Zwanger deel 15

Moderators: Memmem, Moderafo's

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Zwanger deel 15

Berichtdoor Sterretje » 28 aug 2014 10:44

Zwanger? Dat kunnen de meeste vrouwen niet lang voor zich houden ;-) In dit topic (het 15e deel alweer) kun je dat laten weten. Of leef mee met andere vrouwen in blijde verwachting.

Lees hier deel 14 over zwangerschap.



-----------------------------------------

Afbeelding

Bestel het gratis cadeaupakket hier...

(advertentie via Refoweb)

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor LeChat » 28 aug 2014 18:27

Maneah c.s., van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Fijn dat 't zo goed gaat!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor liefie » 29 aug 2014 13:35

Wij zijn weer goedgekeurd door de VK altijd fijn... Toch nog even gesproken over een eventuele draaipoging (kindje ligt nog steeds in stuit)
Als alle omstandigheden goed zijn (genoeg vruchtwater,kindje nog niet ingedaald) dan raad ze toch aan een draaipoging te doen... Ze zei ook een keizersnee onderschat dat niet en je hebt Nina ook nog rond lopen... Ga er toch nog eens over nadenken want zit echt niet te wachten op een keizersnee.
Al is er nog steeds een kans dat hij uit zichzelf draait (wat ik echt hoop!)

Vanmorgen maar eens staan strijken (hydrofielen enz) doe ik maar 1x maar wat een werk pfff echt niet mijn hobby.
Van de week 4 grote hydrofielen gekocht bij kruidvat zijn 1.20 bij 1.20 lijkt mij echt super handig en een mooi prijsje.
Vanavond nog een aantal dingen gaan kopen bij babypark echt wel zin in voor het eerst echt aankopen doen voor de kleine.

Ik heb heel de tijd een onderbuik gevoel dat ik eerder ga bevallen heel vervelend want ik wil gewoon van 42 weken uitgaan.
Heb wel zo iets dat nu alles klaar moet zijn...

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 29 aug 2014 14:39

Wat een lastige keuze, liefie. Als je een keizersnee krijgt ben je vaak wel langer uit de running, en zelf vond ik 'gewoon' bevallen zo mooi, dat zou ik niet zo graag willen missen, behalve als het echt niet anders kan.
Maar het blijft wel een moeilijke beslissing.
Hoe ver ben je nu?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor liefie » 30 aug 2014 13:30

Haha ik weet echt nog zeer weinig van mijn bevalling... Zaten heel toevallig gisteren de foto's ervan te kijken en ik vroeg echt dingen aan mijn man waarop hij zei weet je dat niet uhm nee echt niet...
Wel jammer.

Ik hoop heel erg op een spontane bevalling lijkt mij echt leuk om te zitten wachten wanneer het nu eens echt begint. Maar ja wachten het nog maar af we hebben wel besloten als alles er goed uit ziet de draai poging toch te proberen.

Ik ben nu 32 weken gaat echt zo snel...

Alles is in huis alleen de bugaboo moet nog omgebouwd worden en ik moet nog 2 setjes kleding erbij hebben (die voor een jongen en meisje kunnen maar zag echt niks leuks in de stad)
Voor de rest is alles klaar wel erg lekker.
Voor zowel een jongen als een meisje hebben we een eerste pakje gekocht vind ik toch leuker dan een neutraal pakje.

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Acire » 30 aug 2014 20:08

Haha. Ik had voor jongen en meisje ook allebei gekocht. Ik vind die neutrale pakjes zo saai. Dat kopen vond ik echt superleuk :)

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 31 aug 2014 08:49

wat gaat het snel liefie, maar met 32 weken kunnen ze nog wel draaien toch? Hopen dat het vanzelf gebeurt.

Neutrale kleertjes kon ik bijna niet vinden, bij Jurian al niet. Bij Frederiek had ik een roze pakje, en de dag na haar geboorte moest mijn man kleertjes kopen in maat 50 (ze had eigenlijk maat 44, en ik had verder niks in maat 50 liggen, dat krijg je meestal ook niet tijdens kraamdagen), en hij kwam thuis met een pakje van de Hema, helemaal neutraal :D Het bestaat dus wel, maar toen wisten we gewoon dat het een meisje was, dus had hij van mij best wel een meisjespakje mee mogen nemen ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor liefie » 31 aug 2014 09:12

Van noppies hebben ze wel neutrale pakjes daar ga ik er maar 2 van bestellen. Ik denk dat ze amper gebruikt worden grote kans dat ik ze laat liggen voor een kraamcadeau.
Mijn zusje is na de geboorte van Nina gelijk even een paar meisjes pakjes gaan kopen werkte goed haha Maar stel het wordt op zaterdagavond of zo geboren heb je niet gelijk kleertjes erbij.

Ja het kan maar het kindje is al op grote van 34 weken en over 2 weken hebben we de echo dan kijken ze verder dus de tijd gaat wel dringen en stel hij is al aan het indalen dan ga ik het niet meer laten doen.
En 12 september trouwen mijn zusje en zwager ik heb liever niet dat ze voor die tijd draaien stel dat het de bevalling opwekt.

Allemaal lastige dingen...


GIsteren is mijn vriendin bevallen van een zoon na 3 meiden alles is gelukkig goed ze hebben haar de laatste weken echt heel erg laten tobben en met een torenhoge bloeddruk laten lopen en eiwitten in haar urine wat een verschil per zhuis en verloskundigen vind het zo apart dat ze niet 1 en het zelfde beleid hebben.
Gelukkig is alles goed afgelopen en mogen ze vandaag als het goed is naar huis.

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Dippie » 01 sep 2014 10:53

Het gaat al opschieten liefje! Spannend hoor!
Hier had ik bij Vianne wel een neutraal pakje, gewoon gekocht bij de Prenatal.

*foto weggehaald*

Er zat ook nog een wit broekje bij :)
Laatst gewijzigd door Dippie op 03 sep 2014 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Maneah » 02 sep 2014 19:54

Leuk, al die felicitaties. Dank jullie wel :-)

Bij Prenatal en Hema hebben ze neutrale pakjes, die niet saai zijn! Ik heb alleen maar neutrale pakjes in de kast, en vond 't nu wel leuk om roze te hebben. Maar roze pakjes of jurkjes maat 50/56 zijn bijna niet te vinden.. heb al 2 zussen op pad gestuurd vorige week. En die hadden er nogal moeite mee om wat te vinden. Nu inmiddels wel 2 schattige roze jurkjes in huis, zo lekker meisjesachtig! :mrgreen:

*wil graag een foto showen van ons mooie meisje, maar heb nog steeds geen idee hoe dat moet vanaf de ipad* wie helpt?
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Acire » 02 sep 2014 20:25

Gratis tip: Zeeman heeft maat 50. Kun je echt schattige dingen vinden.
Hema heeft ook altijd 1 'serie' in 50.

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Sterretje » 03 sep 2014 08:42

Maneah schreef:Leuk, al die felicitaties. Dank jullie wel :-)

Bij Prenatal en Hema hebben ze neutrale pakjes, die niet saai zijn! Ik heb alleen maar neutrale pakjes in de kast, en vond 't nu wel leuk om roze te hebben. Maar roze pakjes of jurkjes maat 50/56 zijn bijna niet te vinden.. heb al 2 zussen op pad gestuurd vorige week. En die hadden er nogal moeite mee om wat te vinden. Nu inmiddels wel 2 schattige roze jurkjes in huis, zo lekker meisjesachtig! :mrgreen:

*wil graag een foto showen van ons mooie meisje, maar heb nog steeds geen idee hoe dat moet vanaf de ipad* wie helpt?


Feetje, Name It en SD Le Chic... rose en maat 50/56;-))
Time flies when you have none!

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Dippie » 03 sep 2014 11:56

Maneah schreef:Leuk, al die felicitaties. Dank jullie wel :-)

Bij Prenatal en Hema hebben ze neutrale pakjes, die niet saai zijn! Ik heb alleen maar neutrale pakjes in de kast, en vond 't nu wel leuk om roze te hebben. Maar roze pakjes of jurkjes maat 50/56 zijn bijna niet te vinden.. heb al 2 zussen op pad gestuurd vorige week. En die hadden er nogal moeite mee om wat te vinden. Nu inmiddels wel 2 schattige roze jurkjes in huis, zo lekker meisjesachtig! :mrgreen:

*wil graag een foto showen van ons mooie meisje, maar heb nog steeds geen idee hoe dat moet vanaf de ipad* wie helpt?


Dirkje heeft vaak setjes vanaf maat 56. Ik verkoop ze via een weshop, als je wat wilt zien moet je me maar even een pb sturen. Heb nog wel wat dingen in 56.
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor liefie » 03 sep 2014 13:18

Ik vind de neutrale pakjes heel saai en niet echt sprekend (Vond het bij Nina niet leuk staan)
Volgende dag gelijk kleur aan :D

Maneah Ik zie overal leuke meisjes kleding in die kleine maatjes :8>
Noppies heeft ook hele leuke dingen net nog met de nieuwe collectie in mijn handen gestaan.
Wibra had van de week ook hele leuke dingen in maat 50 (van die zachte rokjes met een legging er aan vast en ook hele lieve jurkjes)

Volgende week nog 2 ochtendjes werken en dan verlof ben er echt wel aan toe ben de laatste week 's middags zo gaar/moe lig dan maar lekker 1,5 a 2 uur op de bank half slapend.
Gekke is dat ik geen last meer van mijn schaambot heb in de nacht wel erg fijn!

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor *Annet* » 04 sep 2014 10:09

Kom zomaar ook hier even mijn lange neus tussen steken.

Mijn pasgeborenen kregen altijd de eerste dagen van hun leven een luiertruitje met een omslagdoek aan. Vond ik zo mooi!
En dan kreeg je in de kraamtijd wel kleding die je bij ze aan kunt doen.
ja, dat is mijn mening dan he.....


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten