ppm2 niet zo bescheiden over je tips :wink:
Maar zoals jij het schrijft sta ik er meestal wel in. Zeker nu ik alle3 op school heb. Na 15.30 niks meer in huis doen als strikt noodzakelijk. Werkt op zich prima maar soms..
Het bouwt zichdan op en ff uitwaaien is het beste maar gaat niet altijd ](*,)
Maar daarom baal ik juist enorm dat ik me mee laat slepen met mijn humeur in de "kindergrens en net een stapje er overheen ontdek fase."
Vandaag weer relaxed middagje gehad dus geeft weer positieve energie. :D

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 feb 2017 21:16

Saskia schreef:@TJ: Sterkte hoor! Of ben je inmiddels al weer een beetje mobiel?

]

Nee helaas , mag nog steeds de voet niet belasten ](*,) ... Dinsdag is het zes weken geleden en dan wordt er weer een foto gemaakt en dan hoop ik goed nieuws te krijgen .. Niet dat ik het meteen weer helemaal mag belasten, maar ik wil zo graag vooruitgang zien ...

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor lekkerbek » 10 feb 2017 07:07

Pas waren er wat reacties over musea en omdat ik deze week in een museum geweest ben wil ik dat hier ook even neer "pennen".
Ik was in Culenborg, in het weeshuismuseum. Het was echt zo de moeite waard! Ik was met een vriendin, we hebben ee echt van genoten. Maar ook voor kinderen is het de moeite waard, alleen denk ik persoonlijk vanaf een jaar of 6, 7. Maar ik heb geen kinderen dus ik vind dat lastig inschatten. Maar je komt bv op de meisjes slaapzaal, dan hangt daar in vol ornaat het jurkje met schort en mutsje wat ze vroeger allemaal aan en op moesten doen, hoor je ineens een sten wat vertelt over de kleren en dan hoor je dat de kinderen een jurkje uit de kast mogen pakken en deze aan mogen doen. Er staat een spiegel zodat ze dit kunnen bewonderen.
Verder zijn er spelletjes die ze mogen doen.
Er staat ook bv een hele grote wekker, als je de wijzers verzet dan hoor je wat de kinderen om die tijd moesten doen.
Er wordt overal via een tv scherm en 2 hoornen die er naast zijn wat info verteld, soms ook van oudere mensen die daar dan vroeger gezeten hebben.
Het is echt de moeite waard!
In de keuken (echt zo leuk ouderwets) kun je koffie met taart krijgen of lunchen, of je kunt een high tea reserveren.

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor jaccootje85 » 10 feb 2017 07:11

trijntjejohanna schreef:Nee helaas , mag nog steeds de voet niet belasten ](*,) ... Dinsdag is het zes weken geleden en dan wordt er weer een foto gemaakt en dan hoop ik goed nieuws te krijgen .. Niet dat ik het meteen weer helemaal mag belasten, maar ik wil zo graag vooruitgang zien ...


En...heb je goed nieuws gehad?
Szent az Úr

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 16 feb 2017 22:59

yeaaah vakantie! ooit keek uit uit aan het begin van de vakantie... naarhet moment dat de vakantie voorbij was.... :) Nu is het andersom!

Problemen blijven spelen... En.. ik denk dat we weerheerlijk kunnen genieten van alle musea waar we in gaan duiken!

En... bijslapen :) lijkt mij ook lekker.. al moet ik wel op tijd naar bed gaan.. haha!

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor jaccootje85 » 16 feb 2017 23:18

Nou TJ...we kunnen elkaar de hand geven. Voorlopig ben ik ook uit de running. Vanavond naar de eerste hulp geweest en morgen terug komen voor foto's maken. De dokter dacht aan een gescheurde of gebroken knieschijf...
Met de kleine achter op de fiets onderuit gegaan. N.orah heeft gelukkig niks, zag alleen lijkbleek van de schrik.
Szent az Úr

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Saskia » 17 feb 2017 06:41

Vervelend Jaccootje, succes ermee!

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor jaccootje85 » 17 feb 2017 07:42

Dankjewel :D
(Kan nu nog lachen, pijnstillers zijn nog niet uitgewerkt)
Szent az Úr

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor cornelia77 » 18 feb 2017 14:32

Wat vervelend, Jacootje! Hoe is het nu?

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor jaccootje85 » 19 feb 2017 08:51

cornelia77 schreef:Wat vervelend, Jacootje! Hoe is het nu?


Gisteren had ik m'n verjaardag, ging redelijk met veel hulp van m'n moeder en m'n man. Wat de pijn betreft gaat t wel. Nu t verband er even af is is t heel vervelend en twee keer zo dik als anders. Ik ben niet kleinzerig maar t doet best wel zeer :wink:
Szent az Úr

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 feb 2017 20:22

OOOOH neeh..:( dat doe zeeeer... ik zou maar rustig aan doen als ik je was... forceren is zo gedaan....

Nu vakantie? of volgende week pas?

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 21 feb 2017 20:57

Jaccootjen nog gefeliciteerd! En beterschap met je been.

Voor jou ook TJ, knapt het een beetje op inmiddels?

Zijn er hier kindjes (peuters/kleuters) die een horloge hebben?
Dl wil heel graag een horloge, heeft ook een redelijk besef van tijd (helaas :wink: ) en in dat opzicht begrijp ik wel dat ze haar eigen horloge graag wil hebben. Ze heeft haar focus nu op leren klokkijken en vindt het dus heel fijn dat ze zelf kan inschatten hoelang iets nog duurt (of het al tijd is om naar bed te gaan, etc etc) maar tegelijkertijd is het een enorm ondernemende dame, die naar mijn inschatting dan voortdurend aan het horloge gaat frunniken, bandje los /vast etc. Ik vermoed dat ze 'm dus ofwel zó kwijt is, ofwel dat het ding los om haar pols gaat bungelen en ze er ergens aan blijft hangen ofzo. Dus ik zoek even ervaring :D
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor juffiejuf » 21 feb 2017 21:13

@ jaccootje; wat een pech!! Voor jezelf erg frustrerend lijkt me.....

@ TJ; heb je veel hulp in huis? Hoop het wel voor je!

@ duschka; hier vroeg de oudste ook al vroeg om een horloge. Ik vind het ideaal want als hij iets vraagt dan is het: als de wijzer boven staat dan....

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Stip » 22 feb 2017 20:28

Dochterlief heeft een horloge gekregen van de Kruidvat, een paar euro. Eerst maar eens kijken inderdaad of het een beetje heel blijft.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor jaccootje85 » 24 feb 2017 07:57

Duschka schreef:Jaccootje nog gefeliciteerd! En beterschap met je been.


Dankjewel. Het is inderdaad lichtelijk frustrerend dat je weinig kunt. Dl is thuis en daar geniet ik van, maar een bezoekje aan de kinderboerderij oid zit er niet in... Wel veel samen zingen en voorlezen :D
Szent az Úr


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron