Signalen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Signalen

Berichtdoor Boerin » 28 okt 2015 13:41

Johan100 schreef:is dit echt een voorbeeld van een schijnende lamp in de duisternis? een voorbeeld voor niet-christenen?
kan je je frustraties niet bij de psycholoog uitkotsen? :mrgreen:

Waarom zou je er een psycholoog mee vermoeien? Ik waarschuw gewoon een man op een datingsite op deze manier die mij wil daten. Doe niet zo stom, probeer terug te gaan naar je exvrouw. Hij vond mij zo leuk omdat ik zo lekker makkelijk ben met die huishouding. Ik zei ga nou niet diezelfde stomme fout maken die ik heb gemaakt. Nu ben ik leuk en na 2 jaar is het een ramp.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Signalen

Berichtdoor mohamed » 28 okt 2015 15:27

naamloos schreef:Nee knul, problemen moet je aanpakken. En problemen worden nogal eens veroorzaakt door mensen, dus zul je toch voor een bepaalde aanpak moeten kiezen snap je?

Chaya schreef:Jij bent van de methode: zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Oftewel, een zak hooi moet je opschudden, desnoods even tegenaan schoppen, om hem weer in het goede model te krijgen. :mrgreen:

Een zak hooi is voer voor de hel, maar een echte kerel laat zich niet schoppen. :D

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Signalen

Berichtdoor Boerin » 28 okt 2015 15:53

mohamed schreef: een echte kerel laat zich niet schoppen. :D

Lol dan zijn mijn zoontjes echte kerels. De kleinste werd geschopt door 2 meiden van school. Nou eh geen probleem hoor. Ze slaan gewoon terug. 't Is toch wat. Je mag toch geen meisjes slaan jongens. Huh nou eh zij begon.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Signalen

Berichtdoor mohamed » 28 okt 2015 15:59

mohamed schreef: een echte kerel laat zich niet schoppen. :D

Boerin schreef:Lol dan zijn mijn zoontjes echte kerels. De kleinste werd geschopt door 2 meiden van school. Nou eh geen probleem hoor. Ze slaan gewoon terug. 't Is toch wat. Je mag toch geen meisjes slaan jongens. Huh nou eh zij begon.

Er zijn wel situaties te bedenken waar kerels echt geschopt worden, maar het hoort zo niet! :mrgreen:

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Signalen

Berichtdoor Boerin » 02 nov 2015 10:42

naamloos schreef:Oké, in dat geval zou ik iets anders op zn brood smeren als verwerkte smeerleverworst. (recycling kun je ook overdrijven :D )
Top dat er wederzijds sorry is uitgesproken, en tussen een gezellige troep staat een blommetje vast leuk, alsjeblieft 8>)

Oh het was zo lachen gisteren in de dienst. Het ging over karakterverandering en vrucht van de Geest en dat die zich ontwikkelt juist als iemand je irriteert en zo en dat je dan nee moet zeggen als je kwaad wilt worden. Gaf ie als voorbeeld dat de Heer 'm nu leerde om z'n vrouw d'r gang te laten gaan. Ze hoefde het niet allemaal exact te doen zoals hij wou, ze had d'r eigen manier van schoonmaken. Nou en dat ging zo geweldig en hij was zo blij, z'n badkamer was schoon, de kleren waren gestreken, z'n hele huis was schoon. Ik lag echt dubbel gewoon, kon niet meer bijkomen en kon het niet laten even te zeggen: ze lijkt mij wel.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4541
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Signalen

Berichtdoor naamloos » 02 nov 2015 16:34

Boerin schreef:Oh het was zo lachen gisteren in de dienst. Het ging over karakterverandering en vrucht van de Geest en dat die zich ontwikkelt juist als iemand je irriteert en zo en dat je dan nee moet zeggen als je kwaad wilt worden. Gaf ie als voorbeeld dat de Heer 'm nu leerde om z'n vrouw d'r gang te laten gaan. Ze hoefde het niet allemaal exact te doen zoals hij wou, ze had d'r eigen manier van schoonmaken. Nou en dat ging zo geweldig en hij was zo blij, z'n badkamer was schoon, de kleren waren gestreken, z'n hele huis was schoon. Ik lag echt dubbel gewoon, kon niet meer bijkomen en kon het niet laten even te zeggen: ze lijkt mij wel.
LOL, toch ben ik benieuwd hoe hij gereageerd zou hebben als het een 'boerin-se bende' was! :lol:
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten