Iemand leuk vinden, maar ik weet niet wat ik ermee moet

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Iemand leuk vinden, maar ik weet niet wat ik ermee moet

Berichtdoor meribel » 13 jun 2014 23:18

Precies!! :lol:

mohamed

Re: Iemand leuk vinden, maar ik weet niet wat ik ermee moet

Berichtdoor mohamed » 13 jun 2014 23:27

meribel schreef:Precies!! :lol:

Bah pindakaas, ik zou het nog niet op kunnen eten al was het om een goede indruk te maken. Pindakaas op vers brood is niet zo lekker, maar als het eenmaal is ingedroogd dan brrrrrr.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Iemand leuk vinden, maar ik weet niet wat ik ermee moet

Berichtdoor Boerin » 13 jun 2014 23:42

Ik wilde m'n overheerlijke broodjes pindakaas eens schenken aan een zwerver die om geld vroeg voor eten. Nou, bof jij even, ik heb eten bij me. Hij haalde z'n neus ervoor op.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Iemand leuk vinden, maar ik weet niet wat ik ermee moet

Berichtdoor mohamed » 13 jun 2014 23:52

Boerin schreef:Ik wilde m'n overheerlijke broodjes pindakaas eens schenken aan een zwerver die om geld vroeg voor eten. Nou, bof jij even, ik heb eten bij me. Hij haalde z'n neus ervoor op.

Begrijpelijk! Pindakaas op brood? Nee, dan liever slaap voor diner! ](*,)

Emmy56
Verkenner
Verkenner
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 feb 2014 00:29

Re: Iemand leuk vinden, maar ik weet niet wat ik ermee moet

Berichtdoor Emmy56 » 16 jun 2014 15:54

Ben heel benieuwd hoe het er nu voor staat... Al is de deadline die je gesteld heb waarschijnlijk nog niet aangebroken ;)

Openheid is heel belangrijk en ik heb ooit eens gehoord: 'beter eens een blauwtje lopen dan altijd een groentje blijven'. Zit zeker een kern van waarheid in! :mrgreen:

Succes :)

convolutieintegraal

Re: Iemand leuk vinden, maar ik weet niet wat ik ermee moet

Berichtdoor convolutieintegraal » 16 jun 2014 16:43

Ik heb nog niet gevraagd of we een keertje gaan wandelen. Ik twijfel namelijk steeds meer of ik hem wel écht leuk vind. Ik heb een beetje een rotweekend gehad (mede doordat ik hier zoveel over na zat te denken) en daardoor zat ik vandaag niet echt lekker in mijn vel (zeg maar gerust pestbui). En ik probeer wel vrolijk te doen, maar het lukte niet heel erg vandaag. Ik heb het idee dat hij heel erg mijn humeur spiegelt. Dus als ik vrolijk en praatgraag tegen hem ben, is hij dat ook tegen mij, maar als ik hem negeer, negeert hij mij ook. Niet dat het vandaag zo dramatisch was ofzo, het was allemaal erg neutraal, maar daardoor krijg ik juist meer het idee dat hij me niet leuk vind. En dat ontmoedigt me weer om hem te vragen om te gaan wandelen. Zucht. :P Als ik niet lekker in mijn vel zit, zoals nu, heb ik zoiets van: okee, het is zeker wel een leuke jongen, maar ik vind hem niet leukleuk. Terwijl ik wel heel snel zo'n jaloerse steek kan voelen als hij bijvoorbeeld met een ander meisje praat, ofzo. :P En als ik wel in een goede bui ben, vind ik hem wel leuk. Het is in ieder geval een jongen waar het echt enorm goed mee klikt en dezelfde humor/interesses/geloofsbeleving heeft als ik.

Maarja, een keertje afspreken is wel dé manier om uit te zoeken of ik hem écht leuk vind. :P En voor de mensen die denken dat ik een jaar of 15 ben, nee, dat ben ik niet. :P Ik weet dat ik wel zo overkom, maar ik ben gewoon best onzeker op dit gebied, heb niet veel ervaring en ik pieker snel over dingen.

Het lijkt me in ieder geval niet verstandig om al over mijn gevoelens te praten als ik daar zelf nog niet eens zeker over ben.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten