Lief!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 13 apr 2004 21:46

ik meen het ook ja :)

complimentjes geven is goed voor degene die ze ontvangt. goed voor zelfvertrouwen. en dat heeft iedereen nodig. moet wel gemeend zijn natuurlijk maar ik denk wel dat als iemand een compliment geeft dat het gemeend is.
het is (voor mij) gewoon het gevoel als ik iemand een compliment geeft, een gevoel van dit moet ik zeggen tegen je.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Gebruikersavatar
janneman83
Sergeant
Sergeant
Berichten: 277
Lid geworden op: 14 dec 2003 21:58
Locatie: rondom utrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 13 apr 2004 22:18

rosekapje schreef:Is dat niet juist een foute gedachte van onszelf? Ik vind het wel herkenbaar hoor. heb ook vaak moeite met complimentjes krijgen. (met geven ook wel, maar das wel een stukje minder). Zouden die complimentjes niet gemeend zijn? Ik denk het toch wel, want als je zelf een complimentje geeft is het dan ook niet gemeend? Volgens mij is dat wel gemeend...
Maar vaak als ik ze krijg heb ik zoiets van het zal wel... of jaja... vleier... of zeurdert... of kijk eens goed, of wat moet die nou weer van me.... of, of, of.....
Foute gedachten....


iid dat herken ik ook bij iemand anders.. hij kan nog net wel complimenten geven maar ondvangen kan hij niet.. dan is het ook helemaal niet leuk meer om ze aan hem te geven want hij waardeert dat dan toch niet :roll:
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 72 gasten