Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 21 jul 2016 08:00

@Dusckha, wat naar zeg Maar wat Lekkerbekje zegt...misschien waterijsjes? Sterkte en hopelijk knapt ze wat op. Jij ook sterkte.

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 21 jul 2016 08:01

Op dit moment mag ze van ons alles ongelimiteerd, ook ijs maar ze heeft al ruim 24 uur niet gedronken en maar een hapje gegeten. Enfin, zeheeft nog twee uur tot de afspraak in het zh. Arme peuter.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor MissF » 21 jul 2016 09:31

Aah wat rot Duschka :( Zeker als je met beide kinderen in het zkh zit! Had je niemand in je omgeving die de baby op kon vangen? Hmm, nee, dat kan natuurlijk niet met voeden. Tjonge, wat vervelend zeg!

Wij hebben zondag de middag en avond op de SEH doorgebracht.
Frederiek deed een kunstje van Jurian na op de trampoline waar ze de sproeier onder hadden gezet. Ze deed een salto ofzo, of een handstand overslag o.i.d. en is verkeerd terecht gekomen. Ze huilt snel, maar dit was echt gillen 'mama! mama!' ze rende het trapje af, en liet zich in het gras vallen. Ik zag meteen dat er iets niet goed was met haar elleboog.
Bizar hoe rustig we allebei bleven eigenlijk, ik heb haar op ons bed gelegd, bikini uit, aangekleed. Haar hele ellebog stond verkeerd gedraaid. Ze had zo'n pijn, echt zo zielig.
Dus de HAP gebeld, ik kon pas na een uur terecht, maar mocht meteen komen, de receptie van de SEH is daar direct naast, dus zouden ze daar wel even kijken of ze dachten dat het uit de kom was (dan kon de huisarts het zetten) of gebroken, en dan naar de SEH.
Nou, ik was amper binnen, en de receptie zei meteen dat ik door mocht lopen naar de SEH omdat het overduidelijk gebroken was.

En dan begint het wachten, foto's maken, spalk erom zodat het minder pijn zou gaan doen, pijnstilling. Ze viel steeds in slaap, daar was de arts ook weer bezorgd over, maar ik herken het wel, als ik pijn heb of misselijk ofzo, dan ga ik ook slapen, dat werkt het beste ;)
Uiteindelijk hoorden we half 6 dat ze geopereerd moest worden (meerdere plaatsen gebroken), maar dat er niet direct plek was.
Gelukkig om 18.30 wel. Op zich wel interessant, dat allemaal meemaken, ik was nog nooit op een uitslaapkamer en OK geweest (ja, als kind voor buisjes, maar dat weet ik niet meer). Frederiek was gelukkig heel snel weg. Na een uur mocht ik er weer bij, maar ze was zo moe dat ze steeds in slaap bleef vallen. Eigenlijk moest ze een nacht blijven maar daar had ik echt geen behoefte aan en zij al helemaal niet. Dus een beetje aangedrongen, en gelukkig mochten we om 21.00 toch naar huis.

En nu de vakantie door zien te komen. We hebben onze kampeervakantie uitgesteld een paar dagen, ze moet nu eerst op controle en nieuw lichter gips, daarna gaan we alsnog weg. Ze zwemt toch al niet vaak gelukkig, en we gaan niet meer naar Zuid Frankrijk waar het ruim over de 30 graden is, omdat ik dat wel sneu zou vinden met zo'n warme arm en niet mogen zwemmen.
Ze profiteert er ook lekker van, laat mooi voor haar lopen, krijgt veel bezoek met cadeautjes, dus ze geniet er stiekem ook wel van ;)

Enige ellende is dat ze een paar pinnen in haar arm hebben gedaan, dat weet zij verder niet, maar het gips moet er maandag af, en dan zal ze het wel zien. En die dingen moeten er uit als het gips er af mag. Dat willen ze eigenlijk gewoon zo doen, niet onder narcose ofzo. Eerst leek me dat het beste, maar nu twijfel ik wel, het zal vast geen pretje zijn.
Iemand daar ervaring mee, pinnen eruit halen onder narcose of gewoon zo?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

pien
Mineur
Mineur
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jan 2015 20:07

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor pien » 21 jul 2016 10:39

Wat zielig!

Gaat het om van die K-draden? Verwijderen daarvan is niet heel pijnlijk, ze groeien niet aan de huid. Is vergelijkbaar met een prikje. Maar als je kind snel paniekerig is, dan is het wel even een ding.

wel heel jammer voor haar zeg! Zo zonde altijd, in de vakantie. Sterkte!!

Duschka, wat een gedoe. En dan ook nog zo warm nu! Weten ze een oorzaak? Is toch vreemd, zo jong en dan die klachten. Voor jullie ook sterkte.

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Em. » 21 jul 2016 10:56

@ Duschka: sterkte zeg, wat naar? HOe is het nu?

@ MissF: dat is schrikken zeg, sterkte en beterschap met haar!

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 21 jul 2016 11:39

Beterschap MissF. Zo sneu voor haar.

DL is net weer opgenomen. Sonde zit ook weer
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor MissF » 21 jul 2016 13:40

Ach wat naar :(
ZIt je er nu weer met beide kinderen?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor cornelia77 » 21 jul 2016 14:22

Vervelend, Duschka! Het beste ermee.

Missf, pinnen eruit halen schijnt niet heel pijn te doen. Bij onze zoon deden ze het wel onder narcose trouwens, maar die had er een botinfectie bij. Wel vervelend, in de vakantie haar arm in het gips. Wat een consternatie! Sterkte! Dat lichtere gips scheelt wel een hoop!

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor LeChat » 21 jul 2016 15:26

Sterkte en beterschap met de dochters, Duschka en MissF!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 21 jul 2016 15:43

Ik zit hier idd met twee kids. Gelukkig net ff in speeltuintje van het zh geweest en nu slapen ze beiden. Baby op bed en peuter in de buggy. Die wil niet op bed, in de buggy kan ze zo weg.

Slimmerdje ha ha
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor vpk » 21 jul 2016 20:24

Aaah wat naar Duschka en MissF. .. sterkte en beterschap allebei met jullie dametjes!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 22 jul 2016 07:28

vpk schreef:Aaah wat naar Duschka en MissF. .. sterkte en beterschap allebei met jullie dametjes!

!

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Memmem » 22 jul 2016 08:44

Beterschap met de zieken.
Duschka, heeft je dochter vaker last van urineweginfectie, onze dochter heeft op dit moment ook weer een ab kuur hiervoor. Vanuit het zh kregen we de tip om 2 optimax cranberry tabletten voor het slapen gaan in te nemen. Dat werkt net als een lage dosis ab, hier hielp het goed, we waren gestopt omdat de tabl op waren en direct weer een ontsteking.

MissF, bij onze zoon hebben ze de pinnen onder narcose verwijderd, gelukkig maar want ze moesten een extra snee maken omdat ze een pin niet los konden krijgen.

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 22 jul 2016 16:03

DL is weer thuis. Heerlijk.
Ik loop al twee dagen met hoge koorts op mijn tandvlees en ml moet uitgerekend nu overdag werken maar morgenmiddag komen mijn ouders ff, dan kan ik een uurtje tamelijk ongestoord liggen. Kijk er nu al naar uit ha ha.
Voor nu ben ik even heeel blij met de tv. En dl heeft voor t eerst in 3 dagen ofzo weer 50ml gedronken.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Race406 » 22 jul 2016 17:26

Duschka schreef:DL is weer thuis. Heerlijk.
Ik loop al twee dagen met hoge koorts op mijn tandvlees en ml moet uitgerekend nu overdag werken maar morgenmiddag komen mijn ouders ff, dan kan ik een uurtje tamelijk ongestoord liggen. Kijk er nu al naar uit ha ha.
Voor nu ben ik even heeel blij met de tv. En dl heeft voor t eerst in 3 dagen ofzo weer 50ml gedronken.
Kan hij geen kortdurend zorgverlof opnemen, of anders vrij nemen? Ik weet natuurlijk niet welk werk hij doet overigens.
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten