Overspel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: Overspel

Berichtdoor mohamed » 09 apr 2014 15:20

Bambi schreef:Ik heb ze allemaal bewaard. :lol:

Waarom?

Bambi

Re: Overspel

Berichtdoor Bambi » 09 apr 2014 15:27

't Is toch een deel van mijn leven geweest, dat kun je toch niet uitvlakken door foto's weg te gooien.
En in dat deel heb ik ook heel veel geleerd.
Niet van hem, maar door hem :wink:
Ik ben bijvoorbeeld tegen mijn principe in gaan samenwonen met hem, omdat hij zijn huis uitgezet was.
Mijn fout dus.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23544
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Overspel

Berichtdoor Marnix » 09 apr 2014 15:30

Bambi schreef:Je hebt dan ook meer was en strijk.


Je maar normaal heb je 1 vrouw voor was en strijk voor 2 personen. Als je een tweede vrouw hebt heb je 2 vrouwen voor was en strijk voor 3 personen. Is dus toch efficienter :D

meribel schreef: :-k dan wist jij zeker nog niet dat twee vrouwen in hetzelfde huis stoppen vrijwel altijd ervoor zorgt dat hun menstruaties gelijk gaan lopen.....

Is dat soms door de natuur zo geregeld dat de man wel een paar dagen rust móet nemen?


Ja dat wist ik wel. Bedacht ik me al toen ik het net had geplaatst. Maar dan nog, voor hoofdpijn gaat bovenstaande weer niet op :D

Of dat trouwens bedacht is om rust te nemen vraag ik me wel sterk af. En de vraag is dan nog steeds of dat wel echt hoeft.


Verder was het niet een heel serieus bedoelde opmerking trouwens :D
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

mohamed

Re: Overspel

Berichtdoor mohamed » 09 apr 2014 15:42

Bambi schreef:'t Is toch een deel van mijn leven geweest, dat kun je toch niet uitvlakken door foto's weg te gooien.
En in dat deel heb ik ook heel veel geleerd.
Niet van hem, maar door hem :wink:
Ik ben bijvoorbeeld tegen mijn principe in gaan samenwonen met hem, omdat hij zijn huis uitgezet was.
Mijn fout dus.

Nee uitvlakken kan je het helaas niet, maar zoveel mogelijk maar al te gaarne. Als er een pil was die al mijn herinneringen aan haar uitwiste nam ik hem direct.

Bambi

Re: Overspel

Berichtdoor Bambi » 09 apr 2014 15:52

mohamed schreef:Nee uitvlakken kan je het helaas niet, maar zoveel mogelijk maar al te gaarne. Als er een pil was die al mijn herinneringen aan haar uitwiste nam ik hem direct.

Lijkt me niet handig, dan vlak je ook een deel van je zelf uit.

mohamed

Re: Overspel

Berichtdoor mohamed » 09 apr 2014 15:56

Nou ja, hoe dan ook, misschien denken mannen en vrouwen daar anders over want Stillawake herkende mijn redenen en ik zou het vandaag weer zo doen. Weg met die ballast, zij wil van mij af, prima, dan ik ook van haar!

Bambi

Re: Overspel

Berichtdoor Bambi » 09 apr 2014 16:08

mohamed schreef:Nou ja, hoe dan ook, misschien denken mannen en vrouwen daar anders over want Stillawake herkende mijn redenen en ik zou het vandaag weer zo doen. Weg met die ballast, zij wil van mij af, prima, dan ik ook van haar!

Ik herken de redenen wel, maar ik heb zelf moeten erkennen dat je dan ook delen van je zelf, zoals gevoelens, wegpoetst oftewel wegstopt.
En die gaan dan in jezelf een eigen leven leiden en lichamelijke of psychische klachten geven.

Wil je er trouwens op wijzen, dat als je de wens hebt om het weg te stoppen of poetsen, dan heb je het nog niet ten volle verwerkt.
En het dus nog geen plekje gegeven.
En je hebt er dan ook nog niet de lessen uit geleerd, die je er uit kunt leren.

mohamed

Re: Overspel

Berichtdoor mohamed » 09 apr 2014 16:18

Blijkbaar heeft zij het dan direct de eerste dag al verwerkt, aangezien ze de foto's mee wilde hebben! ;)

Bambi

Re: Overspel

Berichtdoor Bambi » 09 apr 2014 16:41

mohamed schreef:Blijkbaar heeft zij het dan direct de eerste dag al verwerkt, aangezien ze de foto's mee wilde hebben! ;)

Wilde ze toch een aandenken aan je. :wink:

Ik heb ooit een ander vriendje gehad, die ook vreemd ging (ja ik zoek ze wel uit :-oo ) en die verbrak zelf de relatie en stuurde alle foto's terug, ook die van hem zelf.
Dat is pas hard.
Dan word je driedubbel weggegooid:
* Door het vreemdgaan
* Daarna gedumpt
* Daarna alle herinneringen ook gedumpt

mohamed

Re: Overspel

Berichtdoor mohamed » 09 apr 2014 17:25

Ja dat is niet fijn om zo aan de kant gezet te worden.

Denk overigens niet dat mijn ex nog herinneringen aan me wilde en anders zou haar nieuwe liefde ook wel niet zitten te springen om de foto's van vorig jaar * te zien toen ze nog gelukkig was met mij. Of beter gezegd: deed alsof achteraf.

* Ik ben al een paar jaar vrijgezel, maar toen het uitging is zij direct met een ander gaan samenwonen.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Overspel

Berichtdoor Boerin » 09 apr 2014 17:43

Bambi schreef:Ik heb ze allemaal bewaard. :lol:

Ik ben toen een beetje vreemd uit huis gegaan ineens, dus foto's heb ik helemaal niet. Ik vraag me af of ie het trouwalbum nog steeds heeft. Hij wilde het toen weggooien toen ie een opruiming hield, maar z'n aanstaande nieuwe vrouw zei: Nee joh, die moet je bewaren. Da's leuk voor de kinderen later. Ze hebben ze gezellig zitten bekijken vlak voor hun trouwen. :lol:
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Ruth2
Sergeant
Sergeant
Berichten: 307
Lid geworden op: 21 jun 2013 18:43

Re: Overspel

Berichtdoor Ruth2 » 09 apr 2014 17:46

meribel schreef: :-k dan wist jij zeker nog niet dat twee vrouwen in hetzelfde huis stoppen vrijwel altijd ervoor zorgt dat hun menstruaties gelijk gaan lopen.....

Is dat soms door de natuur zo geregeld dat de man wel een paar dagen rust móet nemen?


:^o Vreemde vrouwen hier zeker, maar bij ons gaat het niet op met al die vrouwen in ons gezin.
De ene heeft het gehad en de ander krijgt het weer enzovoort :-oo

Bambi

Re: Overspel

Berichtdoor Bambi » 09 apr 2014 17:47

mohamed schreef:Ja dat is niet fijn om zo aan de kant gezet te worden.

Denk overigens niet dat mijn ex nog herinneringen aan me wilde en anders zou haar nieuwe liefde ook wel niet zitten te springen om de foto's van vorig jaar * te zien toen ze nog gelukkig was met mij. Of beter gezegd: deed alsof achteraf.

* Ik ben al een paar jaar vrijgezel, maar toen het uitging is zij direct met een ander gaan samenwonen.

Mijn (laatste) ex is toen ik het uitmaakte al zijn exen langs geweest, maar ze moesten hem toen niet. :lol:
Een jaar later is hij toch getrouwd met één van zijn vriendinnetjes, waarmee hij mij had bedrogen.
Later hoorde ik van een ander vriendinnetje van hem, dat hij in de week van zijn huwelijk nog bij haar langs geweest is.
Ja, 't was een geweldig trouw persoon. :lol:
Ben toch blij dat ik nooit met getrouwd geweest ben. :-oo

Boerin schreef:Ik ben toen een beetje vreemd uit huis gegaan ineens, dus foto's heb ik helemaal niet. Ik vraag me af of ie het trouwalbum nog steeds heeft. Hij wilde het toen weggooien toen ie een opruiming hield, maar z'n aanstaande nieuwe vrouw zei: Nee joh, die moet je bewaren. Da's leuk voor de kinderen later. Ze hebben ze gezellig zitten bekijken vlak voor hun trouwen. :lol:

Dat is toch krom, als je er goed over nadenkt?

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Overspel

Berichtdoor Boerin » 09 apr 2014 18:21

Bambi schreef:Dat is toch krom, als je er goed over nadenkt?

Tsja, wel apart, maar een nichtje van hem vond het geweldig dat ze nog foto's had van haar ouders samen. Denk niet dat het die van mij veel zal kunnen schelen, ik denk ook dat ie 'm wel weg heeft gegooid nu. Het zal me worst wezen. M'n trouwjurk lag daar ook nog jaren in de schuur en later had ik weer een nieuwe in een schuur liggen, wat een ellende. Hij vroeg toen ie de zooi opruimde of ik 'm nog wilde hebben en heeft 'm toen maar in de blauwe bak gedaan.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Overspel

Berichtdoor meribel » 09 apr 2014 18:22

Ruth2 schreef:
:^o Vreemde vrouwen hier zeker, maar bij ons gaat het niet op met al die vrouwen in ons gezin.
De ene heeft het gehad en de ander krijgt het weer enzovoort :-oo


Nee het is ook niet altijd zo, en een broodje aap verhaal dat het altijd zo is,

Maar het was een grapje terug richting marnix,

Echter serieus kan ik me echt niet voorstellen waarom je als vrouw sister wives zou willen hebben( zoals de amerikaanse mormonen het noemen )


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 49 gasten