verliefd

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8204
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 sep 2003 11:14

Chloë schreef:Ja nou ja ik ben wel eens blij en ik ben ook meestal verliefd (wel steeds op dezelfde persoon overigens :mrgreen: ) maar ik ben niet blij omdat ik verliefd ben of zo. Ik ben hier anoniem dus ik kan gewoon zeggen dat ik vanmorgen heb zitten janken toen ik een jongen zag waarvan ik weet dat het nooit wat kan worden omdat hij niet bekeerd is. Stel je voor dat we morgen allebei komen te overlijden, dan kom ik in de hemel en hij in de hel! Dat kan toch gewoon niet, dat is toch om doodsbang van te worden!

AUWW het doet afschuwelijk veel pijn om daaraan te denken.

Sorry, ik moest m'n hart even luchten.

Herkenbaar Chloe, ik heb ook heel wat traantjes gelaten om een bepaalde jongen. Maar nu heb ik eindelijk de goeie te pakken en die laat ik ook niet meer los :)

Jardena, wat wil je daar precies mee zeggen? Liefde op het eerste gezicht komt echt niet altijd voor, ik wist pas na drie maanden dat ik nu eindelijk de goeie had.

Chloë

Berichtdoor Chloë » 03 sep 2003 16:45

Storyteller, een heel knap verhaal. Complimenten!!

Jardena, natuurlijk wil ik me niet boven iemand verheffen die geen christen is. Maar in dit geval weet ik wat God van me vraagt. En dat doet gewoon pijn. Maar het doet nog veel meer pijn om te merken dat de ander niet beseft wat God van hem vraagt.. gelukkig kan en wil Hij wonderen doen!

Lalage, we begrijpen elkaar dus. :?

DJ

Berichtdoor DJ » 03 sep 2003 18:48

ik vraag ook niet om een handleiding ofzo, maar een goeie tip!!! of is dat erg moeilijk?

Gebruikersavatar
hijwel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3328
Lid geworden op: 17 mar 2003 12:34
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Berichtdoor hijwel » 03 sep 2003 19:20

DJ schreef:ik vraag ook niet om een handleiding ofzo, maar een goeie tip!!! of is dat erg moeilijk?


Wees je zelf, open, eerlijk en vraag iets wat je normaal nooit zou vragen.
ik ben langzamerhand meer vertrouwd geraakt met mysterie dan met zekerheid

Chloë

Berichtdoor Chloë » 04 sep 2003 16:04

DJ schreef:ik vraag ook niet om een handleiding ofzo, maar een goeie tip!!! of is dat erg moeilijk?

Oké een tip:
wacht nog een jaar of twee, drie voordat je hier serieus over na gaat denken.
Ik zeg niet dat je met vijftien jaar niet serieus verliefd kunt zijn, het tegendeel kan waar zijn! Maar je zit met studie, je bent niet volwassen en er is dus kans dat je de komende jaren (tot je 20e zegmaar) nog behoorlijk verandert, en dat de ander ook verandert.
En als het 'ware liefde' ;) is, dan houdt die zeker stand en heb je in die twee jaar helemaal niets verloren.

Gebruikersavatar
Gershwin
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 23 sep 2002 20:25
Locatie: Leiden
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 04 sep 2003 16:32

DJ schreef:ik vraag ook niet om een handleiding ofzo, maar een goeie tip!!! of is dat erg moeilijk?


Wat lalage zei is wel een goeie: ga met haar chatten en ga suggestieve opmerkingen maken (hier spreekt iemand met praktijkervaring, het werkt!).
Als je haar telefoonnummer nog niet hebt: "Hallo, ik schrijf een telefoonboek, mag ik je nummer noteren?"
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Gebruikersavatar
Tirreg
Mineur
Mineur
Berichten: 240
Lid geworden op: 10 dec 2002 10:01
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 19 sep 2003 07:37

toch zou ik ook het nummer wel zo durven vragen, om te smsen of zo.

Gebruikersavatar
ahuibers
Majoor
Majoor
Berichten: 1729
Lid geworden op: 04 feb 2003 14:14
Locatie: Midden nederland

Berichtdoor ahuibers » 19 sep 2003 12:49

jij?

dat geloof ik niet,

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 19 sep 2003 14:02

Tirreg schreef:toch zou ik ook het nummer wel zo durven vragen, om te smsen of zo.

Oh ja. smsen. Dat is ook zo'n fijne vorm van communicatie als je iemand wil leren kennen. Je kan niet eens een normaal gesprek voeren, alleen maar briefjes aan stenen vastbinden en dan naar elkaar gooien. Je snapt de vergelijking... grote kans dat je elkaar de hersens ingooit.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 30 sep 2003 17:33

Inderdaad, alles behalve sms, dan werkt zelfs mail nog beter of msn, maar het beste (en ook het moeilijkste) is Real Life.

DJ

Berichtdoor DJ » 10 okt 2003 18:09

ja ok maar to the point: ze heb geen email, mobiel of wat dan ook. ik zal haar wel persoonlijk wat moeten vragen. dus g1 omwegen. heb je nog goeie tips?

(bedankt voor de andere)

Gebruikersavatar
peentje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 419
Lid geworden op: 01 nov 2002 08:59
Locatie: rijssen
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 10 okt 2003 19:26

Je zegt het zelf, geen omwegen, vraag het haar rechtoe rechtaan!
Tip?
What a wonderfull girl!!

Gebruikersavatar
Tirreg
Mineur
Mineur
Berichten: 240
Lid geworden op: 10 dec 2002 10:01
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 10 okt 2003 20:09

ga vooral niet via anderen vragen wat ze van je vind, dat vinden meisjes meestal helemaal niet leuk.

lorit

Berichtdoor lorit » 10 okt 2003 21:15

wat dacht je van Valentijsdag? Of vind je dat te lang duren. Dan stuur je gewoon 14 oktober een kaartje met daarop 'februari duurt voor mij te lang'

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 11 okt 2003 01:15

lorit schreef:wat dacht je van Valentijsdag? Of vind je dat te lang duren. Dan stuur je gewoon 14 oktober een kaartje met daarop 'februari duurt voor mij te lang'


Das n goeie!!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten