Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Em. » 20 mei 2016 12:07

@ PPM: fijn zeg, dat je daar korte lijntjes mee hebt...!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 25 mei 2016 09:20

Yes we kunnen elders in het land terecht voor het onderzoek voor S. En nu hopen dat we voor de zomervakantie de uitslag hebben zodat we naar een school kunnen gaan zoeken waar S. terecht kan. Ik merk wel dat het toch wel enige soort van stress oplevert. Het geeft nu wel meer rust nu we een datum hebben voor dat onderzoek. Dus best wel spannend. Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je de uitslag kan krijgen?

pien
Mineur
Mineur
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jan 2015 20:07

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor pien » 25 mei 2016 09:59

Dat hangt van het onderzoek af denk ik

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 mei 2016 19:20

Vaak waar het is. We konden voor M toen binnen 3 weken de hele onderzoekssessies afrinden. Hij moest toen alleen nig door het mdo. Het was binnen 4 weken gepiept.

Het inplannen hebben we gewoon 2 onderzoeke per week gedaan en los dasrvan moest ik nog een aantal keer komen.

Succes eveluen!! Zet en op!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 27 mei 2016 15:10

Hij moet nog 1 onderzoek en dat is volgende week dinsdag. Als het goed is hebben zij de uitslagen van de andere testen inmiddels binnen.
Maar wat is dit slopend zeg, vooral je nu ook gescheiden ben.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 27 mei 2016 18:15

Absoluut. Fijn dat het zo snel afgerond kan worden! Sterktr he!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 30 mei 2016 07:13

Spannend Evelien! Ik kan mij voorstellen dat het nu niet makkelijk voor jou is. Ale andere emoties komen er namelijk ook nog bij. Hebben jullie een idee naar welk onderwijs hij nu naar toe gaat of is het echt afwachten wat de uitslag is?

Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft dat alle activiteiten in de laatste schoolweken gepropt worden? schoolreisje, avondvierdaagse, juffendag, sportdag, high tea, eindgesprekken etc. Ik word er horendol van.

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor cornelia77 » 30 mei 2016 08:16

Inderdaad ajl. Ik word er niet alleen horendol van, onze zoon met pdd-nos trekt deze periode van het jaar nauwelijks...Morgen is hij jarig. Hopelijk wordt het daarna weer wat rustiger.

bakvis
Mineur
Mineur
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 jun 2010 15:58

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor bakvis » 30 mei 2016 08:48

hier idd ook alle activiteiten deze weken...cito's, schoolreis, pannenkoeken feest, avondvierdaagse, sportdag, enz. enz.
gaan ze ook nog twee keer op schoolreis omdat ze er eentje gewonnen hebben als klas... :?
als je dan behoorlijk ADHD hebt dus grote moeite met prikkelverwerking(ook lichamelijk) dan heb je het deze laatste weken voor de vakantie echt niet leuk...
lang leve de normale schoolweken met normaal ritme!

ik begreep trouwens van de juf dat een groot gedeelte van de kinderen 'last' van deze drukke weken heeft :wink: dat relativeert weer wat :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 30 mei 2016 16:19

Nou hier valt het gelukkig nog wel mee. Maar wij hebben dan maar 1 kind op school zitten. Maar ik kan me voorstellen dat je helemaal gek word.

Hier hebben wij nog 1 jaarfeest (dat is met spelletjes op het schoolplein) en 1 picknick. Die picknick vind ik wel heel erg leuk want waarschijnlijk is dat toch een soort van afscheid van school van S. Nou ja leuk is het niet. Maar dan zie en spreek je ook nog de ouders. Hopen op mooi weer.

@Uitslag onderzoek. Als het goed is dan krijgen we over twee weken telefonisch uitslag van de test. Aangezien deze test in Groningen plaats vind.
Dus best wel snel.
@Ajl, het is echt wachten op de uitslag van deze test en dan gaan ze kijken welke richting we moeten gaan zoeken voor een school. Een kleine kans dat hij op school mag/kan blijven want dan kunnen extern een soort van arrangement nemen. Maar wij achten de kans klein in dat zoiets gaat gebeuren.
We weten het dus echt niet. Wel zien we voorruit gang in zijn ontwikkeling, wat ik wel heel fijn vind.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor vpk » 30 mei 2016 22:22

Heftig Evelien. . Sterkte met alles
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor MissF » 31 mei 2016 08:34

Wat krijg je een hoop over je heen Evelien. Sterkte! Hopelijk vinden jullie een goede plek voor S.

Hier valt de drukte gelukkig wel mee op school. Schoolreisje hebben ze al gehad, al is Jurian twee weken terug nog naar de Hoge Veluwe geweest, en Frederiek gaat binnenkort ook nog. Juffendag hebben ze niet, tenminste, de kleuterjuffen vierden tegelijk hun verjaardag in de grote speeltuin, dat was twee weken geleden. Jurians juf vierde het gewoon alleen met haar klas.
Avondvierdaagse doen we sowieso niet met school mee, dan moeten we om half 7 al 10 km verderop aanwezig zijn, terwijl ik pas kwart over 6 uit mijn werk thuis ben, en de avondvierdaagse hier in de stad is deze week, we zouden meedoen, met de kerk, maar gisteravond is al afgelast, en 1 andere avond konden we ook al niet, dus dat slaan we maar over.

Jurian is gister voor het eerst naar een trampolinespringgroep gegaan, hij vond het geweldig. Thuis springt hij ook al veel, maar daar leert hij hoe het echt moet, en allerlei soorten sprongen. Hij was dolblij dat hij nu elke maandagavond mag :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor jaccootje85 » 07 jun 2016 09:18

http://imageshack.com/f/pnomXgZij

Onze grote kleine meid :D Ze zit nu in de na-aap-fase :lol:
Szent az Úr

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Em. » 07 jun 2016 13:26

Wat een grote meid al Jaccootje! Als ik me goed herinner is ze net zo oud als onze F...een heel verschil (dat is een heel klein meisje juist met net maat 92 :wink: !)

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 07 jun 2016 18:57

@Jaccootje
Zo hele dame alweer en idd ze oogt best groot!

@Evelien
Ik hoop dat er vlot een fijne oplossing komt voor S en voor jou een prettig permanent woonadres!

Hoe is het met alle kids met drukke schoolactiviteiten?

Hier een beetje de lappenmand-periode (alweer).
Ik ben zelf niet fit, maar ja... de mamagriep, dus doorlopen #-o .
Zieke baby en niet fitte peuter en ML die op bed ligt met spit.

Verder gaat het hier heel rap met de kindjes. Mij een beetje te rap soms :oops: .
Ik mis echt wel een beetje mijn baby.
Net 8 mnd, maar nu al zelf kunnen gaan staan, en langs de tafel / bank / radiator kunnen stappen.
Natuurlijk super fijn dat alles 't goed doet, zeg maar, maar stiekem mag 't van mij wel ff minder vlot.
Dl hoopt volgende week alweer haar derde verjaardag te vieren.
Ook fijn. Ze weet het zelf nog niet zo. Ik heb 't er niet veel over, dus we hebben nog geen B-day stress :lol:
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten