Zwanger deel 15

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor mw » 09 dec 2014 22:19

Sophie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter & zusje!
PPM: van harte gefeliciteerd met T.im! Hoe vinden J & M het?

Beiden Gods zegen toegewenst bij de opvoeding van jullie kinderen!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Haai » 09 dec 2014 22:27

Gefeliciteerd ppm, stoere naam heeft ie! Gods zegen toegewenst in de opvoeding!

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Stip » 10 dec 2014 08:52

Van harte PPM! Fijn dat hij er is en dat alles goed is! Geniet lekker en hopelijk zakt je bloeddruk mooi!

@Lisette. Lijkt me ook een gek idee dat je bijna de geboortedatum al hebt. Maar veiligheid boven alles!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Dippie » 10 dec 2014 12:36

PPM, ook hier nog een keer; gefeliciteerd!!! Leuke naam inderdaad! Hopen dat het snel beter met je gaat!
Afbeelding

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 11 dec 2014 11:16

Vanmorgen weer goedgekeurd door de vk. Dit keer had ik er één die al zo'n 25 jaar in het vak zit, toch wel heel erg prettig! Ze zei dat mijn buik idd aardig aan de maat is, maar dat dat vast gewoon bij mij hoort, de baby is gewoon gemiddeld, niks om me druk om te maken. Ze vond me er goed uit zien, de kilo's zitten echt alleen op mijn buik :)
Ook gehad over de bevalling, dan komt het wel dichtbij. Ik vertelde dat het me zo natuurlijk leek om in een bad te bevallen, maar dat we er geen ruimte voor hebben in huis. Toen zei ze dat je ook gewoon in je eigen bad mag bevallen, als je dat hebt. Voor hun is het iets minder makkelijk maar dat maakt niet uit. Dus die optie staat nu ook open :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor lammetje » 11 dec 2014 11:34

Lijkt mij ook heerlijk. Ons bad lukt alleen niet ivm de deuren ervoor. Maar hoop wel dat ik in bad mag tijdens de weeen. Vorige x dacht de vk dat mn vliezen gebroken waren en toen mocht ik alleen douchen.

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Acire » 11 dec 2014 17:16

paprikameisje2 schreef:Moet me hier afmelden... met oonieuw hoge bloeddruk en problemenndie dan om de hoek komen kijken ben ikndonderdag ingeleid. Een prachtige zoon hebben we gekregen. T i m ! Inmixdels weer thuis... alles gaat goed! Maar wat bijzonder weer!


Gefeliciteerd zeg! :)

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Dippie » 11 dec 2014 17:28

lammetje schreef:Lijkt mij ook heerlijk. Ons bad lukt alleen niet ivm de deuren ervoor. Maar hoop wel dat ik in bad mag tijdens de weeen. Vorige x dacht de vk dat mn vliezen gebroken waren en toen mocht ik alleen douchen.


Ik moest juist na het breken van de vliezen jn bad van de vk, vaak worden de weeen daarna heviger. We hebben wellicht dezelfde vk, grappig ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 11 dec 2014 17:40

Het is op zich wel apart ja, ik mocht het bij Jurian dacht ik ook niet, dat was van tevoren gezegd. Maar hij was nog niet ingedaald, dus misschien dat het daarmee te maken had?
Want als je in bad bevalt, dan zijn je vliezen toch ook gebroken.

Maar het heeft met infectie te maken dacht ik. Maar waarom het bij de éen wel mag en bij de ander niet, geen idee.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor lammetje » 11 dec 2014 18:14

Nee ik had een vervanger, bij de vaste was het idd vast anders gegaan. :wink:
Geen idee eigenlijk of ze met kerst zelf werkt.... Maar hoop toch ergens tussendoor te bevallen, niet met kerst of oud/nieuw

Vanmiddag de klossen onder het bed gezet, hebben ze zelf gemaakt van houtblokjes :lol:

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor lammetje » 18 dec 2014 08:55

Hmm ik voelde gisteravond dat de kleine is gedraaid, ligt overdwars in mn buik. Zou het nog vanzelf terug draaien met koppie naar onder?? :?
Moet dinsdag weer voor controle, afgelopen dinsdag lag het netjes in mn bekken ingedaald met hoofd naar beneden. Maar ik voel het nu echt van links naar rechts en onderin is een leeg holletje...

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Memmem » 18 dec 2014 08:58

Als de kleine overdwars kon gaan liggen is er ws ook de ruimte nog om weer terug te draaien. Of ie het doet is afwachten, denk ik.

Hier zijn we geduldig :^o aan het wachten, gisteren was de datum maar er is nog steeds geen teken dat het gauw gaat beginnen.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor vpk » 18 dec 2014 11:41

Spannend memmem! De kids zullen het wel leuk vinden dat t in de kerstvakantie komt?
Sterkte met de laatste loodjes. ..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 18 dec 2014 13:37

Spannend Memmem! Wel pittig, tijdens de kerstvakantie, of niet? Als alle kinderen thuis zijn?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Sophie77 » 18 dec 2014 14:38

@ppm: Gefeliciteerd! Gaat het goed met jullie?

@Memmem: Sterkte met de allerlaatste loodjes!

@MissF: Ik weet natuurlijk niet hoe Memmem er over denkt, maar ik was juist blij dat ons kleintje in de vakantie geboren werd. Al het gedoe met huiswerk, op tijd naar bed/op tijd uit bed, het halen en brengen van/naar school heb je dan niet. Natuurlijk is het thuis wat drukker, maar ik vond dat niet zo'n probleem. Maar goed, dat is voor iedereen misschien anders.

@ lammetje: Dat zou jammer zijn, als jullie kindje overdwars ligt! Hopelijk draait het nog, of kan het gedraaid worden.


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten